2006-10-08, 17:35
Medlem
Spanish_Johnnys avatar
Lite kul avgörande på Philly vs. NY Rangers - 25 missade straffar innan Hossa avgjorde för Rangers. Målvakterna var samma som i OS-finalen, dvs. Lundqvist och Nittymäki.
Citera
2006-10-08, 22:25
Medlem
xploddans avatar
Afinogenov ser sjukt taggad ut för Buffalo. Semin gör 3 för Washington, Ovechkin 2 och inte mindre än 15 skott (!!!) och 6 tacklingar.
Citera
2006-10-08, 22:26
Medlem
xploddans avatar
-dubbel-
Citera
2006-10-08, 22:40
Medlem
Spelar gamle Gary Roberts fortfarande? Någon som vet?
Citera
2006-10-08, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av taags
Spelar gamle Gary Roberts fortfarande? Någon som vet?
Han spelar i Florida.
Citera
2006-10-08, 23:47
Medlem
Blev oerhört imponerad över NY Rangers tredjekedja igår med Nigel Dawes, Blair Betts och Adam Hall. Slet och jobbade över hela isen matchen igenom.
Mindre imponerad blev jag över Fedor Tyutin, många misstag från honom. Han har aldrig imponerat när jag sett Rangers.
Sen tar jag tillbaka allt negativt jag sa om Aaron Ward. Killen är ju riktigt stabil, när han spelar efter sina begränsningar, vilket han gjorde igår.

Passar Derian Hatcher i det "nya" NHL? Absolut inte. Han har det oerhört svårt mot snabba spelare och blev rejält bortgjord av Jagr i går. Förstår inte hur Ken Hitchcock kan matcha långsamma Hatcher och Mike Rathje mot motståndarnas bästa spelare, de hänger ju inte med alls.
Tycker Philadelphias försvarsspel varit riktigt dåligt i de två matcherna. Bara Pitkänen som jag tycker varit bra, och det var i andra matchen.
Citera
2006-10-09, 00:05
Medlem
"nya" NHL - abslout inte!
Citera
2006-10-09, 00:25
Medlem
Glockenspiels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skoula
Tycker Philadelphias försvarsspel varit riktigt dåligt i de två matcherna. Bara Pitkänen som jag tycker varit bra, och det var i andra matchen.

Jag är främst väldigt besviken på Freddy Meyers insats de två första matcherna. Han spelade strålande förra säsongen, när han fick ökat förtroende (många skador bland backarna). Men den här säsongen har han som sagt varit en stor besvikelse. Han ser jävligt skakig ut när han får pucken, och i defensiven verkar han alldeles för vek i sarghörnen och framför eget mål.

Jaja. Får hoppas att det är en "sophomore jinx", eller vad det nu heter.
Citera
2006-10-09, 04:38
Medlem
Heinekens avatar
Någon som såg Canucks - Avalanche inatt? Canucks har verkligen en scoring line och tre checking lines nu alltså .

Men IKEA-kedjan fortsätter producera poäng, matchens enda vancouvermål av Daniel och Markus.
Citera
2006-10-09, 07:22
Medlem
Cracker-Jack...s avatar
Det fortsätter gå åt helvete för mig när jag spelar oddset på nhl.....

Spelade på Vancouver mot Colorado, självklart torskade Vancouver....
Citera
2006-10-09, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xploddan
Afinogenov ser sjukt taggad ut för Buffalo. Semin gör 3 för Washington, Ovechkin 2 och inte mindre än 15 skott (!!!) och 6 tacklingar.

han måste ju knarka eller nånting
Citera
2006-10-09, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Glockenspiel
Jag är främst väldigt besviken på Freddy Meyers insats de två första matcherna. Han spelade strålande förra säsongen, när han fick ökat förtroende (många skador bland backarna). Men den här säsongen har han som sagt varit en stor besvikelse. Han ser jävligt skakig ut när han får pucken, och i defensiven verkar han alldeles för vek i sarghörnen och framför eget mål.

Jaja. Får hoppas att det är en "sophomore jinx", eller vad det nu heter.

Håller helt med, Meyer var grym ifjol. Kanske beror på att han nu spelar i första backpar och har stora förväntingar på sig, vilket han inte haft tidigare.
Likadant är det med Brett Clark i Colorado. Han slog igenom med dunder och brak ifjol, men har inlett uselt nu.

---------------------

http://www.poststar.com/articles/2006/10/04/news/doc452389f2ac519576203678.txt

NY Rangers startade, men stannade sedan sin spelarbuss då en liten kille ville ha autografer. Snyggt gjort. Tänk er att t.ex. svenska fotbollslandslaget skulle göra så. Aldrig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in