2007-04-21, 08:00
  #2581
Medlem
Cracker-Jack...s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trumpeter
Nashville och Foppa utslagna. Är lite tveksam att till att det blir VM för honom ändå.


Han platsar ändå inte, fy för fan va dålig han var inatt.
Citera
2007-04-21, 08:55
  #2582
Medlem
Martinsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ferros
När Forsberg är på topp så är han fortfarande bland de absolut bästa i NHL, utan tvekan.

Absolut, det råder det ingen tvekan om.

Just nu tycker jag synd om Forsberg, flyttade och allting för att få möjlighet att vinna Stanley Cup.. kanske för sin sista gång i karrärien.

Föga troligt att han kommer till VM, om han inte känner sig pigg i kroppen. Vilket jag inte tror iaf..
Citera
2007-04-21, 09:03
  #2583
Medlem
edlunns avatar
Nej jag hoppas han lägger av där borta och kommer hem till kära MoDo.
Så man får se mer av snubben.
Citera
2007-04-21, 09:27
  #2584
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Martinson
Absolut, det råder det ingen tvekan om.

Just nu tycker jag synd om Forsberg, flyttade och allting för att få möjlighet att vinna Stanley Cup.. kanske för sin sista gång i karrärien.

Föga troligt att han kommer till VM, om han inte känner sig pigg i kroppen. Vilket jag inte tror iaf..

Det var väldigt länge sedan Floppa spelade på topp. I år tillhör han inte ens NHLs 20 bästa.
Citera
2007-04-21, 11:59
  #2585
Medlem
offe_mans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trumpeter
Nashville och Foppa utslagna. Är lite tveksam att till att det blir VM för honom ändå.

Börjar märka att allt detta med VM blir mer och mer uttjatat år för år.
"Bengan dissar hit, han dissar ditt" "Skall X vara med, eller XX"?

Nej gör ngt vettigt av det ngt mer ärofyllt som får hit alla. Eller försök iaf
Citera
2007-04-21, 14:27
  #2586
Medlem
Ferross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ironlung
Det var väldigt länge sedan Floppa spelade på topp. I år tillhör han inte ens NHLs 20 bästa.

Jag håller inte med, att snitta 1poäng/match i det absolut sämsta laget i NHL visar att han fortfarande är minst top15 i NHL.

Sen var det synd att Minnesota inte gick vidare , fast det va väl väntat att de inte skulle göra det. Tycker faktiskt synd om Nashville också, fast San Jose känns välidgt giftiga i år.
Citera
2007-04-21, 16:14
  #2587
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ferros
Jag håller inte med, att snitta 1poäng/match i det absolut sämsta laget i NHL visar att han fortfarande är minst top15 i NHL.

Sen var det synd att Minnesota inte gick vidare , fast det va väl väntat att de inte skulle göra det. Tycker faktiskt synd om Nashville också, fast San Jose känns välidgt giftiga i år.

Han snittade under ett poäng per match i ett av de absolut bästa lagen i NHL, dvs Nashville. Inte imponerande.
Citera
2007-04-21, 16:20
  #2588
Medlem
Ferross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ironlung
Han snittade under ett poäng per match i ett av de absolut bästa lagen i NHL, dvs Nashville. Inte imponerande.

Du tror inte att folk behöver några matcher på sig för att komma in i sin roll? Att förvänta sig att någon är bäst direkt i ett nytt lag känns rätt dumt, tycker du inte de?

Der Forsberg visade upp i Flyers bevisade att han fortfarande är med bland de bästa i NHL om du frågar mig.
Citera
2007-04-21, 16:43
  #2589
Medlem
Snoppzors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ferros
Du tror inte att folk behöver några matcher på sig för att komma in i sin roll? Att förvänta sig att någon är bäst direkt i ett nytt lag känns rätt dumt, tycker du inte de?

Om man är topp-15 i NHL vilket du tycker han är så borde han klara att komma in i spelet på 22 matcher..
Citera
2007-04-21, 17:23
  #2590
Medlem
Ferross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snoppzor
Om man är topp-15 i NHL vilket du tycker han är så borde han klara att komma in i spelet på 22 matcher..

Ja, när han är på topp så är han det. Han var dock inte på topp i Nashville. Du borde läsa vad jag skriver så du vet i´vilket sammanhang jag pratar om.
Citera
2007-04-21, 17:41
  #2591
Medlem
Snoppzors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ferros
Ja, när han är på topp så är han det. Han var dock inte på topp i Nashville. Du borde läsa vad jag skriver så du vet i´vilket sammanhang jag pratar om.

*Fredskram*
Citera
2007-04-21, 18:43
  #2592
Medlem
Ferross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snoppzor
*Fredskram*

Hehe, peace!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in