Citat:
Ursprungligen postat av Ferros
Snyggt mål där av Crosby när han har 4 Canadiens runt sig och lyckas sätta den ändå! Man kan undra hur bra han kommer vara om 10år...

Han kommer förmodligen precis som nu vara världens klart bäste spelare. Dock en skickligare sådan. Det är ruskigt när man tänker på det. The sky is the limit för Crosby.
Alla blöddrar om Ovechkin och säger att han är så bra och underhållande. Fan, Crosby är inte bara skickligare, han är även precis lika underhållande på isen, om inte mer. Det är fart, finess, styrka, smörpassningar, highlight-mål osv osv osv...