2006-10-12, 21:06
  #805
Medlem
Resolutions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Martinson
Ehm grabbar, varför satsar ni inte på att skaffa Canal+ istället? Känns dumsnålt att sitta och titta på en kass stream, när man kan få bra ljud och bild för knappa 200:- i månaden, samt tillgång till grymt mycket mer sport.

Jag ångrar inte en dag att skaffade en digitalbox samt Canal+.
Nu är ju inte Canal+ riktigt billigt. Och 30 spänn i månaden med massor av NHL matcher funkar fint. Dessutom är ju dom nordamerikanska kommentatorerna 1000 gånger bättre.
Citera
2006-10-12, 22:02
  #806
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nanteq
Hörde något om att deras avtal endast tillät 3 matcher per vecka? Minns att när dom startade C+ sport snackade om matcher varje natt, mycket det blev med det. Att do msedan väljer matcher ur ett "svenskperspektiv" gör ju inte saken bättre. Vem vill se Detroit, Rangers mfl hela tiden? Västkusten är klart hetare i år!

Har dom redan börjat visa MLB på C+?

De kommer att sända minst 3 matcher per är det som sagts, de kommer att sända 4 matcher om 2-3 veckor. Anledningen till att jag sa något om baseboll är att NASN som Clanal + köper matcher från sänder en massa baseball just nu så det gör att de inte sänder lika mycket hockey.

Men det blir nog bättre när slutspelet är slut.
Citera
2006-10-12, 22:46
  #807
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av The_dude2
De kommer att sända minst 3 matcher per är det som sagts, de kommer att sända 4 matcher om 2-3 veckor. Anledningen till att jag sa något om baseboll är att NASN som Clanal + köper matcher från sänder en massa baseball just nu så det gör att de inte sänder lika mycket hockey.

Men det blir nog bättre när slutspelet är slut.
Kommer bli betydligt mer NHL på NASN redan nästa vecka faktiskt. HNIC nästa lördag med två matcher på raken. Kommer dom köra så på C+ också?
Citera
2006-10-13, 00:51
  #808
Medlem
Heinekens avatar
Någon som är vaken här? Blir kanske lite chatt-varning, men var ser ni era matcher inatt?
Citera
2006-10-13, 01:12
  #809
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nanteq
Kommer bli betydligt mer NHL på NASN redan nästa vecka faktiskt. HNIC nästa lördag med två matcher på raken. Kommer dom köra så på C+ också?

Nope de visar bara Mon-Col.

Men det kommer definetivt att bli bättre när de startar canal + sport 2, jag tror de kommer snart.

Edit: Jag vet alltså att den kommer jag kommer bara inte ihåg vilket datum.
Citera
2006-10-13, 01:16
  #810
Medlem
Heinekens avatar
Maple Leafs at Devils på Yahoo. NYR @ PIT på TVU
Citera
2006-10-13, 01:28
  #811
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heineken
Maple Leafs at Devils på Yahoo. NYR @ PIT på TVU
NYR @ PIT på stv oxå
Vill se Chicago-Nashville senare eller devils-Toronto.
Citera
2006-10-13, 01:36
  #812
Medlem
Heinekens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nanteq
NYR @ PIT på stv oxå
Vill se Chicago-Nashville senare eller devils-Toronto.

TVUplayer bytte till Ottawa vs Calgary nyss! Hoppas det håller sig!

Väldigt bra match hittills, många smäller, högt tempo, bra målvaktsspel.
Citera
2006-10-13, 02:32
  #813
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heineken
TVUplayer bytte till Ottawa vs Calgary nyss! Hoppas det håller sig!

Väldigt bra match hittills, många smäller, högt tempo, bra målvaktsspel.
Absolut! Calgary är roliga att se.
Citera
2006-10-13, 03:42
  #814
Medlem
Haecceitys avatar
Lika glädjande som vanligt att Crosby avgör. Surt at förlora med 3 sekunder kvar av ordinarie iofs.
Citera
2006-10-13, 04:18
  #815
Medlem
Glockenspiels avatar
Huselius har lirat med Iginla och Langkow hela matchen, 20+ minuters istid. Kul för honom, det unnar jag en riktig lirare som Husse.
Hoppas han får fortsatt förtroende.
Citera
2006-10-13, 04:27
  #816
Medlem
Heinekens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haecceity
Lika glädjande som vanligt att Crosby avgör. Surt at förlora med 3 sekunder kvar av ordinarie iofs.

Fast gjorde han verkligen det? Jag tyckte den gick på en sko och in, varpå Crosby vevar i luften som den idioten han är.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in