Citat:
Ursprungligen postat av Krappfiskarn
Hade det inte varit roligare om Detroit tog sig till final? Då får ju en svensk lyfta bucklan först oavsett lag som vinner. Plus det skulle nog ge bättre "reklam" för NHL i Sverige om två svenska kaptener gör upp om Stanley Cup.
Fast då är jag ju Red Wings fan också.

Det har du visserligen rätt i men då jag är Ducks fan och väldigt gärna vill se Påhlsson vinna bucklan håller jag på Ducks :P
Men går Rödvingarna till final gråter jag inte floder, kul med två svenska kaptener.