2006-11-10, 16:03
  #1237
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Meanmachine
En match gör ingen säsong.
Ekman hade ju en fantatiskt säsong förra året i San Jose så detta hatrick är väl mer ett tecken på att han börjar komma igång än ett tecken på tur.
Citera
2006-11-10, 20:18
  #1238
Medlem
OviEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The Butcher
Ekman hade ju en fantatiskt säsong förra året i San Jose så detta hatrick är väl mer ett tecken på att han börjar komma igång än ett tecken på tur.

Sen att han fick lira med Crosby-Armstrong i första kedjan skadar ju inte heller, hoppas han kommer igång nu!
Kul för Nisse att först få lira med Thornton-Cheechoo sen ovanstående. Går faktiskt rykten om att Thornton saknar Nisse.
Citera
2006-11-11, 01:33
  #1239
Medlem
Bara jag som har problem att få igång nåt på TVUPlayer? på NHL kanalen så står det Network Dish, Press Select To Continue och på NHL 2 så händer det ingenting när man trycker. Alltid dessa problem...

EDIT: Startade nu men vafan är menningen med att ha en till NHL kanal om den inte ens funkar? Står fortfarande connecting på den...
Citera
2006-11-11, 09:52
  #1240
Medlem
Cracker-Jack...s avatar
Titta vad idioten Bjurman skriver i AB..

Daniel Alfredsson gjorde för ovanlighetens skull inga mål, men svarade för två assists.


Avd: Ja Alfie har ju satt en herrans massa pyttsar i år
Citera
2006-11-11, 11:51
  #1241
Medlem
xploddans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cracker-Jack...
Titta vad idioten Bjurman skriver i AB..

Daniel Alfredsson gjorde för ovanlighetens skull inga mål, men svarade för två assists.


Avd: Ja Alfie har ju satt en herrans massa pyttsar i år
Fan va arg jag blir. Tycker nästan att han borde bli misshandlad för det där.

----

Går ju riktigt bra för nyllet hittills. On pace for 120+ pts.
Citera
2006-11-11, 15:37
  #1242
Medlem
Cracker-Jack...s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xploddan

Går ju riktigt bra för nyllet hittills. On pace for 120+ pts.


Nyllet är överlägset bäste svensk så här långt, och han platsade inte ens i OS-landslaget.

Något att fundera över...
Citera
2006-11-11, 15:52
  #1243
Medlem
loafmasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cracker-Jack...
Nyllet är överlägset bäste svensk så här långt, och han platsade inte ens i OS-landslaget.

Något att fundera över...

Poängmässigt ja. Men glöm absolut inte Lidström. Leder +/- ligan samt Detroits interna poängliga. Klass på det också.
Citera
2006-11-11, 17:35
  #1244
Medlem
xploddans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cracker-Jack...
Nyllet är överlägset bäste svensk så här långt
Tycker nog, som ovanstående, att Lidas har varit ännu bättre.
Citera
2006-11-11, 19:26
  #1245
Medlem
Vad har hänt med Alexei Yashin? Nu jobbar han i defensiven, dödar utvisningar och öser in poäng. Fortsätter han så här så ryker personliga poängrekordet all världens väg.
Citera
2006-11-11, 19:27
  #1246
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skoula
Vad har hänt med Alexei Yashin? Nu jobbar han i defensiven, dödar utvisningar och öser in poäng. Fortsätter han så här så ryker personliga poängrekordet all världens väg.

Han kan göra hur mycket poäng han vill. Islanders kommer ju inte till slutspel ändå
Citera
2006-11-11, 19:57
  #1247
Medlem
Nyllet

Citat:
Ursprungligen postat av Cracker-Jack...
Nyllet är överlägset bäste svensk så här långt, och han platsade inte ens i OS-landslaget.

Något att fundera över...

Man kan lugnt konstatera att Nyllet är en spelare med teknik, bra skridskoåkning och finess som börjar skörda fint med poäng pga förändrade bedömningsnivåerna, härligt!
Citera
2006-11-11, 19:59
  #1248
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spongebob
Man kan lugnt konstatera att Nyllet är en spelare med teknik, bra skridskoåkning och finess som börjar skörda fint med poäng pga förändrade bedömningsnivåerna, härligt!


Jag har alltid tyckt att han varit en kanonbra spelare som alltid producerar. I landslaget har han alltid varit lysande. Att han inte fick komma med i OS är fortfarande en gåta för mig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in