2006-09-24, 11:29
  #637
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xploddan
Kolla vad Ryssarna gjorde för Detroit.

Svenskarna???????????????????????????????????????? ???????????? Ja, lite många frågetecken kanske.
Citera
2006-09-24, 11:43
  #638
Medlem
xploddans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MolleHjarta
Svenskarna???????????????????????????????????????? ???????????? Ja, lite många frågetecken kanske.
Hm... Come again?
Citera
2006-09-24, 14:00
  #639
Medlem
BF_Swedens avatar
Lite skillnad på hur olika tidningar ser på Foppas debut:


http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,892795,00.html

Succé i natt

KAPTEN FOPPA Peter Forsberg visade vägen i nattens match mot Ottawa.



http://www.philly.com/mld/philly/sports/hockey/15596545.htm

Forsberg returns early, but he's not quite ready
The new captain came back a month ahead of schedule, but gave up a pivotal turnover.
Citera
2006-09-24, 15:17
  #640
Medlem
Resolutions avatar
Aftonbladet hyllar Foppa för minsta grej han gör. Otroligt.
Citera
2006-09-24, 18:22
  #641
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BF_Sweden
Lite skillnad på hur olika tidningar ser på Foppas debut:


http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,892795,00.html

Succé i natt

KAPTEN FOPPA Peter Forsberg visade vägen i nattens match mot Ottawa.

Hur kan en spelare som gör en futtig andra assist i en förlustmatch visa vägen?! Jag menar inte att statistik betyder något, men det här blir mer och mer löjligt. Tänk om Foppa hade gjort hattrick, då hade väl servrarna överbelastats.
Citera
2006-09-24, 18:25
  #642
Medlem
Punchlines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BF_Sweden
Lite skillnad på hur olika tidningar ser på Foppas debut:


http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,892795,00.html

Succé i natt

KAPTEN FOPPA Peter Forsberg visade vägen i nattens match mot Ottawa.



http://www.philly.com/mld/philly/sports/hockey/15596545.htm

Forsberg returns early, but he's not quite ready
The new captain came back a month ahead of schedule, but gave up a pivotal turnover.

Så går det när amatörerna arbetar skift. Om Sundin gör mål någon gång här i säsongsupptakten vill de väl ha honom som Rookie of the year och Årets spelare.

Citat:
Ursprungligen postat av MolleHjarta
Svenskarna???????????????????????????????????????? ???????????? Ja, lite många frågetecken kanske.

Alla hästarna hemma? Anders Fredrikson(eller vad han nu hette) njae. Lidström? Kanske liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiite. Fedorov, Kozlov, Larionov etc + Yzerman, Shanahan, Draper? Ja.
Citera
2006-09-24, 19:16
  #643
Medlem
xploddans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Punchline
Så går det när amatörerna arbetar skift. Om Sundin gör mål någon gång här i säsongsupptakten vill de väl ha honom som Rookie of the year och Årets spelare.



Alla hästarna hemma? Anders Fredrikson(eller vad han nu hette) njae. Lidström? Kanske liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiite. Fedorov, Kozlov, Larionov etc + Yzerman, Shanahan, Draper? Ja.
Lidström var väl med mer än bara liiite (Conn Smythe etc). Men annars var det ju the Russian 5, som blev 4, som var en stor anledning till de två första segrarna.
Citera
2006-09-24, 19:55
  #644
Medlem
dyngapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BF_Sweden
Lite skillnad på hur olika tidningar ser på Foppas debut:


http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,892795,00.html

Succé i natt

KAPTEN FOPPA Peter Forsberg visade vägen i nattens match mot Ottawa.



http://www.philly.com/mld/philly/sports/hockey/15596545.htm

Forsberg returns early, but he's not quite ready
The new captain came back a month ahead of schedule, but gave up a pivotal turnover.

hahah ja, Men vem litar på Aftonbladet, dem kan inte mer om hockey än morsan. Aftonbladet och till ock med DN är väldigt Sverigeälskare, Det är bra såklart, det är jag också, men lite objektiv jounalistik vore roligare att läsa. Och ja Forsberg rular fortfarande.
Citera
2006-09-24, 19:56
  #645
Medlem
dyngapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xploddan
Lidström var väl med mer än bara liiite (Conn Smythe etc). Men annars var det ju the Russian 5, som blev 4, som var en stor anledning till de två första segrarna.
Japp.
Citera
2006-09-24, 19:58
  #646
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Punchline
Alla hästarna hemma? Anders Fredrikson(eller vad han nu hette) njae.

Anders Fredriksson är kommentator på Canal+ så det kan inte vara han.
Är nog Anders Eriksson du tänker på. Han var väl rätt hyfsad i Detroit, spelade ihop med Fetisov har jag för mig finalen 1998. Han var i i alla fall betydligt bättre än vad han presterat efteråt då han numer är Sveriges mest utskrattade back.
Citera
2006-09-25, 14:44
  #647
Medlem
dyngapas avatar
Kapanen

Är inte Sami Kapanen ganska underskattad? Snabb som ett eldklot och ganska målfarlig. Jag tycker han ska lira med Forsberg och Knuble. Jag gillar honom iallafall, min favvofinne.
Citera
2006-09-25, 16:24
  #648
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dyngapa
Är inte Sami Kapanen ganska underskattad? Snabb som ett eldklot och ganska målfarlig. Jag tycker han ska lira med Forsberg och Knuble. Jag gillar honom iallafall, min favvofinne.

och skicka Gagne till farmaligan?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in