Citat:
Ursprungligen postat av Nanteq
Kommer bli betydligt mer NHL på NASN redan nästa vecka faktiskt. HNIC nästa lördag med två matcher på raken. Kommer dom köra så på C+ också?
Nope de visar bara Mon-Col.
Men det kommer definetivt att bli bättre när de startar canal + sport 2, jag tror de kommer snart.
Edit: Jag vet alltså att den kommer jag kommer bara inte ihåg vilket datum.