2007-04-19, 11:39
  #2569
Medlem
Ferross avatar
Man blir lite orolig över Nashville, var det redan innan slutspelet. Tänk om de åker ut nu direkt. Skulle nog kännas rätt surt för dem nu när de verkligen har satsat det här året.
Citera
2007-04-19, 14:03
  #2570
Medlem
xploddans avatar
Så där ja. En sweep!

Avery är en riktig hjälte. Helt otroligt hur han lyckas äga upp hela Atlanta efter att de har haft ett möte om hur de skulle ignorera honom. Det krävs en viss talang för det och han är ett geni.

Helt underbart efter att ha blivit nollade förra i förra årets första runda. Nu tror jag verkligen på det här laget. De har minst lika stor chans som vilket annat lag som helst att ta hem Stanley Cup.

Hoppas att de inte hinner blir rostiga till nästa omgång.
Citera
2007-04-19, 14:44
  #2571
Medlem
Hoppas bara att Rangers inte får möta Devils igen för då tror jag nog att det är kört
Citera
2007-04-19, 14:58
  #2572
Medlem
Kul för Rangers men i nästa omgång åker man tippar jag.

Att Nashville skulle få svårt mot San Jose ingick i mina planer. San Jose har ett brutalt lag rent fysiskt vilket kan räcka långt i ett slutspel. Man slår nog Anaheim på det området.

Då mitt Chicago missade slutspelet för 25 säsongen i rad typ blir det som vanligt att hålla tummarna för Devils. Alltid gillat deras defensiv. Inget spektakulärt lag men man kan gå hela vägen även denna gång.

Utmanare, Jose, Anaheim och Buffalo.

Ottawa,Detroit och Vancouver tacklas i småbitar.
Citera
2007-04-19, 15:04
  #2573
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knullzor
Vafan grejjar Brad May med, sänker en Kim Johnsson. Vill han få upp självförtroendet eller vill han bli poppis i omklädningsrummet. Hoppas han inte får någon avstängning. Boogaard ställer upp och ser till att han slipper resten av slutspelet...
Han fick 3 matchers avstängning, jävla dumheter...
Citera
2007-04-19, 15:06
  #2574
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dalglish7
San Jose har ett brutalt lag rent fysiskt vilket kan räcka långt i ett slutspel. Man slår nog Anaheim på det området.
Knappast, Ducks har troligen det mest fysiskt starka laget och är väl i princip det enda lag som kör med en fjärdekedja där de hårda grabbarna får spela mer än 2 minuter per match.
San Jose är starka men inte så starka, vore dock grymt spännande om Ducks och Sharks skulle mötas.
Citera
2007-04-19, 16:26
  #2575
Medlem
Snoppzors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xploddan
Så där ja. En sweep!

Avery är en riktig hjälte. Helt otroligt hur han lyckas äga upp hela Atlanta efter att de har haft ett möte om hur de skulle ignorera honom. Det krävs en viss talang för det och han är ett geni.

Helt underbart efter att ha blivit nollade förra i förra årets första runda. Nu tror jag verkligen på det här laget. De har minst lika stor chans som vilket annat lag som helst att ta hem Stanley Cup.

Word på det!

Känns jäkligt kul att Rangers gick genom första, från att ha verkligen kämpat för en slutspelsplats. Och det känns ju otroligt ovant att säga det men om inte Sean Avery kommit in i laget hade dom troligen (kanske) inte varit där dom är nu. Känns som att laget kommer gå långt nu, med Henke i målet blir han kung av Manhattan om dom går långt, inget New York-publiken är bortskämda med
Citera
2007-04-19, 20:27
  #2576
Medlem
Martinsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ferros
Man blir lite orolig över Nashville, var det redan innan slutspelet. Tänk om de åker ut nu direkt. Skulle nog kännas rätt surt för dem nu när de verkligen har satsat det här året.

För lite rutin i laget och så är inte Forsberg som han var i fornstora dagar.
Citera
2007-04-19, 21:18
  #2577
Medlem
Ferross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Martinson
För lite rutin i laget och så är inte Forsberg som han var i fornstora dagar.

När Forsberg är på topp så är han fortfarande bland de absolut bästa i NHL, utan tvekan.
Citera
2007-04-20, 08:45
  #2578
Medlem
edlunns avatar
Ducks är vidare! GO DUCKS! gröta er fram till finalen nu alla vet att det är dags nu.
Citera
2007-04-20, 10:46
  #2579
Medlem
Både Ducks och Sens vidare nu, sweet!
Citera
2007-04-21, 07:12
  #2580
Medlem
Trumpeters avatar
Nashville och Foppa utslagna. Är lite tveksam att till att det blir VM för honom ändå.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in