Citat:
Ursprungligen postat av Punchline
Trodde aldrig jag skulle säga det här:
Sean Avery MVP!
Han var fan i mig grymt bra, jävlars vad gott att NYR smockade
till Trashers igen, 2-0 i matcher smakar mumma.
Jag ogillar verkligen hockeyspelare som inte ger allt, Avery jobbar
dubbelt så hårt som Ilja och Hossa d.ä.
Lunkan är kung!