2021-12-11, 02:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlausStein
Du har alltså snackat vitt och brett utan att ha den blekaste koll på vad det är du pratar om? Vad oväntat. Videon som gjordes privat är från deras kanal och visar ett klipp från en turné. I videon så syns Ida röka med bandet när en annan kvinna spyr i vägkanten. Alla andra turnéklipp är också borta. Allt som görs privat är inte skademinimering, vissa saker görs privata för att de helt enkelt bara fick för mycket uppmärksamhet och vad jag kan se har alla turnévideos, ja alla videoklipp som inte är ren musik, gjorts privata eller avlistats.

Man kan kallt räkna med att någon Pluton Svea-cover hade hittats för länge sedan på nätet om det fanns uppladdat oavsett om det skett under en större youtubekanal eller bara under valfri bandmedlems sociala mediekonto.

det har jag väl för fan inte. bara för att jag inte håller reda på vilken jävla sida som tillhör vad då det varit en del länkar till olika låtar med dom oxå. men personligen tittar jag inte va det står för sida. jag kollar på video. är det musik jag gillar bemödar hag ig kolla upp va fan det är. finner jag det ointressant framöver lägger jag inte ner energi.

ja då kan man ju fråga sig varför de gjort det? nåt som inte ska komma fram kan man ju misstänka. men men

jag har ju haft sån koll att det funnits i tråd iaf. så snacka din jävla skit.

personligen är jag nu mer övertygad att skit fanns i deras videor och deras lama ursäkter är lika mkt skitsnack som kommit ur idas käft
Citera
2021-12-11, 02:12
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mattefbk
ja han verkar inte va sosse
Sossarna är smygnazister och har så varit sen 30-talet. Ränderna går aldrig ur och i Malmö hägrar dom vilt med sitt judehat. Den vanstöpte Löfven skulle ju vrida om näsan på SSU och få dom på bättre tankar. Så blev det inte och allt rullar på i trygga Sverige.
Citera
2021-12-11, 02:13
Medlem
HGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dintungamingump
Nej. Jag tycker troll OCH de som svarar troll bör dödas.

Du verkar vara en gla kille som älskar människor. Men det var inte det vi skulle tala om i denna tråd, utan Ida gjorde hitler salut…
Citera
2021-12-11, 02:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Sossarna är smygnazister och har så varit sen 30-talet. Ränderna går aldrig ur och i Malmö hägrar dom vilt med sitt judehat. Den vanstöpte Löfven skulle ju vrida om näsan på SSU och få dom på bättre tankar. Så blev det inte och allt rullar på i trygga Sverige.

jag vet. dom har även gnällt på sd om att dom sagt upp till kamp och krig och fan vete alt hultqvist tagit upp..

men ingen verkar reflekterat över hur internationalen går lr va fan den heter. deras skitsång
Citera
2021-12-11, 02:21
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
jag vet. dom har även gnällt på sd om att dom sagt upp till kamp och krig och fan vete alt hultqvist tagit upp..

men ingen verkar reflekterat över hur internationalen går lr va fan den heter. deras skitsång
Du har insikt och jag håller med dig. Hyckleri är kutym i vänsterledet. Lider med alla som vill att landet ska fungera och dit räknas också invandrade som anpassar sig och gör rätt. Vet att många invandrare röstar på SD av samma anledning då oron eskalerar.
Citera
2021-12-11, 02:26
Medlem
Citat:
Du har insikt och jag håller med dig. Hyckleri är kutym i vänsterledet. Lider med alla som vill att landet ska fungera och dit räknas också invandrade som anpassar sig och gör rätt. Vet att många invandrare röstar på SD av samma anledning då oron eskalerar.

ja, personligen skiter jag i om ida hailade då. jag skiter i om hon hailar nu. men oavsett har hon visat hon inte är ministermaterial.

och dessutom så är detta satans hyckleri vedervärdigt. och inte ett ljud från lööf lr bolund. som varit så snabba annars att avsky och hata. men nu. en s. fy fan....
Citera
2021-12-11, 02:36
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
ja, personligen skiter jag i om ida hailade då. jag skiter i om hon hailar nu. men oavsett har hon visat hon inte är ministermaterial.

och dessutom så är detta satans hyckleri vedervärdigt. och inte ett ljud från lööf lr bolund. som varit så snabba annars att avsky och hata. men nu. en s. fy fan....
Håller med dig igen. Dom flesta oavsett om man är svensk eller invandrare vill känna att det finns en framtid. Att kalla follk för rasister för att man vill ha ordning och reda gör mig förbannad. Även invandrade känner samma sak då dom också är offer för den bisarra kriminaliteten. Att ha en rörelse i utsatta områden kan inte vara lätt. Såå förbannad på hur det har blivit.
Citera
2021-12-11, 02:39
Medlem
Citat:
Håller med dig igen. Dom flesta oavsett om man är svensk eller invandrare vill känna att det finns en framtid. Att kalla follk för rasister för att man vill ha ordning och reda gör mig förbannad. Även invandrade känner samma sak då dom också är offer för den bisarra kriminaliteten. Att ha en rörelse i utsatta områden kan inte vara lätt. Såå förbannad på hur det har blivit.

ja men när då fortsatt ca 80% av skiten kommer rösta på samma så kommer det inte bli ändräng. och jag kommer skratta när sverige brinner och de naiva koorkade asen gnäller. lider enbart med ca 20% av sverige
Citera
2021-12-11, 04:12
Medlem
Sesuss avatar
Citat:
ja men när då fortsatt ca 80% av skiten kommer rösta på samma så kommer det inte bli ändräng. och jag kommer skratta när sverige brinner och de naiva koorkade asen gnäller. lider enbart med ca 20% av sverige

---
Funderat lite om det där. Accelerera mot elden med popcorn.
https://www.urbandictionary.com/defi...collapsitarian
https://zerogov.com/2019/08/17/what-...-freerifleman/

Jag ger det max 15 år tills det smäller stort. Åren efter Covid är avgörande. Klimat stressade ungdomar kommer att vara nästa terror våg.
Citera
2021-12-11, 04:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sesus
---
Funderat lite om det där. Accelerera mot elden med popcorn.
https://www.urbandictionary.com/defi...collapsitarian
https://zerogov.com/2019/08/17/what-...-freerifleman/

Jag ger det max 15 år tills det smäller stort. Åren efter Covid är avgörande. Klimat stressade ungdomar kommer att vara nästa terror våg.

kommer definitivt inte ens va 2 siffrigt med tanke på inkapabla politiker vi har....

bara att ha en minister för nuclear som inte ens vet antal säger ju allt. sen ygeman som har sin merit i it skandalen.

och ida. som verkligen bevisat hon inte skulle palla stressad situation. men men
Citera
2021-12-11, 05:12
Medlem
AskMeAboutJesuss avatar
Citat:

Nazism är ett namn på något som funnits mycket länge och som alltid stått härskarna nära, en våldsbenägen skara alltid redo att försvara sina herrar.

De som verkligen styr utvecklingen är inte politiker. Politiker är ett mellanskikt för att minska friktionen mellan herrarna och folket. Partierna är bara formellt demokratiska. De som verkligen tror på partiprogrammen har mycket svårt att avancera, utan partitoppen tillsätts av utomstående krafter som placerar sina adepters på olika poster. Statsministern är stödd av nyliberaler och civilministern är tillsatt av en mörk kärna inom totalförsvaret.

Det är ingenting nytt men det har gått långt nu. Omvärlden, som inte är underordnad det svenska psykförsvaret, undrar förstås hur någon som Ida Karkiainen kan sitta i den svenska regeringen.
Citera
2021-12-11, 05:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AskMeAboutJesus
Nazism är ett namn på något som funnits mycket länge och som alltid stått härskarna nära, en våldsbenägen skara alltid redo att försvara sina herrar.

De som verkligen styr utvecklingen är inte politiker. Politiker är ett mellanskikt för att minska friktionen mellan herrarna och folket. Partierna är bara formellt demokratiska. De som verkligen tror på partiprogrammen har mycket svårt att avancera, utan partitoppen tillsätts av utomstående krafter som placerar sina adepters på olika poster. Statsministern är stödd av nyliberaler och civilministern är tillsatt av en mörk kärna inom totalförsvaret.

Det är ingenting nytt men det har gått långt nu. Omvärlden, som inte är underordnad det svenska psykförsvaret, undrar förstås hur någon som Ida Karkiainen kan sitta i den svenska regeringen.

hon är ju inte den första jag ifrågasätter men visst, en av dom. värst är strandis och ygeman. och att vår sm har förtroende för dom visar ju att det är käpprätt..

men va gäller trådämne och ida så är ju inte hon kapabel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in