Citat:
Ursprungligen postat av xploddan
Körde på 3 månader jag med. Men vafan va missnöjd jag är hittills. CH 15 är så laggig så det känns som 10 fps emellanåt. Dessutom blir det rosa-pixel-problemet ibland också. Ruskigt irriterande. Får nog nöja mig med TVU-player.

Kanal 15 brukar ju normalt funka klockrent, tittade själv endast på ch20 idag och även där var det pixelproblem och lag. Tror (och hoppas) att det var temporära problem.
angående TVU så fungerade det inte alls när jag testade med en 500kb uppkoppling, vet inte vad ni har för uppkopplingar men kan mycket väl vara därför.
I mogon blir det Philly på SOPcast för dom som är interesserade.