2007-02-14, 00:58
Medlem
Rexhunters avatar
kan man se nhl-matcher live på nätet någonstans? Har för mig att jag läste om att streama matcher i denna tråden men hittar det ej.
Citera
2007-02-14, 01:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rexhunter
kan man se nhl-matcher live på nätet någonstans? Har för mig att jag läste om att streama matcher i denna tråden men hittar det ej.
tanka tvu player eller betala på streamtvnow.tv
Citera
2007-02-14, 01:28
Medlem
Night Stalkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nanteq
tanka tvu player eller betala på streamtvnow.tv

Funkar TVU nu? De lade väl det på is ett tag.
Citera
2007-02-14, 13:47
Medlem
Tycker detta var lite smålustigt...

http://sports.espn.go.com/broadband/ivp/index?id=2764158
Citera
2007-02-14, 14:50
Medlem
loafmasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The Butcher

Klockrent! Kul att se att stjärnorna i NHL har lite humor.
Citera
2007-02-14, 16:25
Medlem
Punchlines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The Butcher

Den bästa av alla myNHL reklamer.

Citat:
Ursprungligen postat av Nanteq
Som vanligt får Red Wings höga ovationer: http://www.hockeyfights.com/forums/showthread.php?t=71260 och med all rätta (var är :sick: när man behöver den...)

Varför varför varför skicka ner Norton? AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH.
Citera
2007-02-14, 16:35
Medlem
Snoppzors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Punchline
Varför varför varför skicka ner Norton? AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH.

All respekt för Norton och att han tar fighter, men den är ju ingen förlust då hans tidigare försök varit kanske harmlösa. Dom borde skaffa sig ett tyngre, mer etablerat namn till truppen. (Varför känns det som man önskat det förr?)
Citera
2007-02-14, 17:47
Medlem
Punchlines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snoppzor
All respekt för Norton och att han tar fighter, men den är ju ingen förlust då hans tidigare försök varit kanske harmlösa. Dom borde skaffa sig ett tyngre, mer etablerat namn till truppen. (Varför känns det som man önskat det förr?)

Ptjaa, Norton tangerade fightingrekordet Detroit hade från förra säsongen efter typ tjugo matcher

Fast Peters tog ju sig an Roy, Peters och O'Brien, vilket enligt mig kan anses som ett försök i alla fall.

En av mina favoriter , Scott Parker har också börjat röra på sig. Synd att han aldrig fått visa vad han kan och i vissa fall så blir han en "hugger" och försöker inte ens.
Citera
2007-02-14, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snoppzor
Det viktigaste är inte att han vinner utan att han rätt inställning. Håller dock med om att dom borde satsa på någon tyngre, Mitch Fritz i Springfield skulle dom nog få för en spottstyver. Oavsett det borde dock Norton få lira. Han lyfter ju hela laget med sina uppoffringar. Istället kommer dom dock byta till sig än fler europeér och sjunka än värre ner i träsket.
Citera
2007-02-15, 09:27
Medlem
Krappfiskarns avatar
Två målvakter höll nollan inatt, en släppte bara in ett mål. Tror ni att ligan kommer börja bli mer och mer målfattig?
Citera
2007-02-15, 15:39
Medlem
jannebolands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krappfiskarn
Två målvakter höll nollan inatt, en släppte bara in ett mål. Tror ni att ligan kommer börja bli mer och mer målfattig?

Nja, det gjordes ju iofs ett par kassar åt det andra hållet istället:
0 - 4
0 - 5

Men jag har för mig att jag läste någonstans att snittet tydligen minskat. Men det har inte jag märkt av speciellt mkt. Samt att matcherna är bra mkt roligare att titta på nu ändå.
Citera
2007-02-15, 16:04
Medlem
Rexhunters avatar
Zetterbergs assist i natt var sanslöst snygg, undrar i och för sig om han såg Datsjyk eller om han bara chansade att någon skulle vara där.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in