2021-12-07, 21:47
Medlem
swedsters avatar
Ännu en falsk brunsmetad sossefitta.... Fan vad trött jag blir på folk som inte kan uttrycka sig klart och tydligt och sedan stå för det,istället ska det förnekas och skyllas bort.....Stå rakryggad för helvete eller hoppa utför ett berg
Citera
2021-12-07, 21:47
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av rskworpb
Chang Frick
@ChangFrick · 1h

Nu bekräftar Aftonbladet precis det jag försökt säga, men som sk ”antirasister” på vänsterkanten försöker prata bort.

Det finns flera källor som vittnar om en slags vit makt-miljö där Karkiainen förekom. Precis som jag skrev.

https://twitter.com/ChangFrick/statu...90210513698816

Ajaj, vilka är vänstertomtarna?
Citera
2021-12-07, 21:49
Medlem
David_Ss avatar
Ida har ju ett till privat IG konto, det skulle vara väldigt kul om någon med tillgång kunde gån in och snabbt gå igenom vilka hon följer/följare hon har där. Är övertygad om att hon snabbt rensat bort en hel del människor från det kontot. Hoppas då att någon av dessa kan kliva fram och berätta att hon gjorde det EFTER att bilden kom ut. Alla förstår ju att hon inte alls tar avstånd, då hade hon lämnat sin man för länge sedan!
Citera
2021-12-07, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rskworpb
Chang Frick
@ChangFrick · 1h

Nu bekräftar Aftonbladet precis det jag försökt säga, men som sk ”antirasister” på vänsterkanten försöker prata bort.

Det finns flera källor som vittnar om en slags vit makt-miljö där Karkiainen förekom. Precis som jag skrev.

https://twitter.com/ChangFrick/statu...90210513698816

"beskrivs som externt smart" eller liknande stod det om henne.
Det säger mest om hur det står till hos övriga i elitkretsen.
Citera
Medlem
NukeTheWhaless avatar
Problemet är ju inte att hon heilar på bild.

Problemet är att hon är nynazist.

Och att S och SSU är antisemitiska partier, där det är fullt av judehatare överallt.

Hela debatten har helt fel fokus.

Alla fokuserar på att hon blev påkommen med att heila på en bild. Det är inte riktigt det som är problemet...

Sozzesvinet/Nazzesvinet måste sparkas.
Citera
Medlem
shaktas avatar
Vilket dilemma S står inför.

Man accepterar inte SD p.g.a. av deras förflutna, (S är nog snäppet värre runt andra världskriget)

Så hur ska man göra, ska man sparka henne eller ska man låta henne vara kvar. Låter man henne vara kvar så måste man även kunna acceptera SD.
Citera
2021-12-07, 21:52
Avstängd
Är hon inte utesluten än? Problematisk förflutna...
Citera
2021-12-07, 21:55
Moderator
Ancistruss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krille10
Är hon inte utesluten än? Problematisk förflutna...

Nix, Maggan har sagt att hon har fullt förtroende för I.K. Så hon är kvar som minister. Än så länge...
Citera
2021-12-07, 21:58
Medlem
Julskinkatos avatar
Det kan va samma som med transan/skolministern. Det är sossetrolleri för att få klicktrafik. Och att få folk att glömma alla verkliga problem med bidragspartiet socialmuslimerna. Ett brunt islam- och massinvandringsparti.
Styrt av en sektliknande grupp "människor" politruker som sätter partiet framför landet och svenska folket alla dagar i veckan.
Maktfullkomliga nollor som kontrollerar statsmedia osv.
Citera
2021-12-07, 21:59
Frågan man bör ställa sig är varför massmedia lyfter detta just nu, och det är inte bara en S minister utan fler. De kan lätt lägga på locket men har ej gjort det, vad vill man skifta fokus från?

Förtydligande: För mig är S & Massmedia samma sak
Senast redigerad av naitzabez 2021-12-07 kl. 22:01.
Citera
2021-12-07, 21:59
Medlem
hashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noseone
Civilministern, Ida Karkiainen, gör Hitlerhälsning och fastnar på bild.

https://nyheteridag.se/har-heilar-ci...it-makt-musik/

Bör hon avgå?

Inte för att jag är sosse, men att göra en höna av en fjäder är löjligt.
Klart att hon inte ska behöva avgå.
Citera
2021-12-07, 22:00
Medlem
David_Ss avatar
Det MÅSTE finnas fler bilder eller filmer där man ser hennes förflutna, vad tror ni?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in