2006-11-20, 20:51
Medlem
Flyers-Penguins i natt. Ska Flyers äntligen bryta sina 3 raka förluster mot Pittsburgh? Dom har ju tidigare förloat 5-0, 8-2 och 3-2.
Citera
2006-11-20, 21:03
Medlem
Cracker-Jack...s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The Butcher
Flyers-Penguins i natt. Ska Flyers äntligen bryta sina 3 raka förluster mot Pittsburgh? Dom har ju tidigare förloat 5-0, 8-2 och 3-2.

Foppa är bra var fjärde match numera, så rent matematiskt & logiskt så borde han vara kass i en match till innan han har en hyffsad.

Hatar Crosby med en djup passion, det gör ont i själen av att se honom fullständigt dominera vår gamle hjälte Foppa.
Citera
2006-11-20, 21:42
Medlem
Haecceitys avatar
Citat:
Jag ordnar det genom att spela 100 spänn på x2. Jag är fortfarande jinxed. För er som inte förstår , se mullenös speltråd.
Citera
2006-11-20, 22:04
Medlem
Haecceitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cracker-Jack...
Foppa är bra var fjärde match numera, så rent matematiskt & logiskt så borde han vara kass i en match till innan han har en hyffsad.

Hatar Crosby med en djup passion, det gör ont i själen av att se honom fullständigt dominera vår gamle hjälte Foppa.

Jag gillar crosby, hoppas han slutar med sina gnälligheter o bara koncentrerar sig på spelet. Det till trots är han bäst points-per-game
Citera
2006-11-20, 22:12
Medlem
Citat:
Hoppas verkligen Flyers utnyttjar sina nyförvärvade muskler och ger Crosby & Co vad dom förtjänar. Intimidation factor kan ta Flyers långt i den här serien men dom har varit pinsamt dåliga på det. Räkna med +40 minuter i PP typ, det här är en typisk match där domarna inte vill se något som helst 5-5 spel, hoppas jag har fel dock...
Citera
2006-11-20, 22:25
Medlem
Förstår inte varför alla hatar Crosby. Visst, han filmar ibland men vad f-n gör inte Foppa?! Crosby är än så länge inte i närheten av Forsbergs teaterkonster och tjuvnyp.
Jag själv kan bara inte med Jaromir Jagr pga hans enorma divalater och ständiga glidande, men jag älskar ändå att se honom spela eftersom han är en fantastisk spelare (offensivt). När han inte har pucken bör man dock inte titta på honom, för då blir man bara frustrerad och förbannad.
Citera
2006-11-20, 22:44
Medlem
Heinekens avatar
Jag hatar också Crosby för han är en jävla gnällspik. När det inte ser ut som han ska brista i gråt så ser han otroligt mallig ut. Antar att han har utseendet emot sig. Han är ekvationen av en lipsill och en mallgris, en lipgris.
Citera
2006-11-21, 02:12
Medlem
Skitphilly, ligger under med 3-0 efter första och scratchar Grant mot ett Pens utan muskler...
Dom har ju sin chans om dom spelar oerhört fysiskt men icke. Ger inget tillbaka till publiken och spelar utan känslor
Citera
2006-11-21, 02:59
Medlem
Buffalo vinner andra perioden med 7-0 mot Tampa, måste varit hårt för Denis att släppa in 7 av 12 skott.
Citera
2006-11-21, 03:48
Medlem
Parkers avatar
Ny torsk för Flyers. Hur tror ni Foppa känner? Vill han stanna eller är ett klubb-byte att vänta? Vill hockey-experterna i Philly ha honom kvar?
Citera
2006-11-21, 06:44
Medlem
Cracker-Jack...s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Parker
Ny torsk för Flyers. Hur tror ni Foppa känner? Vill han stanna eller är ett klubb-byte att vänta? Vill hockey-experterna i Philly ha honom kvar?

Än en gång, Foppa är slut.
Citera
2006-11-21, 07:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Cracker-Jack...
Än en gång, Foppa är slut.

"elvis has left the building"

Vilken underbar andra period av buffalo.. satt verkligen o sket på mig 7 gånger om.. aldrig sett maken till urladdning som denna av Buffalo denna säsongen.. Oj oj oj.. "vi" kan nå långt långt....

Bara älskar Buffalos kommentatorer.. hehe dom om några lever sig verkligen in i matchen...

måste säga att buffalos nya dräkter är förbannat snygga nu när man vant sig.. =)... har beställt en av varje .. dvs en hemma en borta och 3:e tröjan "old school" tröjan ..

fick även sålt en av mina wayne gretzky autografer jag har på hockey kort på ebay idag :P 790 dollar tackar tackar.. nu blir det o stor handla käk idag ... och posta kortet ingen som vill köpa mitt andra kort med hans autograf ?.. Slå till pris 15oo för den som e intresserad =)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in