Snart släpps pucken
Vad tror ni om premiäromgången då ?
Jag tror Buffalo med sitt starka försvarspel chockar Carolina och vinner.
Ottawa va en mardröm för Toronto förra året och vinner.
Matchen Colorado - Dallas blir tajt och slutar X
Imorgon natt är det dags för Philly på tv ! Härligt