2021-12-07, 07:23
Medlem
Stones avatar
Civilministern i Expressen intervjun: ” – Jag känner till Pluton Svea men kan inte nämna nån låt på rak arm. \o

Jösses. Nej det här håller inte. Hon har hängt inom vitmakt. Det är svårt att hänga i sån miljö om man har någonting emot den.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Regulus
Inte nödvändigtvis. Men när de sjunger om "likvidation" för att uppnå en "starkare art" tror jag att de flesta drar åt sig öronen.

Jo, man får se det i sitt (S)ammanhang också. Rasbiologiska institutet, judestjärnan i pass, permittenttraffiken, järnmalmen och Narvik, steriliseringen av "undervärdiga element". Samarbete med Kommunistiska partiet, Berlinmuren, Gulag, katyn etc.
Citera
Medlem
TonyBergmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagheterHenrik
Men alltså snälla nån... Det här hände när hon var 15 år på en hemmafest, alltså 2003-04. Vem bryr sig? Vem gjorde inte sjuka saker när man var 15? Själv trimmade jag min Yamaha DT, jag klottrade hakkors på skolans biljardbord och satte igång Onkel Kånkel på högsta i skolan. Även efter det gjorde jag sjuka saker. När jag 2009 var i London och hälsade på en tjejkompis vaknade jag upp en morgon bredvid en stor, svart man som visade sig vara en av Camdens värsta drogdealare och jag minns än idag inte hur jag hamnade där.

Att en förtroendevald har gjort korkade saker som ung visar egentligen bara att hon är mänsklig och att hon faktiskt gjort misstag, och ska hon kastas ut för det menar jag att det bara kommer leda till att vi får omänskliga politiker som således inte representerar vanligt folk. Ska man klaga på Karkianen kan man väl klaga på saker hon gjort i egenskap av politiker snarare än vad hon gjorde när hon var 15?

Principiellt håller jag helt med dig. Det visar bara att hon är människa. Och som tonåring... vem bryr sig..

Men ingen ska tro att det inte hade haglat avgångskrav om det var en minister i en M-ledd regering som hade heilat till vit mak musik som tonåring.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Koule
Det vore absurt att kräva någons avgång för något som den gjorde i 15-års åldern. I så fall så skulle troligtvis alla människor i hela världen få sparken från sina jobb.

men grejen är ju att s själva valt den nivån mot andra.. och förklara då... är det då rätt att JÅ får dras med saker än längre tbx än va hon har. när han va yngre..

hon har ju själv använt saker sen tidigt 90 tal för att baktala sd. är det rimligt. detta jävla hyckleri fortsätter..

jävla idiot
Citera
Medlem
danmacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mattefbk
är inte vårt bekymmer. hon har ju inte haft problem att sänka ofogade andras

Vems karriär har hon sänkt?
Citera
2021-12-07, 07:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jenshall
Skall gissa hon får lämna senast under morgon dagen?

annat är ännu en skandal
Citera
2021-12-07, 07:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noseone
Du kan ha rätt, men då skall samma måttstock användas om en SD-politiker Heilade för 15 år sen.
Å måttstocken är ju som bekant inte den samma....

Det är inte en tydlig hail. Har någon SDare åkt på något liknande som hänt när de varit 15?
Citera
2021-12-07, 07:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av danmack
Vems karriär har hon sänkt?

hon vill ju ta upp saker sen tidigt 90tal för att baktala och sänka sd. det är äldre bort än hennes men hennes ska det visas hänsyn till???
Citera
2021-12-07, 07:26
Medlem
Stones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noseone
Du kan ha rätt, men då skall samma måttstock användas om en SD-politiker Heilade för 15 år sen.
Å måttstocken är ju som bekant inte den samma....

Helt riktigt. Tyvärr har S kastat så mycket skit. Julgrans attack i Aktuellt för ett par månader är bara den senaste. Det går inte att ha gjort detta i 30 år och sen tycka att det är OK att en S minister hängde i vitmakt miljö.
Citera
2021-12-07, 07:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kloss
Sant men du sa att de krigade så gott de kunde men de krigade inte alls.

tolkningsfråga. för de kunde ju inte bättre
Citera
2021-12-07, 07:27
Medlem
danmacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mattefbk
hon vill ju ta upp saker sen tidigt 90tal för att baktala och sänka sd. det är äldre bort än hennes men hennes ska det visas hänsyn till???

Var och när har hon gjort det du påstår för att sänka SD?
Citera
2021-12-07, 07:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Payback66
Ser ju inte så bra ut.
Ny intervju.

https://www.expressen.se/nyheter/nya...anda-bakgrund/

men för att istället skriva ren fakta försöker de linda in det hela.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in