2006-09-14, 19:49
Medlem
Resolutions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meanmachine
Själv har jag ett gammalt sunkigt VHS-band med Gretzkys sista match som jag aldrig tittat på, är det värt att damma av VHS-spelaren för att se den?
Matchen är bannemig en av dom tråkigaste matcherna jag sett. Men det är kul med spektaklet efter och före matchen.
Citera
2006-09-15, 08:01
Medlem
Cracker-Jack...s avatar
Peter Forsberg utsedd till lagkapten i Philadelphia efter Keith Primeau, som tvingas sluta med hockeyn efter sina hjärnskakningar.
Citera
2006-09-15, 09:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cracker-Jack...
Peter Forsberg utsedd till lagkapten i Philadelphia efter Keith Primeau, som tvingas sluta med hockeyn efter sina hjärnskakningar.
Asolut rätt beslut enligt mig. Vi får hoppas han inte är skadad allt för mycket denna säsong....
Foppa enligt mig idag är en av de största spelarna i NHL idag. Helt klart ett bra val gällande kaptensrollen....
Citera
2006-09-15, 09:39
Medlem
Cracker-Jack...s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KexxeT
Asolut rätt beslut enligt mig. Vi får hoppas han inte är skadad allt för mycket denna säsong....
Foppa enligt mig idag är en av de största spelarna i NHL idag. Helt klart ett bra val gällande kaptensrollen....

Han är verkligen värd ett skadefritt år, för at bevisa att han fortfarande är bäst.

Desjardins sade att han var den bästa spelaren han lirat med, betänk då att han lirat med t.ex. Lindros och alla andra superstjärnor i det kanadensiska landslaget.

Foppa är värd ett värdigt avslut.
Citera
2006-09-15, 17:15
Medlem
Punchlines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cracker-Jack...

Vem skulle blivit kapten om inte Foppade hade spelat i Philadelphia? Kan ärligt talat inte se någon förutom...Gagne?
Citera
2006-09-15, 17:32
Medlem
xploddans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Punchline
Vem skulle blivit kapten om inte Foppade hade spelat i Philadelphia? Kan ärligt talat inte se någon förutom...Gagne?
Kapanen.
Citera
2006-09-15, 18:15
Medlem
SweTechs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xploddan
Kapanen.

Eller så hade man kunnat satsa på framtiden och valt Jeff Carter och behållt Foppa, Gange och Hatcher som Ass.
Citera
2006-09-15, 18:28
Medlem
BF_Swedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SweTech
Eller så hade man kunnat satsa på framtiden och valt Jeff Carter och behållt Foppa, Gange och Hatcher som Ass.
Det är nog snarare Mike Richards som är framtidens lagkapten. Han har varit det i Canadas juniorlag och något mer lag i sin ungdom.
Citera
2006-09-15, 19:39
Awaiting Email Confirmation
Flyers ser Richards som sin nästa lagkapten.
Lite oväntat att han inte fick ett assisterande faktiskt, men man vill väl hålla Hatcher på bra humör.
Citera
2006-09-15, 20:31
Medlem
ang. lemieux comeback. hittade den på en torrent men fick ner ca hälften innan den la av . ska säga till om ja får hem hela
Citera
2006-09-15, 22:15
Medlem
xploddans avatar
Malkin bannad från spel i NHL beslutar rysk domstol:
http://sports.espn.go.com/nhl/news/story?id=2588998
Citera
2006-09-15, 22:26
Medlem
Resolutions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dawe
ang. lemieux comeback. hittade den på en torrent men fick ner ca hälften innan den la av . ska säga till om ja får hem hela
Gärna det!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in