2021-12-07, 09:43
Medlem
DeValeras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av magpest
Tar hon avstånd från sin sambo också? Det var han som spelade denna musik och var vid tillfället runt 20 år gammal (om det skedde för 15 år sedan). Hon har samma umgängeskrets nu som då.

Det blir väl detta som gör det extra problematiskt för henne.
Citera
2021-12-07, 09:43
Medlem
K-Glitchens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zopenco
Hon var inte minister när detta hände!

Varför gissa att hon skulle suttit o njutit?

Nej och ingen i SD har någonsin heller varit en minister men deras liv skulle ändå ha förstörts.
En minister är ett av de största ämbeten du kan få som en folkvald politiker i Sverige.

Frågan som svenska folket alltså borde ställa sig är om de vill ha en minister som stått och hyllat Hitler?
Vill du?

Hon myste säkert för att alla inom SD eller de som sympatiserade med dom var ett hot mot dom själva såklart.
Att SD har hade rätt visste ju alla och det visar sig ju nu när alla har kopierat deras politik.
Dessutom så är hon en sosse. Slickar uppåt och sparkar nedåt,
Citera
2021-12-07, 09:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pippipipparpippin
Nej precis.
Att pudla omgående vire givetvis det smakfulla och förtroendeingivande.
Jag hade svalt om hon sagt att hon rörde sig i sådanna kretsar som ung och att det givetvis var dumt men att hon sedan fann socialdemokratin och gick vidare in i politiken och hade med sig som ledsjärna hur lätt det är att manipulera ungdomar till dumheter.

exakt.. men istället valde hon gräva djupare med att förneka och lama ursäkter med lögn. då försvann all respekt..

det har ryktats om video där det hon marscherar. visar det sig stämma så är det ju riktigt kört. hennes trovärdighet finns ju inte. och skulle det då komma fram kort, film där det heilas på balkong blir även det svårt att förklara hur jävla ung än än va. för enligt henne själv hailade hon ju inte på den bilden. men men i mina ögon är hon körd, hon grävde själv ner. simple as that
Citera
2021-12-07, 09:45
Medlem
K-Glitchens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeValera
Det blir väl detta som gör det extra problematiskt för henne.

Hon måste naturligtvis bryta nu med sin sambo och sina vänner om hon ska hålla sig fast i makten.
Skyll allt skit på andra så klarar du dig. Klassisk sosse-politik.
Citera
2021-12-07, 09:47
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av magpest
Du frågade
vad är det i bilden som säger att hon är sambo?
Ida säger själv att det hände i deras lägenhet - vår lägenhet - hos hennes sambo när han hade fest. För 10 - 15 år sedan.

Jag förstår fortfarande inte vad det spelar för roll om hon och hennes snubbe är sambos eller om hon bara hänger i hans lägenhet lite då och då?

Det viktiga är:
1. Bilden.
2. Vad hon säger om bilden.
Citera
2021-12-07, 09:47
Medlem
magpests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LordBrettSinclair
Rättar mig själv, heilandet verkar vara efter 2005 då etiketten före dess var helvit även om flaskan hade samma form. Dvs mellan 2005 och 2014 som det verkar, inte så länge sedan med andra ord. Född 1988 vilket innebär att hon var mellan 17 och 26 år... Då borde hon allt komma ihåg bättre
Är ganska säker på att det skedde omkring 2009 - 2010. Det vill säga för omkring 10 år sedan. Hon säger själv att det var "10 - 15 år sedan" men att hon inte riktigt "minns". Men det är ganska säkert på att det inträffade efter 2005. Det vill säga mellan 2006 - 2014.
Citera
2021-12-07, 09:49
Medlem
Kapitalistkalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mattefbk
ni går verkligen på det här med ungdom. och att det va länge sen.

men surprice, samma kille än som spelar i samma band med samma musikinställning. så händer ff

Jag känner väl till Raubtier. Det är inget nazistband. Om de är nazister privat vet jag inte men det är inget de torgför.

Ministern verkar inte vara främlingsfientlig. Därför förlåter jag hennes snedsteg som ung. Precis som jag gjort med Jimmy.
Citera
2021-12-07, 09:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av danmack
Även om det skedde som 15-åring?

2005 va hon minst 17. enkel matematik. så sluta tjata om ditt jävla 15 ditt efterblivna miffo. du är pinsam
Citera
2021-12-07, 09:51
Citat:
Ursprungligen postat av Black-Ivan
Alltså! Detta är ju en storm skapad i ett vattenglas. Jag menar. Vem fan har inte råkat heila på skoj när man fått i sig ett par bägare. Lägg ner!

Lägg av med att normalisera NAZIST-hälsningar och NAZI-sympatier hos ministrar i Sveriges regering.
Citera
2021-12-07, 09:51
Medlem
PK-befriads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kapitalistkalle
Jag känner väl till Raubtier. Det är inget nazistband. Om de är nazister privat vet jag inte men det är inget de torgför.

Ministern verkar inte vara främlingsfientlig. Därför förlåter jag hennes snedsteg som ung. Precis som jag gjort med Jimmy.
Alla som inte slickar globaliststöveln räknas som "nazister" i Den Nya Världsordningen.

Jag hörde en sång med Raubtier där de kritiserar Bilderberg-gruppen, så de verkar ha lite koll på globalistsammansvärjningen i alla fall.
Senast redigerad av PK-befriad 2021-12-07 kl. 10:00.
Citera
2021-12-07, 09:52
Medlem
Kapitalistkalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PK-befriad
Alla som inte slickar globaliststöveln räknas som "nazister" i Den Nya Världsordningen.

Ja det ligger nåt i det.
Citera
2021-12-07, 09:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kapitalistkalle

nej men de spelade med pluton svea då. men det handlade inte om det utan at hon skyllde på umgänget... i det umgänget ingår pojkvän. samma nu som då. och han spelar i samma band som då. då torde väl umgänge va detsamma nu som då. lr??? och om det då är som va en ursäkt att det va fel umgänge då, torde det ju vara det även nu. lr? simpel logik
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in