Citat:
Ursprungligen postat av The_dude2
Canal + är jättebra men jag hoppas att det blir lite flera matcher när basebollen tagit slut.
Canal + borde också kunna sända en match per dag.
Hörde något om att deras avtal endast tillät 3 matcher per vecka? Minns att när dom startade C+ sport snackade om matcher varje natt, mycket det blev med det. Att do msedan väljer matcher ur ett "svenskperspektiv" gör ju inte saken bättre. Vem vill se Detroit, Rangers mfl hela tiden? Västkusten är klart hetare i år!
Har dom redan börjat visa MLB på C+?