Citat:
Ursprungligen postat av Skoula
Mot New Jersey var han totalt anonym, mot Colorado likaså och i går mot Columbus var han inte bra alls. Hans passningar i power play sitter inte på bladet, han når inte pucken i mittzonen och slarvar i egen zon.
Nu har jag ju bara sett tre matcher, men att vara så ojämn (om han nu varit riktigt bra i de andra) är inte bra.
Den enda av dom där matcherna jag har sett är mot Columbus... Han spelade ju fram McCabe till första målet, hade några skott på mål, och var inte inne på något baklängesmål så jag förstår inte varför du klagar. Han har lätt varit den bästa svensken i NHL den här säsongen, än så länge.
Ladda ner matcherna mot Ottawa och Calgary, titta på dom och kom tillbaka.
Varför klagar du inte på Zetterberg, Forsberg, Alfredsson etc?