Pronger tradad till Anaheim för Lupul, Ladislav Smid (top prospect), Anaheims draftval i första rundan 2007, ett villkorligt draftval i första rundan 2008 och ett draftval i andra rundan 2008.
Grier till San Jose, 3 år $1,775 miljoner per år.
Ward till Rangers, hade hellre sett Witt men detta är bra det med.
Fint tal av Yzerman förresten. Finns nog fan inget dåligt att säga om den mannen. Han och Joe Sakic är nog de mest respekterade kaptenerna på senare tid. Messier fanns det folk som inte gillade men hur mycket man än hatar Detroit eller Colorado så går det inte att tycka illa om Yzerman och Sakic.
Finns nog få som har haft en finare karriär än honom:
http://www.nhl.com/players/8452578.html
22 säsonger med samma lag, varav 19 som kapten.