2007-05-21, 21:45
Medlem
Trist att domarna avgör alltfler matcher men så går det ju tyvärr med den retarderade regeltolkning som används nu. Om två år ser det ut som i fotbollen med filmningar och liknande, ryssarna gav ju oss en försmak under vm.
Citera
2007-05-22, 00:12
Medlem
Suomis avatar
Anaheim har Selänne.

Mer behövs inte sägas, eftersom han börjat vakna till igen efter att ha legat i ide stora delar utav slutspelet.
Citera
2007-05-22, 05:10
Medlem
donitsis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Suomi
Anaheim har Selänne.

Mer behövs inte sägas, eftersom han börjat vakna till igen efter att ha legat i ide stora delar utav slutspelet.

Ja 5 poäng på de senaste två matcherna, får hoppas formen håller i sig..
Hoppas verkligen att han får vinna Stanley cup, jag unnar verkligen det åt honom.
Sen får man också hoppas att Teppo Numminen kör en säsong till med
Sabres så han har chansen att avrunda karriären med en Stanley
Citera
2007-05-22, 06:29
Medlem
Pancevs avatar
Ni som har tittat på slutspelet tidigare år, är det ovanligt många målkamerasituationer i år? Dem kändes nästan som en avgörande faktor i Sabres-Rangers serien.
Citera
2007-05-22, 13:27
Medlem
LiqWids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pancev
Ni som har tittat på slutspelet tidigare år, är det ovanligt många målkamerasituationer i år? Dem kändes nästan som en avgörande faktor i Sabres-Rangers serien.

Ovanligt många vet jag inte, men det har väl vart en del mer än jag är van att se. Min personliga åsikt är även att dommarna är lite fegare nu för tiden att ta egna beslut också, men självklart skall mål videogranskas vid misstanke. För är det ett mål så är det ett mål som man förkänat på ett eller annat vis.
Citera
2007-05-22, 16:12
Medlem
[quote=Suomi]Anaheim har Selänne.

Tycker verkligen inte selänne vart bra, fick två jävligt lätta pinner sista matchen nog för målet var snyggt gjort men annars är han riktigt osynlig. Jämför man med pålsson som är defensiv forward på 9 poäng och selänne 11, så är det allt annat än bra. Hoppas Detroit vinner inatt då tar dom hem det.
Citera
2007-05-22, 16:31
Medlem
Suomis avatar
[quote=Cutlerrr]
Citat:
Ursprungligen postat av Suomi
Anaheim har Selänne.

Tycker verkligen inte selänne vart bra, fick två jävligt lätta pinner sista matchen nog för målet var snyggt gjort men annars är han riktigt osynlig. Jämför man med pålsson som är defensiv forward på 9 poäng och selänne 11, så är det allt annat än bra. Hoppas Detroit vinner inatt då tar dom hem det.
Som sagt, Selänne har varit dålig i slutspelet, riktigt dålig.

De senaste matcherna har han dock hittat tillbaka till den form som han hade under stora delar utav grundserien.

Så din jämförelse är irrelevant. Hur många poäng och viktiga mål har Påhlsson gjort de senaste matcherna?
Citera
2007-05-22, 16:35
Medlem
LiqWids avatar
Han kallas ju inte för Finnish Flash för ingenting, nu har han ju blixtrat till, som från klar himmel
Citera
2007-05-22, 16:38
Medlem
[quote=Suomi]
Citat:
Ursprungligen postat av Cutlerrr
Som sagt, Selänne har varit dålig i slutspelet, riktigt dålig.

De senaste matcherna har han dock hittat tillbaka till den form som han hade under stora delar utav grundserien.

Så din jämförelse är irrelevant. Hur många poäng och viktiga mål har Påhlsson gjort de senaste matcherna?

var bara en lite jämförelse. För 11 poäng på typ 15 matcher är inte godkänt av en spelare i hans kaliber, det är under slutspelet som dom stora namnen ska kliva fram något som han inte har gjort. Nu går jag inte enbart på poäng utan tycker han är rent utsakt riktigt osynlig under matcherna.
Citera
2007-05-22, 16:40
Medlem
Krappfiskarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LiqWid
Han kallas ju inte för Finnish Flash för ingenting, nu har han ju blixtrat till, som från klar himmel

Vad tyckte du om honom när han gick till Sharks då?
Citera
2007-05-22, 16:46
Medlem
LiqWids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krappfiskarn
Vad tyckte du om honom när han gick till Sharks då?

Alla har sina ups and downs :P, men jag visste ju trots allt att han skulle komma tillbaka förr eller senare, dock trodde jag väl mer att han skulle komma tillbaka till Ducks istället för att dom drog till Colorado både Kariya och Teemu, men som sagt, det är glömt nu, och jag hoppas han blir kvar och forstätter leverera.

Men jag kan väl säga att jag vart inte särskillt imponerad, dock så var han väl mer eller mindre dålig i Sharks och laget var inte särskillt bra, hade vart ett annat läge om han hade gått dit säg efter denna säsong.

Men jag läste en väldigt bra intervju med honom i Pro Hockey för många herrans år sedan när han kom till Ducks först, när Jets skulle flytta till Phoenix och han vart tradead. Men det vart ju succé Älskade Paul och Teemus samspel som stundtals var en ren dröm, dom har ju ganska skaplig fart under grillorna båda två, och speluppfattningen dessutom.
Citera
2007-05-22, 16:48
Medlem
Krappfiskarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LiqWid
Alla har sina ups and downs :P, men jag visste ju trots allt att han skulle komma tillbaka förr eller senare, dock trodde jag väl mer att han skulle komma tillbaka till Ducks istället för att dom drog till Colorado både Kariya och Teemu, men som sagt, det är glömt nu, och jag hoppas han blir kvar och forstätter leverera.

Men jag kan väl säga att jag vart inte särskillt imponerad, dock så var han väl mer eller mindre dålig i Sharks och laget var inte särskillt bra, hade vart ett annat läge om han hade gått dit säg efter denna säsong.

Kände samma sak när Fedorov (min barndomsidol och min fortsatta idol) lämnade Detroit.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in