Citat:
Ursprungligen postat av Ferros
När Forsberg är på topp så är han fortfarande bland de absolut bästa i NHL, utan tvekan.
Absolut, det råder det ingen tvekan om.
Just nu tycker jag synd om Forsberg, flyttade och allting för att få möjlighet att vinna Stanley Cup.. kanske för sin sista gång i karrärien.
Föga troligt att han kommer till VM, om han inte känner sig pigg i kroppen. Vilket jag inte tror iaf..