2021-12-16, 15:10
Medlem
Mich13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bee
skönt med lite konflikter och anti pk , hoppas dem tar med sig hatet in i nästa säsong å kastar handskarna direkt!

Vem är mer PK i F1 än Lewis Hamilton?
2021-12-16, 15:14
Medlem
bees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mich13
Vem är mer PK i F1 än Lewis Hamilton?

just för tillfället verkar det som alla andra
2021-12-16, 16:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mich13
Buhu...

https://www.motorsport.com/f1/news/h...-gala/6885858/

Att inte wolff skulle dyka upp var inte så oväntat, men att Hamilton inte gör det var rätt lågt, förväntade mig mer av honom faktiskt.

Är dessutom obligatorisk närvaro om man är top 3, vore fantastiskt kul om det blir någon påföljd på det.

Men det ska bli riktigt kul nästa säsong, hoppas fler team är med i topstriden, nu när de har samma budget.
2021-12-16, 16:55
Medlem
bees avatar
Jag tror att antingen vill ingen av dem gå,

eller så vill en av dem inte gå och den andra väljer då att heller inte närvara,

det skulle ju se dumt ut om tex inte Lewis står bakom sin chefs beslut eller tvärtom,

Citat:
Ursprungligen postat av Wowbagger2000
Att inte wolff skulle dyka upp var inte så oväntat, men att Hamilton inte gör det var rätt lågt, förväntade mig mer av honom faktiskt.

Är dessutom obligatorisk närvaro om man är top 3, vore fantastiskt kul om det blir någon påföljd på det.

Men det ska bli riktigt kul nästa säsong, hoppas fler team är med i topstriden, nu när de har samma budget.
2021-12-16, 17:07
Avstängd
TyrgilScramasaxs avatar
Citat:

Vad kan man säga. Som du nämner står det i artikeln att nr 1, 2, 3 måste närvara vid prisutdelning. Toto Wolff verkar ta detta personligen och gör detta till en vendetta. Inte värdigt ett så starkt varumärke som Mercedes. De har ju lite goodwill att förvalta. Hur långt får Wolff gå innan moderföretaget säger ”back off, du drar badwill över företaget”.
2021-12-16, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bee
Jag tror att antingen vill ingen av dem gå,

eller så vill en av dem inte gå och den andra väljer då att heller inte närvara,

det skulle ju se dumt ut om tex inte Lewis står bakom sin chefs beslut eller tvärtom,

Jo, wolff sa att han gjorde av respekt för Hamilton och sin integritet, bla bla bla.

Är man en dålig förlorare så är man
2021-12-16, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TyrgilScramasax
Vad kan man säga. Som du nämner står det i artikeln att nr 1, 2, 3 måste närvara vid prisutdelning. Toto Wolff verkar ta detta personligen och gör detta till en vendetta. Inte värdigt ett så starkt varumärke som Mercedes. De har ju lite goodwill att förvalta. Hur långt får Wolff gå innan moderföretaget säger ”back off, du drar badwill över företaget”.

Ja, det har du en poäng med, mercedes kanske tröttnar till slut på honom.

Han beter sig extremt oproffsigt som inte själv mottar derss pris för konstruktörsvinsten.

Han beter sig återigen som en sur 14-åring.

Patetisk är vad han är.
2021-12-16, 18:59
Medlem
Citat:

Pengar är inga problem för Hamilton.
Och ska han inte köra Formel 1 mer hur skulle då FIA kunna straffa honom?
2021-12-16, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Modokrille
Pengar är inga problem för Hamilton.
Och ska han inte köra Formel 1 mer hur skulle då FIA kunna straffa honom?

Han har väl kontrakt för nästa säsong också, men han kanske lackade ur nu när han fick stryk och lägger ner.

Nä, det blir nog inte straff, mer än att han gör ett arsle av sig själv genom att vara småaktig.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in