2006-10-03, 17:05
  #697
Medlem
Arne666s avatar
Canal Plus har säkrat rättigheterna
http://aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,899332,00.html
Citera
2006-10-03, 17:34
  #698
Medlem
Martinsons avatar
Skönt, var ju liksom därför jag skaffade c+, för att kunna se NHL :P
Citera
2006-10-03, 17:41
  #699
Medlem
Verkar som Pittsburgh och Philadelphia blir första matchen, helt ok match

Hur är det med Malkin, har han skadeproblem fortfarande?
Citera
2006-10-03, 18:59
  #700
Medlem
Gött att den hockey nu är säkrad i 3 år till
Citera
2006-10-03, 19:10
  #701
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av The_dude2
Verkar som Pittsburgh och Philadelphia blir första matchen, helt ok match

Hur är det med Malkin, har han skadeproblem fortfarande?
Fyfan vad jag skulle vilja se denna match!!!

Det är säkert att Malkin kommer missa dom 2 första matcherna enligt GM Ray Shero. Han kanske kommer vara tillbaka efter 9 matcher eller så.
Citera
2006-10-04, 14:51
  #702
Medlem
Algot79s avatar
Snart släpps pucken

Vad tror ni om premiäromgången då ?

Jag tror Buffalo med sitt starka försvarspel chockar Carolina och vinner.
Ottawa va en mardröm för Toronto förra året och vinner.
Matchen Colorado - Dallas blir tajt och slutar X

Imorgon natt är det dags för Philly på tv ! Härligt
Citera
2006-10-04, 20:04
  #703
Medlem
Cracker-Jack...s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Algot79
Snart släpps pucken

Vad tror ni om premiäromgången då ?

Jag tror Buffalo med sitt starka försvarspel chockar Carolina och vinner.
Ottawa va en mardröm för Toronto förra året och vinner.
Matchen Colorado - Dallas blir tajt och slutar X

Imorgon natt är det dags för Philly på tv ! Härligt


Har satt en liten slant på

Car - Buf
Tor - Ott
Col - Dal
Citera
2006-10-04, 22:35
  #704
Medlem
xploddans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cracker-Jack...
Har satt en liten slant på

Car - Buf
Tor - Ott
Col - Dal
Satte 200 kr på Dallas.
Citera
2006-10-05, 00:11
  #705
Medlem
Bennos avatar
nu inatt går ju matchen mellan tor - otw men tyvär inte på canal+, nån som vet hur man kan se den ändå, visas på tsn tror jag.
Citera
2006-10-05, 07:08
  #706
Medlem
Cracker-Jack...s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xploddan
Satte 200 kr på Dallas.


Vi förlorade både två, matchen slutade 2-2 (innan övertid)

Eriksson satte en pyts i sin debut.

Sundin målade på straff.

Alfie satte ett i öppen kasse (tror jag)


IT´S ON!!!!
Citera
2006-10-05, 08:21
  #707
Medlem
xploddans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cracker-Jack...
Vi förlorade både två, matchen slutade 2-2 (innan övertid)
Haha nej det gjorde jag inte! Satte på unibet med "efter övertid/straffar", 2.00 i odds. ;D
Citera
2006-10-05, 10:24
  #708
Medlem
Är detta inte typiskt aftonbladet eller vad.

Litet utdrag ur deras artikel: "Mats Sundin var glödhet i premiären och banans bästa spelare, även om han inte utsågs till någon av matchens tre stjärnor efteråt."

Då var han väl inte matchens lirare. Varför alltid denna överdrift?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in