Citat:
Ursprungligen postat av Skoula
De matcher som jag sett hittills har varit underhållande. New Jersey-Toronto i natt var bra, speciellt i overtime, vilket är ovanligt för att vara New Jersey.
Du vill väl inte ha tillbaka den fruktansvärt trista hockeyn som spelades från slutet på 90-talet till innan lockouten?!
Dom flesta matcherna jag sett har varit ett konstant power play utan någon som helst tillstymmelse till fysiskt spel. Vissa lag var fruktansvärt tråkiga innan lockouten (läs New Jersey och Detroit t ex) men överlag var det bättre. Devils har skärpt till sig ordentligt, mycket genom att dom plockade upp Janssen i laget, en riktig spark-plugg! Hoppas innerligt att det inte håller. Tyvärr smittar det ju av sig på alla ligor under NHL vilket har gjort både AHL och UHL i princip likadant
Blir live LNAH för mig i november istället