2007-04-13, 13:52
  #2521
Medlem
Snoppzors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nanteq
Hur Bjurman kan få ansvar för en stor del av NHL bevakningen övergår mitt förstånd?
Dagens smörja: http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,1044971,00.html
Henke är bra men nån jävla måtta får det väl vara...

Det handlar väl om att kunna sålla mellan vad man ska läsa och inte. När en nöjesreporter börjar skriva NHL, då bör man inte läsa
Citera
2007-04-13, 19:08
  #2522
Medlem
Jag hoppas verkligen man får se så lite som möjligt av "Ankan" som "expert" kommentator i rutan.
Citera
2007-04-13, 19:28
  #2523
Medlem
Verkar som bara en match direktsänds i natt.
Vancouver-Dallas kan det stämma?

Verkar annars som man får se matcher i eftersändning på NASN imorgon på dagen.
Citera
2007-04-14, 02:35
  #2524
Medlem
Cracker-Jack...s avatar
http://sports.yahoo.com/nhl/scoreboard;_ylt=AlT1oRWl.zAN1dr0.NKhSSB7vLYF


Får någon detta att fungera??

Jag har en amerikansk proxy men skiten fungerar ändå inte??
Citera
2007-04-14, 04:59
  #2525
Medlem
Rocky69s avatar
Forsberg har eventuellt vaknat till liv nu när det börjar gälla lite. Två pytsar i nattens match är ok.
Nashville kvitterar mot San Jose.
Citera
2007-04-14, 09:00
  #2526
Medlem
edlunns avatar
Kollade in den såkallade "figten" mellan preds och sj inatt men vafan nada som vanligt.

Hittade däremot denna lustigkurre.

Preds: Weber vs Ducks: Moen

Weber får tröjan perfekt över huvudet när Moen svingar på chans och får in en klocka med högern.

http://youtube.com/watch?v=fkckF0qeu4E&mode=related&search=
Citera
2007-04-14, 10:19
  #2527
Moderator
vfs avatar
Bra natt för svenskarna, Joel gjorde mål, Foppa satte två.
Även Påhlsson smällde in en balja.

Hedberg vs Lunkan i kväll.

http://www.gt.se/sport/ishockey/1.637479
Citera
2007-04-14, 18:52
  #2528
Medlem
chrnos avatar
Nån som vet om en bt tracker med slutspelsmatcherna?
Citera
2007-04-14, 23:54
  #2529
Medlem
Punchlines avatar
Trodde aldrig jag skulle säga det här:
Sean Avery MVP!
Citera
2007-04-15, 00:05
  #2530
Medlem
vrooms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Punchline
Trodde aldrig jag skulle säga det här:
Sean Avery MVP!

Helt jävla otroligt vad han kämpar
Avery har allt och lite till och att spela med en gammal kämpe som Shanahan verkar göra att han visar sin grymma hockey istället för att mest jävlas.
Eller rättare sagt, nu både jävlas han och spelar grym hockey
Citera
2007-04-15, 00:06
  #2531
Medlem
En liten fråga bara. Finns det utsatta datum då finalmatcherna spelas?
Citera
2007-04-15, 00:18
  #2532
Moderator
vfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Punchline
Trodde aldrig jag skulle säga det här:
Sean Avery MVP!

Han var fan i mig grymt bra, jävlars vad gott att NYR smockade
till Trashers igen, 2-0 i matcher smakar mumma.
Jag ogillar verkligen hockeyspelare som inte ger allt, Avery jobbar
dubbelt så hårt som Ilja och Hossa d.ä.

Lunkan är kung!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in