2021-12-11, 00:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlausStein
Eftersom låten inte har någonting med Raubtier att göra så har den aldrig funnits där. Och eftersom Raubtier är ett stort och välkänt band i Sverige som spelas på radio och turnerar över hela landet så hade någon redan upptäckt det för länge sedan.

Försök inte ens.

va fan yrar du om?? jag har inte sagt dom va inblandad. skrev däremot väldigt nyligen att jag stör mig på dom nämns iom detta skulle väl vara på eget bevåg med nån som jag tolkat det...

och eftersom video från 2011 gjorts privat nu så kke även det han skrev och om låt fanns låg på eget. och då är ju även det privat nu...

det enda jag sagt om bandet är att han spelar i samma band nu som då enligt vad som framkommit
Citera
2021-12-11, 00:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av BummingAround
1. Vad säger Rosenberg o Co?

Göran Rosenberg
@gorberg

Detta är vad civilministerns sambo sjunger i sitt band, inte igår utan idag:
"Vi skall aldrig retirera, icke vika oss ett steg
Den som tänker annorlunda skall bli hängd som vek och feg.
Häng dem högt, fritt och blött
Låt yxan gå och blodet rinna rött."
http://darklyrics.com/r/raubtier.html
Citera
2021-12-11, 00:37
Medlem
Sesuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlausStein
Eftersom låten inte har någonting med Raubtier att göra så har den aldrig funnits där. Och eftersom Raubtier är ett stort och välkänt band i Sverige som spelas på radio och turnerar över hela landet så hade någon redan upptäckt det för länge sedan.

Försök inte ens.

---
OM
Idas kille Mattias "Buffeln" Lind, trummis i Raubtier har skrivit en rad extra till en cover av Pluton Svea (som verkar se sig själva som ett ideologiskt ny Nazistiskt band) har det väl lite att göra med Raubtier?

Måste tillägga att jag skiter i vilket.
Senast redigerad av Sesus 2021-12-11 kl. 01:16.
Citera
2021-12-11, 00:40
Medlem
ziggarillens avatar
Hyckleri på hög nivå. Klart som fan att hon är nazist men vill ha bra betalt för att låtsas vara godhjärtad inom sossepacket. Hoppas verkligen att det avslöjas mer då hon säkert marscherat med sin sambo på gatorna vid något filmat ögonblick. Blir kanske knepigare nu eventuellt att stå och skrika hur Åkesson och hans väljare är sminkade grisar. Tycker hon ser ut som en klassisk nazisthora från tiden det begav sig. Lika falsk och manipulativ också som vill åt riksarvodet.
Citera
2021-12-11, 00:50
Medlem
Sesuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Hyckleri på hög nivå. Klart som fan att hon är nazist men vill ha bra betalt för att låtsas vara godhjärtad inom sossepacket. Hoppas verkligen att det avslöjas mer då hon säkert marscherat med sin sambo på gatorna vid något filmat ögonblick. Blir kanske knepigare nu eventuellt att stå och skrika hur Åkesson och hans väljare är sminkade grisar. Tycker hon ser ut som en klassisk nazisthora från tiden det begav sig. Lika falsk och manipulativ också som vill åt riksarvodet.

---
Yahooa "klassisk nazisthora"
Hoppades på bättre resultat men den här va ju lite kul.

https://petterssonsblogg.se/2016/04/16/terroristatalad-muslim-kallade-domaren-sugga-nazisthora-och-bad-henne-suga-hans-omskurna-kuk/comment-page-1/
Citera
2021-12-11, 01:04
Medlem
Jag förstår inte, om denna ministern verkligen sympatiserade med Hitler - så utvecklas en människa. Jag har inte samma värderingar som jag hade för tio år sedan. Om hon nu var nazism så skall man förlåta människan (dock inte glömma det). Livet är inte statiskt, livet är formbart. Man är inte mer än människa. Det är ju positivt om hon kan visa att:

"Ja jag var nazism- men kolla vad livet har lärt mig. Livet har fått mig att ändra åsikt".

Huvudsaken är ju att hon inte är nazism nu. Men det skall vara samma måttstock mot alla politiker, så skall man även tänka om det var en SDare som i sin ungdom höll på med nazismen. Det är där skon klämmer, det är det som är provocerande. För hade det varit en SDare så hade den politikern fått avgå, Jimmy hade fått stå till svars och en KU anmälan hade gjorts. Vad tar meningen: "Allas lika värde" vägen? Är inte alla politiker oavsett kulör lika värda? Nej uppenbarligen inte och nu skall vi se på den positiva sidan: Mainstreammedia och sju klövern kan nu aldrig mera hacka på en SDare till politiker som tidigare sympatiserat med nazismen. På detta vis har Ida gjort självmål.
OBS vill tillägga att jag själv aldrig har sympatiserat med nazismen - men jag är villig att förlåta. Vi kan alla göra fel. Vi kan alla förändras.
Citera
2021-12-11, 01:06
Medlem
rskworpbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BummingAround
1. Vad säger Rosenberg o Co?

2. Får hon inviga förintelsemuseet i Malmö?

Citat:
Ursprungligen postat av fryskyl
Göran Rosenberg
@gorberg

Detta är vad civilministerns sambo sjunger i sitt band, inte igår utan idag:
"Vi skall aldrig retirera, icke vika oss ett steg
Den som tänker annorlunda skall bli hängd som vek och feg.
Häng dem högt, fritt och blött
Låt yxan gå och blodet rinna rött."
http://darklyrics.com/r/raubtier.html

Är det här talet som jon ska hålla vid invigningen av förintelsemuseet?
Citera
2021-12-11, 01:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sesus
---
OM
Idas kille Mattias "Buffeln" Lind, trummis i Raubtier har skrivit låt text till Pluton Svea (som verkar se sig själva som ett ideologiskt ny Nazistiskt band) har det väl lite att göra med Raubtier?

Måste tillägga att jag skiter i vilket.

han har inte skrivit text till dom. han har gjort cover på en av deras låter och där lagt till sin egen rad med hitler där
Citera
2021-12-11, 01:16
Medlem
Tänker jag med röven nu eller drar Raubtier in en massa pengar på att ens associeras med vår "nazistiska" minister.

Jag gillar ju musiken. Tror jag är rätt målgrupp. Jag är inte nazist.

Men för att orkestrera något sådant här. Då spelar man fan 17d-schack sätter allt på svart och vinner. Har ni blivit spelade?

Den där judezigenaren verkar inte vara något man ska lita på.

Borde nästan anklaga henne för PR-kupp. Med kumpaner. Det är nog jäv och inte nazism vi ska leta efter?

Kul med lite rock som den civila-musiken. Norrländskt oxå. Approved by the Socialdemokratiskta partei!
Senast redigerad av Vapengalning8 2021-12-11 kl. 01:28.
Citera
2021-12-11, 01:20
Medlem
GTFO-Foreigners avatar
Ja hon är ju i rätt parti iaf för att vara nazist, Socialdemokraterna är ju vår riktiga nazistparti, har alltid varit kommer alltid vara.

Koncentrationsläger, lobotomi, tvingande kastrering, djupt samarbete med arabiska nazister (Muslimska brödraskapet) osv.

Finnjäntan kan fortsätta heila inne i Riksdagen med övriga nazispöbeln inom S.
Citera
2021-12-11, 01:22
Medlem
rskworpbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dintungamingump
Det hör inte hit men jag tycker även att fjantar bör dödas. Är Frida en fjant? För isf tycker jag hon bör dödas X2.

Gillar din konsekventa hållning

Har Maggan fortfarande fullt förtroende för Nazist-Ida?
Citera
2021-12-11, 01:24
Medlem
GTFO-Foreigners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ljus2000
Jag förstår inte, om denna ministern verkligen sympatiserade med Hitler - så utvecklas en människa. Jag har inte samma värderingar som jag hade för tio år sedan. Om hon nu var nazism så skall man förlåta människan (dock inte glömma det). Livet är inte statiskt, livet är formbart. Man är inte mer än människa. Det är ju positivt om hon kan visa att:

"Ja jag var nazism- men kolla vad livet har lärt mig. Livet har fått mig att ändra åsikt".

Huvudsaken är ju att hon inte är nazism nu. Men det skall vara samma måttstock mot alla politiker, så skall man även tänka om det var en SDare som i sin ungdom höll på med nazismen. Det är där skon klämmer, det är det som är provocerande. För hade det varit en SDare så hade den politikern fått avgå, Jimmy hade fått stå till svars och en KU anmälan hade gjorts. Vad tar meningen: "Allas lika värde" vägen? Är inte alla politiker oavsett kulör lika värda? Nej uppenbarligen inte och nu skall vi se på den positiva sidan: Mainstreammedia och sju klövern kan nu aldrig mera hacka på en SDare till politiker som tidigare sympatiserat med nazismen. På detta vis har Ida gjort självmål.
OBS vill tillägga att jag själv aldrig har sympatiserat med nazismen - men jag är villig att förlåta. Vi kan alla göra fel. Vi kan alla förändras.

Vadå? Hon är ju fortfarande med i nazistpartiet Socialdemokraterna?

One people, One Party – The history about the Swedish Social Democratic Party
https://www.youtube.com/watch?v=W56ZKUVECWs

Sossarna har djupt samarbete med Muslimska brödraskapet:
ANALYSIS: The Nazi roots of Muslim Brotherhood
https://english.alarabiya.net/features/2018/06/27/ANALYSIS-The-Nazi-roots-of-Muslim-Brotherhood

det har man inte om man inte själv är nazist. Sossarna har bara varit på senare tid varit duktiga på att dölja sin nazism, precis som Ida Karkiainen, att hon är nazist är självklart, alla sossar är nazister.
Det är när man inte har totalmakt som man saboterar så mycket man kan av Sverige, därav massinvandring och babbevurmande (dessutom är ju de flesta utlänningarna judehatare precis som sossarna själva, där förenas man i sitt hat av tredje part).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in