Citat:
Ursprungligen postat av
JeffDavis
Heila på en balle inför allmän beskådan kan absolut vara hets. Har dock inte sett några bevis på att hon skulle ha gjort det. De som hävdar det får lägga fram bevis annars är detta rykte värdelöst.
Klart att bevis ska fram i en rättegång (som inte är aktuell). I den lättkränkta folkets domstol får hon gärna kölhalas och rullas i tjära och fjädrar. Det är så Expo, Twittervänster, LO och S gjort i åratal mot enskilda individer så varför inte själv avnjuta lite VIP-behandling?
Glöm inte att när AIK-packet kastar bananer på plan i samband med en match mot Djurgårdens drägg så är det enligt gällande problemformulering ENBART rasism — man glömmer helt bort den gamla kontexten ”apor från Skansen”, allt är rasism och HMF och inget annat alls (hur olämpligt det än må vara att slänga bananer på plan i samband med ett familjeevenemang). M.m. Varför ska man bjuda på mer förståelse i fallet med denna sosse? Jag är värdegrundsbefriad från djupseende, allt jag ser är rasism och nazism i bilden. Tills vi gör om HMF och hatbrottslagstiftning till att inkludera alla utfall mot alla etniciteter och delstrata i samhället.
Nu får vi se om Pan Chang Frick kan göra sina polska ättlingar stolta och dra fram ett ess ur ärmen i rätt ögonblick. Han verkade lite ur form i konfrontationen med vem var den nu Frida Boisen (?) och det blev för mycket känslostyrt jabbande från hans sida i stället för klarsynt sakframställan så nu vill jag se honom komma igen.