Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-12-07, 08:53
  #1
Medlem
Behöver verkligen denna medicin, (ej narkotika).

Har beställt från både Indien och Singapore men paketen skickas tillbaks direkt , tullen har släppt igenom en massa saker men selegilin verkar dom vara helt livrädda för (finns teorier om att det beror på att Selegilin förlänger livet väldigt mycket).

Nån som vet någon säker sida för att hitta denna icke-narkotikaklassade medicin

Botar röksuget, skräpmatsuget, godissuget, ökar social kompetens , ökar motivation , ökar självförtroende , förlänger maximal livslängd med 40 % i studier på tex råttor (som att en människa skulle leva till 150)

Påverkar i princip enbart dopamin under 10 mg och där finns inte någon större risk för hypertensiv kris heller

INGA andra substanser inom anti-aging har haft en så stor ökning av maximal livslängd, men endå så promotar folk Rapamycin osv med mycket hemskare biverkningar för syftet? Och datan är densamma, råttstudier. Så frågan är vad agendan är

Jämför tex Rapamycin och Selegilins biverkningar på FASS så ser ni hur fruktansvärt mycket hemskare Rapamycins är, men endå så ignoreras Selegilin och den livsfarliga Rapamycin promotas istället .
__________________
Senast redigerad av HighlyDefined 2021-12-07 kl. 08:55.
Citera
2021-12-07, 09:00
  #2
Medlem
Min autism växer i styrka varje dag och Selegilin är räddningen 😔🙏🙏😔
Citera
2021-12-07, 09:32
  #3
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av HighlyDefined
Min autism växer i styrka varje dag och Selegilin är räddningen 😔🙏🙏😔

Hur vet du att en Parkinson-medicin är lösningen? och varför jämför du den med den med en medicin mot avstötningssjukdomar ?

Du kanske borde hålla dig till böner.
Citera
2021-12-07, 10:00
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cat-mind-jedi
Hur vet du att en Parkinson-medicin är lösningen? och varför jämför du den med den med en medicin mot avstötningssjukdomar ?

Du kanske borde hålla dig till böner.
Jag jämför den med Rapamycin när det kommer till anti-aging
Citera
2021-12-07, 10:50
  #5
Medlem
Jag beställde från Mexico för 10 år sedan det kom fram det var inga problem. Men varför tror du att just denna substans kommer hjälpa dig?
Citera
2021-12-07, 11:04
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av larsjohansson
Jag beställde från Mexico för 10 år sedan det kom fram det var inga problem. Men varför tror du att just denna substans kommer hjälpa dig?
Skulle man kunna få veta vilken sida det var ? Eftersom det inte är narkotika.

Vill enbart höja dopamin då det verkar göra mina sociala svårigheter helt bortblåsta

Ssri och sådant som påverkar noradrenalin mycket verkar inte fungera och gör mig apatiskt/extremt stressad

Selegilin har även anti-aging fördelar men jag vet verkligen att det kommer att hjälpa min autism så därför vill jag ha det

Snälla 🥺
Citera
2021-12-07, 12:59
  #7
Medlem
Spotlifes avatar
Förstår inte varför du jämför selegilin och rapamycin, finns inte mycket gemensamt än att de slutar på samma bokstäver.
Selegin är mycket enkelt att googla fram själv:
Citat:
Efter oral tillförsel genomgår selegilin en omfattande metabolisering i levern, till de aktiva metaboliterna desmetylselegilin, l-metamfetamin och l-amfetamin.
Alltså en prodrug till amfetamin, vad är det du inte vill förstå?
Citera
2021-12-07, 13:48
  #8
Medlem
MrGrinchs avatar
http://apotek24se.com/shop/product/1804.html
Citera
2021-12-10, 12:57
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spotlife
Förstår inte varför du jämför selegilin och rapamycin, finns inte mycket gemensamt än att de slutar på samma bokstäver.
Selegin är mycket enkelt att googla fram själv: Alltså en prodrug till amfetamin, vad är det du inte vill förstå?
Jag jämför dom när det kommer till livsförlängande egenskaper, hur var det otydligt? Annars har dom inte mycket gemensamt nej, och det hävdade jag aldrig .
Metaboliternas koncentration är så extremt låg att det INTE har någon effekt, som att säga att du kan dricka dig full på filmjölk pga den minimala mängden alkohol. Selegilin är främst en selektiv mao-b hämmare och har effekter därefter , det ska knappast kallas för en pro-drug till amfetamin och det är inte heller narkotikaklassat .

Men nu så är det så att jag frågade var man kan få tag i det.
Citera
2021-12-10, 14:48
  #10
Medlem
QxZtVyPrQ9981AZXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HighlyDefined
Behöver verkligen denna medicin, (ej narkotika).

Har beställt från både Indien och Singapore men paketen skickas tillbaks direkt , tullen har släppt igenom en massa saker men selegilin verkar dom vara helt livrädda för (finns teorier om att det beror på att Selegilin förlänger livet väldigt mycket).

Nån som vet någon säker sida för att hitta denna icke-narkotikaklassade medicin

Botar röksuget, skräpmatsuget, godissuget, ökar social kompetens , ökar motivation , ökar självförtroende , förlänger maximal livslängd med 40 % i studier på tex råttor (som att en människa skulle leva till 150)

Påverkar i princip enbart dopamin under 10 mg och där finns inte någon större risk för hypertensiv kris heller

INGA andra substanser inom anti-aging har haft en så stor ökning av maximal livslängd, men endå så promotar folk Rapamycin osv med mycket hemskare biverkningar för syftet? Och datan är densamma, råttstudier. Så frågan är vad agendan är

Jämför tex Rapamycin och Selegilins biverkningar på FASS så ser ni hur fruktansvärt mycket hemskare Rapamycins är, men endå så ignoreras Selegilin och den livsfarliga Rapamycin promotas istället .

(FB) MAO-B hämmare - The Fountain of Youth!

Testa Pterostilbene - en potent MAO-B hämmare

Se till att förvara det mörkt, torrt och i frysen.
Ganska känslig molekyl.

I övrigt så är väl dopaminergisk signalering styrt mycket av ens D-vitamin halter.
Citera
2022-04-11, 13:39
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av QxZtVyPrQ9981AZX
(FB) MAO-B hämmare - The Fountain of Youth!

Testa Pterostilbene - en potent MAO-B hämmare

Se till att förvara det mörkt, torrt och i frysen.
Ganska känslig molekyl.

I övrigt så är väl dopaminergisk signalering styrt mycket av ens D-vitamin halter.
Det löste sig 😊

Det var en intressant känsla, ledde dock till panik efter en lite hög dos. Men gjorde saker och ting mer färgstarka och fick bättre hy .
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback