Citat:
Ursprungligen postat av Punchline
JAMES NORRIS MEMORIAL TROPHY (outstanding defenseman): Tycker att ingen av de nominerade ska vara med här om jag ska vara ärlig. Med drar till med Niedermayer.
Varför? I mina ögon finns det absolut inga andra än dessa tre som har något att säga till om.
Citat:
Ursprungligen postat av Skoula
Tycker dock det är sjukt att inte Sakic nominerades till Hart då han bar hela Avalanche på sina axlar och gjorde 100 poäng.
Håller inte med, är nöjd med nomineringarna för Hart. I mina ögon är Thornton fyra och Lecavalier femma.
Sedan tycker jag inte du ska underskatta spelarna i Colorado. Svatos, Hejduk, Brunette, Liles, Wolski och inte minst Stastny är inte något att fnysa åt.
Citat:
Ursprungligen postat av Skoula
Sedan tycker jag att Kopitar ska nomineras till Calder istället för Staal.
Absolut, pinsam miss där.