Citat:
Du har alltså snackat vitt och brett utan att ha den blekaste koll på vad det är du pratar om? Vad oväntat. Videon som gjordes privat är från deras kanal och visar ett klipp från en turné. I videon så syns Ida röka med bandet när en annan kvinna spyr i vägkanten. Alla andra turnéklipp är också borta. Allt som görs privat är inte skademinimering, vissa saker görs privata för att de helt enkelt bara fick för mycket uppmärksamhet och vad jag kan se har alla turnévideos, ja alla videoklipp som inte är ren musik, gjorts privata eller avlistats.
Man kan kallt räkna med att någon Pluton Svea-cover hade hittats för länge sedan på nätet om det fanns uppladdat oavsett om det skett under en större youtubekanal eller bara under valfri bandmedlems sociala mediekonto.
Man kan kallt räkna med att någon Pluton Svea-cover hade hittats för länge sedan på nätet om det fanns uppladdat oavsett om det skett under en större youtubekanal eller bara under valfri bandmedlems sociala mediekonto.
det har jag väl för fan inte. bara för att jag inte håller reda på vilken jävla sida som tillhör vad då det varit en del länkar till olika låtar med dom oxå. men personligen tittar jag inte va det står för sida. jag kollar på video. är det musik jag gillar bemödar hag ig kolla upp va fan det är. finner jag det ointressant framöver lägger jag inte ner energi.
ja då kan man ju fråga sig varför de gjort det? nåt som inte ska komma fram kan man ju misstänka. men men
jag har ju haft sån koll att det funnits i tråd iaf. så snacka din jävla skit.
personligen är jag nu mer övertygad att skit fanns i deras videor och deras lama ursäkter är lika mkt skitsnack som kommit ur idas käft