Be careful what you wish for. Om Karkiainen avgår som civilminister finns det 50 rasifieringshetsande transkvinnor med 600 ggr äckligare åsikter som står på tur att ersätta henne. Vet vi ens om hon bara är en vanlig gråsosse eller om hon är ett psykfall á la Strandhäll?
För övrigt undrar jag varför bilden är avklippt strax ovanför handens mitt?
Senast redigerad av Htes 2021-12-06 kl. 19:25.
Hon ska inte straffas för sina åsikter, hon ska straffas för att hon hemlighåller dem och istället väljer att göra karriär som sosse. Hon vill alltså medverka till det fortsatta förfallet av Sverige på rent egoistiska grunder... För detta förtjänar hon allt förakt i världen.
Det där tror jag inte på. Hon Heilar inte, jag skulle tippa att hon gjorde samma sak som Vera Oredsson gjorde i Borlänge, hon vinkade såklart till organisationen "Clowner Mot Nazismen". Har jag rätt eller?
Att säga Heil Hitler kan uppfattas som artigt i vissa kretsar och inget att ta illa upp för, skam att det ska klassas som hets mot folkgrupp, satans trams.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!