Citat:
Ursprungligen postat av Punchline
Jag förstår fortfarande inte....
Domarna i den här matchen var värdelösa. Jag brukar inte vara den som skyller på domare men de vann matchen åt Anaheim. Utvisningen på Datsyuk var lika värdelös som O'Donnells "tripping" på Samuelsson. Och det var inga nybörjare som dömde: Don Koharski och Paul Devorski.
..men.. förstår ni verkligen inte?
svensk kapten i både Detroit och Ottawa.. och ottawa är redan klara, det är klart domarna inte vill att det ska vara 100% säkert att en svensk kapten lyfter bucklan