Citat:
Ursprungligen postat av KexxeT
Asolut rätt beslut enligt mig. Vi får hoppas han inte är skadad allt för mycket denna säsong....
Foppa enligt mig idag är en av de största spelarna i NHL idag. Helt klart ett bra val gällande kaptensrollen....
Han är verkligen värd ett skadefritt år, för at bevisa att han fortfarande är bäst.
Desjardins sade att han var den bästa spelaren han lirat med, betänk då att han lirat med t.ex. Lindros och alla andra superstjärnor i det kanadensiska landslaget.
Foppa är värd ett värdigt avslut.