• 1
  • 2
2006-06-13, 08:16
Medlem
Cracker-Jack...s avatar
Finns det ngot landslag som slnger sig & filmar/simulerar mer n dessa fjollor? En liten touch i ryggen & de kastar sig, rullar tre varv & skriker som om de blivit skjutna med ett hghastighetsvapen.

r det verkligen manligt? Om jag fr en liknande knuff i krogkn, inte fan kastar jag mig p marken, hller hnderna fr ansiktet & ropar efter mamma?

De enda spelarna i Italien som jag knner ngon som helst respekt fr, r mittbacksparet Cannavaro & Nesta, resten r en bunt krringar.
Citera
2006-06-13, 08:31
Bannlyst
Det r bara italienare som filmar, och dessutom filmar samtliga italienare.

Citera
2006-06-13, 08:38
Medlem
ischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cracker-Jack...
Finns det ngot landslag som slnger sig & filmar/simulerar mer n dessa fjollor? En liten touch i ryggen & de kastar sig, rullar tre varv & skriker som om de blivit skjutna med ett hghastighetsvapen.

r det verkligen manligt? Om jag fr en liknande knuff i krogkn, inte fan kastar jag mig p marken, hller hnderna fr ansiktet & ropar efter mamma?

De enda spelarna i Italien som jag knner ngon som helst respekt fr, r mittbacksparet Cannavaro & Nesta, resten r en bunt krringar.

Gatoso d? Denna hrda hriga dvrg r ju att avguda.
Citera
2006-06-13, 08:39
Medlem
Cracker-Jack...s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av isch
Gatoso d? Denna hrda hriga dvrg r ju att avguda.

Han r skadad s han slipper mitt hckel ett litet tag till.
Citera
2006-06-13, 08:45
Medlem
ischs avatar
I vrigt s mste jag delvis hlla med dig; att kolla p italiensk fotboll (serie A & B) kan ibland vara ett helvete med alla filmningar spec. d jag fljer PL. Men i landslaget tycker jag att italien har gtt ifrn filmningarn mer och mer och lmnat ver detta till flertalet av de afrikanska lagen. I r s slipper vi ju bde turkiet, bulgarien och romnien vilket direkt drar ner antalet filmningar.
Citera
2006-06-13, 11:37
Medlem
RickJamess avatar
Italienare har alltid varit ett riktigt teatergng. Jag tycker att Italien r det nda land som borde f filma, det ligger ju s mycket i deras kultur, och en del dykningar r riktigt snygga. P grnsen till rasism om man ska blsa varje gng en Italienare slngre sig, (inte med vilje, undermetvetet) han kan ju inte hjlpa att han r frn Italien.

Forza Italia!
Citera
2006-06-13, 11:54
Medlem
Shuyins avatar
Citat:

Men..

Det r vl bara Camoranesi och Inzaghi som r filmare. Och nufrtiden s filmar hela jvla fotbollsvrlden, sg du inte Ghanas forward Gyan igr?
Citera
2006-06-13, 12:22
Medlem
Cracker-Jack...s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shuyin
Men..

Det r vl bara Camoranesi och Inzaghi som r filmare. Och nufrtiden s filmar hela jvla fotbollsvrlden, sg du inte Ghanas forward Gyan igr?

Att slnga sig r en sak, men att sedan ligga kvar & skrika i 20 sekunder ver ngot som knappt ens var en berring.

Det r pinsamt, nskar att domare visade gult kort varenda gng ngon simulerar skada. Om ngon mste bras ut p br s ska han inte f komma in i matchen frrn efter 5 minuter senare.
Citera
2006-06-13, 12:41
Medlem
Nina Hartleys avatar
Ngon som missat ett helt folkslag som slutar sina efternamn p "ic" ?
Citera
2006-06-13, 12:42
Medlem
BrunteVIs avatar
All fotboll r ju genomsyrad med filmningar hit och dit.
Citera
2006-06-13, 12:52
Medlem
Cracker-Jack...s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nina Hartley
Ngon som missat ett helt folkslag som slutar sina efternamn p "ic" ?

Ibrahimovic?

De enda som r ngorlunda rliga r spelare frn norra europa.
Citera
2006-06-13, 12:55
Medlem
Madchilds avatar
Citat:

De enda som r ngorlunda rliga r spelare frn norra europa.

Steven Gerrad, Joe Cole dyker oskt upp i mitt huvud....

Det r bara Italienare som filmar.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in