Citat:
Ursprungligen postat av Shuyin
Det r vl bara Camoranesi och Inzaghi som r filmare.
Hller faktiskt med trdstartaren om att allfr jvla mnga italienare filmar. Kvider vid minsta lilla och grinar som ngon jvla krring - och fr mig kommer det ALDRIG bli manligt! Fan, sparkade ngon p mig nr jag hll p bet man ju ihop, fr fanskapet ska ju inte kunna njuta av att se min smrta...
M E N
Att forstta med "Bara italienare filmar" r s frbannat lngt frn verkligheten och mste ju nrmast klassas som hets mot folkgrupp eller rasism eller nt, fr hela jvla vrlden filmar ju som flera ppekat. Vissa mer, andra mindre. Italien mycket, men mindre n lnder i framfrallt st, enligt mig. Fel likfrbannat men hller vi oss inte till verkligheten s kan vi ju lgga ner hela verksamheten hr...
Och Inzaghi... Verkar vara frbannat f som rattat in Milans matcher senaste ren. Sjlv har jag sett dom, fler gnger n vad jag egentligen borde. Och ven om han r minst manlig i hela jvla vrlden s har han tminstone gjort sig av med mnga ingredienser som fick mig att avsky honom, dvs 80% av alla klockrena filmningar. Bevis fr det finner de som sker nr han spelar, de som vill fortstta basunera ut att han r det vrsta vrlden skapat kan trycka ner skallen i sanden igen.