2007-05-03, 07:48
Medlem
Cracker-Jack...s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KateH
Det ena priset är mest outstandig spelare enligt spelarna i NHLPA.
Det andra priset är väl nån jury eller nåt som utsett.

Det vet jag mycket väl, men om de vet lika mycket om hockey så borde ju per logik Loungo få Vezina om han får "Lester..."-award?
Citera
2007-05-03, 07:50
Medlem
Punchlines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cracker-Jack...
Det vet jag mycket väl, men om de vet lika mycket om hockey så borde ju per logik Loungo få Vezina om han får "Lester..."-award?

Tänk om någon hatar Luongo och inte vill se honom vinna?

Detroit avgjorde precis i OT. Man kan vinna i shark tank!
Citera
2007-05-03, 08:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cracker-Jack...

Spelare har inte alltid så bra koll på vem som är bäst faktiskt. Alla har ju sina egna intryck av andra spelare från matcherna när dom spelar mot dom. Det är ju en helt annan sak. Om vi säger att tex Kovalchuk gör 5 enkla mål på Brodeur under säsongen samtidigt som han tycker att det är omöjligt att göra mål på Luongo så kommer han ju att rösta på Luongo såklart. Och då kan det ha varit så att Brodeur bara haft dåliga dagar när han mött Kovalchuks lag och Luongo har haft bra dagar emot honom. Jag bara hittar på ett exempel nu alltså.

Men priserna är ju inte utdelade än och Luongo kan ju mycket väl vinna Vezina?
Citera
2007-05-03, 17:00
Medlem
JAMES NORRIS MEMORIAL TROPHY (outstanding defenseman): Tycker att ingen av de nominerade ska vara med här om jag ska vara ärlig. Med drar till med Niedermayer.

Förstår då inte vem du tycker är bättre än dom 3 som är nominerade?
Citera
2007-05-03, 21:38
Medlem
Punchlines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cutlerrr
JAMES NORRIS MEMORIAL TROPHY (outstanding defenseman): Tycker att ingen av de nominerade ska vara med här om jag ska vara ärlig. Med drar till med Niedermayer.

Förstår då inte vem du tycker är bättre än dom 3 som är nominerade?

Souray och Timonen är två stycken som enligt mig skulle kunna bli nominerade likväl som någon av dem tre.
Citera
2007-05-03, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Punchline
Souray och Timonen är två stycken som enligt mig skulle kunna bli nominerade likväl som någon av dem tre.

njaa har jävligt svårt att se hur någon utav dom två skulle konkurera med Lidström och Pronger. Men men det är min åsikt
Citera
2007-05-04, 00:24
Medlem
xploddans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Punchline
Souray med sämst +/- statistik av alla backar i ligan?

Timonen är underskattad men det finns ett flertal backar som hamnar före honom, bortsett från top 3 då.
Citera
2007-05-04, 07:10
Medlem
Anaheim vidare efter 2-1 mot Vancover.
Citera
2007-05-04, 10:37
Medlem
edlunns avatar
Vilken rysare! hurvens. Kul att Samy fick göra mål. Han var även nära med ett bra backhandskott. +2 på Samy fullt godkänt.

Vilken propp av Pronger innan det avgörande målet och helvete vilka pass Sedinarna gör ibland =)
Citera
2007-05-04, 18:22
Medlem
Lite komiskt att Luongo är den som har hållt Vancouver kvar så länge i både slutspelet och matchen och så blir det han som gör bort sig på det avgörande målet.
Citera
2007-05-04, 19:05
Medlem
Citat:
Lite komiskt att Luongo är den som har hållt Vancouver kvar så länge i både slutspelet och matchen och så blir det han som gör bort sig på det avgörande målet.

Sant, vore ett hån mot sporten om han inte vinner Vezina trophy.
Citera
2007-05-04, 19:17
Medlem
Citat:

Henke då?! Utan han så hade inte Rangers lirat detta slutspel ens.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in