2006-11-07, 12:41
Awaiting Email Confirmation
Citat:
Ursprungligen postat av ARNOLD
menar du med TVUPLAYER ?
Yes.
Citera
2006-11-07, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Night Stalker
Jag hade spelat 250:- på att de skulle vinna under ordinerie tid
Samma misstag brukade jag göra, men nu har jag lärt mig och kör alltid eller oftast inklusive förlägningar & straffar
Citera
2006-11-07, 21:03
Medlem
Såg nyss Atlanta-Boston från i natt. Härligt att se att Kovalchuk tar ett större ansvar nu än tidigare, framför allt i defensiven. Har aldrig sett honom backchecka så mycket tidigare säsonger som i år.

Sen ska vi inte tala om hans direktskott från blålinjen i power play. Herrejävlar vilken kanon!

Marian Hossa är också riktigt bra, tycker nog han är ligans bästa tvåvägsspelare nu.
Citera
2006-11-08, 09:19
Medlem
Vad har hänt med peter forsberg han verkar ha tappat gnistan,ser ut som han åker runt och hänger med huvudet,han har enligt mig varit en riktig vinnarskalle men det verkar dock som han tappat det på ålderns höst eller så är det omgivningen som påverkar honom negativt,bröderna sedin börjar nu äntligen att blomma ut efter att ha varit lovande i 5 år.
Citera
2006-11-08, 11:12
Bannlyst
hoppas verklign att foppa blir tradad. han är verkligen inge bra.. Iallfall inte iår..

Dock tror jag inte det skulle hjälpa philly ett dugg. Dom är ett skepp som sjunker nu skall dom bara rädda några råttor som vill fly.

Blir Buffalo vs New York på hmm lördag tror jag

Buffalo är helt otroliga iår ..
Citera
2006-11-08, 12:31
Medlem
Heinekens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wobble
Buffalo är helt otroliga iår ..

En bubbla som snart spricker!

Edmonton vs. Detroit på Yahoo inatt.
Citera
2006-11-08, 15:20
Medlem
Martinsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mullenö
Vad har hänt med peter forsberg han verkar ha tappat gnistan,ser ut som han åker runt och hänger med huvudet,han har enligt mig varit en riktig vinnarskalle men det verkar dock som han tappat det på ålderns höst eller så är det omgivningen som påverkar honom negativt,bröderna sedin börjar nu äntligen att blomma ut efter att ha varit lovande i 5 år.

Han spelar i ett ganska dåligt lag. Får han bara komma till ett lag som inte spelar som en påse nötter, så tror jag han kommer höja sig.

Men han är inte heller direkt purung, så man kan ska väl inte begära allt för mycket av killen.
Citera
2006-11-08, 15:39
Medlem
ARNOLDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heineken
En bubbla som snart spricker!

Edmonton vs. Detroit på Yahoo inatt.

hur ser man det, är det gratis?

har du länk?

går den direkt?
Citera
2006-11-08, 15:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Martinson
Han spelar i ett ganska dåligt lag. Får han bara komma till ett lag som inte spelar som en påse nötter, så tror jag han kommer höja sig.

Men han är inte heller direkt purung, så man kan ska väl inte begära allt för mycket av killen.

Så man ska inte begära för mycket av Floppa, världens (iaf enligt svensk press) bästa hockeyspelare?

Floppa får nog ta sin beskärda del av ansvaret för att Philly suger i år.
Citera
2006-11-08, 16:00
Medlem
Cracker-Jack...s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ironlung
Så man ska inte begära för mycket av Floppa, världens (iaf enligt svensk press) bästa hockeyspelare?

Floppa får nog ta sin beskärda del av ansvaret för att Philly suger i år.

Foppa är inte ens top-20 längre.
Citera
2006-11-08, 16:02
Medlem
ARNOLDs avatar
kan vara så att Foppa känner sig mätt, han har vunnit allt
Citera
2006-11-08, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ARNOLD
kan vara så att Foppa känner sig mätt, han har vunnit allt
Inte helt otänkbart,om så är fallet så har han blivit en högavlönad skäggig bluff som lever på fornstora dar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in