2006-10-21, 22:15
  #937
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skoula
Mot New Jersey var han totalt anonym, mot Colorado likaså och i går mot Columbus var han inte bra alls. Hans passningar i power play sitter inte på bladet, han når inte pucken i mittzonen och slarvar i egen zon.
Nu har jag ju bara sett tre matcher, men att vara så ojämn (om han nu varit riktigt bra i de andra) är inte bra.

Den enda av dom där matcherna jag har sett är mot Columbus... Han spelade ju fram McCabe till första målet, hade några skott på mål, och var inte inne på något baklängesmål så jag förstår inte varför du klagar. Han har lätt varit den bästa svensken i NHL den här säsongen, än så länge.
Ladda ner matcherna mot Ottawa och Calgary, titta på dom och kom tillbaka.
Varför klagar du inte på Zetterberg, Forsberg, Alfredsson etc?
Citera
2006-10-21, 22:27
  #938
Medlem
RedXs avatar
Det har överlag varit ett ganska dåligt svenskår än så länge. Bäst verkar det nästan gå för Sedinarna.
Citera
2006-10-21, 23:13
  #939
Medlem
xploddans avatar
Förstår inte heller kritiken mot Sundin. Tycker han varit helt makalöst bra i de matcher jag sett honom den här säsongen.
Citera
2006-10-21, 23:53
  #940
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KateH
Den enda av dom där matcherna jag har sett är mot Columbus... Han spelade ju fram McCabe till första målet, hade några skott på mål, och var inte inne på något baklängesmål så jag förstår inte varför du klagar. Han har lätt varit den bästa svensken i NHL den här säsongen, än så länge.
Ladda ner matcherna mot Ottawa och Calgary, titta på dom och kom tillbaka.
Varför klagar du inte på Zetterberg, Forsberg, Alfredsson etc?

Som sagt var så har jag bara sett tre matcher, men då har det inte alls varit den Sundin jag är van vid. Han kan mycket mer än vad han visade mot Columbus, och då är det ändå den bästa matchen han gjort av dessa tre. Tror aldrig jag sett honom så dålig som han var mot New Jersey, han gjorde inget rätt i den matchen.

Och sen är statistik och verklighet två helt skilda saker.

PS. Att jag inte klagat på Forsberg, Alfredsson eller Zetterberg beror på att jag inte sett dem lika mycket som Sundin i år.
Citera
2006-10-22, 01:59
  #941
Medlem
Fick det att funka med TVUPlayer men det verkar som om det bara finns en NHL kanal där dom blandar olika matcher. Är det alltid så?
Citera
2006-10-22, 04:00
  #942
Medlem
Heinekens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The Butcher
Fick det att funka med TVUPlayer men det verkar som om det bara finns en NHL kanal där dom blandar olika matcher. Är det alltid så?

Det är en kille som sitter med Central Ice, så han har tillgång till alla matcher (förutom de som bara sänds under PPV antar jag). Eftersom han har kontrollen så har han makten Vanligtvis får man dock se hela den matchen han vill att man ska se, stormatcherna med andra ord, och så zappar han vid periodbyten.
Citera
2006-10-22, 11:29
  #943
Medlem
Såg Montréal-Colorado i natt. Fantastisk match, bland det bästa jag någonsin sett (trots att Colorado förlorade). Det nya NHL i sitt esse.
Citera
2006-10-22, 12:05
  #944
Medlem
Cracker-Jack...s avatar
TVU från den där killen som har center ice, är nästan meningslöst att se, upplösningen & kvalitén är horribel!!


Och till er som snackar om Sundin, både han & Foppa är föredettingar. Vi är vana vid att de alltid dominerar, men både Foppa & fram för allt Sudden har redan varit på väg utför i ett par år nu.

Än så länge har svenskarna gjort skitdåligt ifrån sig i NHL, de enda som gjort bra ifrån sig är bröderna lejonhjärta, Tallinder & Nylander.

Inte ens Lidström har varit sig lik.
Citera
2006-10-22, 12:23
  #945
Medlem
Gå in och kolla på höjdpunkterna från Edmonton-Detroit

http://www.nhl.com/nhl/app?service=page&page=Video

Den tacklingen Markov sätter in..underbart att se Hade väl varit matchstraff i elitserien tyvärr
Citera
2006-10-22, 12:32
  #946
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heineken
(förutom de som bara sänds under PPV antar jag)
Är PPLive NetTV? För jag tankade ner den igår men jag såg inte NHL i listan av sporter...
Citera
2006-10-22, 12:33
  #947
Medlem
Buffalo vinner igen och nu är det 8/8 vinst!

Men men, tänkte bara säga..

COMHEM KANALEN FRIVISAR CANAL + SPORT IDAG!
OCH JUST NU VISAR DEM KVÄLLENS MATCH DETROIT - EDMONTON!
MISSA INTE DET!
Citera
2006-10-22, 12:59
  #948
Medlem
Punchlines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skoula
Såg Montréal-Colorado i natt. Fantastisk match, bland det bästa jag någonsin sett (trots att Colorado förlorade). Det nya NHL i sitt esse.

Herrejösses vilken match, det var coast to coast hela tiden, men inte utan fysiskt spel. Precis som hockey ska spelas.

Det känns som att det är bara att glömma Detroit den här säsongen, 3 förluster på deras västkust-roadtrip. Det enda positiva från matchen mot Edmonton: Markovs tackling och Datsyuks mål.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in