Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2021-12-04, 19:04
  #1
Medlem
Spermadonatorns avatar
Ni är vrålhungriga och får två kebabrullar gratis. En av dem innehåller 1 mg bajs och 1 ml sperma (arabens bakom disken). Om ni slumpmässigt väljer att äta bara den ena kebaben så är det bara 50% sannolikhet att ni får den med avföring.
Ni smakar eller luktar dock inte detta på något vis och bajset är helt ofarligt, liksom sperman.

Äter ni lite av båda så det helt säkert att ni hade får bajs i köttet men sammanlagt då i mindre mängd än om ni hade oturen att välja fel kebabrulle.
Kebabrullarna är excellent goda men med 50% risk att innehålla en mikroskopisk mängd avföring och sperma.
Vad hade ni gjort? Hur hade ni resonerat? Hade ni ätit den om det vore den enda pizzerian i stan?
Citera
2021-12-04, 19:07
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spermadonatorn
Ni är vrålhungriga och får två kebabrullar gratis. En av dem innehåller 1 mg bajs och 1 ml sperma (arabens bakom disken). Om ni slumpmässigt väljer att äta bara den ena kebaben så är det bara 50% sannolikhet att ni får den med avföring.
Ni smakar eller luktar dock inte detta på något vis och bajset är helt ofarligt, liksom sperman.

Äter ni lite av båda så det helt säkert att ni hade får bajs i köttet men sammanlagt då i mindre mängd än om ni hade oturen att välja fel kebabrulle.
Kebabrullarna är excellent goda men med 50% risk att innehålla en mikroskopisk mängd avföring och sperma.
Vad hade ni gjort? Hur hade ni resonerat? Hade ni ätit den om det vore den enda pizzerian i stan?

Är inte dessa ingredienser standard i kebabrullar?
Citera
2021-12-04, 19:08
  #3
Medlem
Samurajzs avatar
Nej, jag skulle inte ha ätit den. Även om det säkert slunkit med både avföring och sperma i min kebab några gånger tidigare.
Citera
2021-12-04, 19:08
  #4
Medlem
Spermadonatorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrillMaster2000
Är inte dessa ingredienser standard i kebabrullar?
Njae men det gäller iallafall att inte bråka med pizzeriaägaren eller att se alltför sexig ut...
Citera
2021-12-04, 19:10
  #5
Medlem
sfrges avatar
Aldrig. Då betalar jag hellre för en ny rulle och väntar en kvart.
Hur desperat kan folk vara?
Citera
2021-12-04, 19:12
  #6
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Va? All mat innehåller spår av fekalier och andra kroppsvätskor. Jag äter väl typ allt.

Min dotter körde något konstigt spel. Vill du hellre dricka en kaffe som GW doppat sin penis i än äta dina egna 10 tånaglar…. Den var tveksam
__________________
Senast redigerad av Fabriksbyggnad 2021-12-04 kl. 19:14.
Citera
2021-12-04, 19:18
  #7
Medlem
Spermadonatorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sfrge
Aldrig. Då betalar jag hellre för en ny rulle och väntar en kvart.
Hur desperat kan folk vara?
Jag har ingen statistik hur vanligt detta förekommer men gissningsvis kanske hos 5 % av pizzeriorna i valfri svensk stad men då är det nog mer än bra en 1 ml i vitlöksdressingen. Det är inte en alltför vågad gissning.

Det finns ju många på McDonald som spottar i burgarna om det kommer någon med för fin bil.
Citera
2021-12-04, 19:28
  #8
Medlem
SittFints avatar
Att äta båda är ju inte ett alternativ. Mängden avföring är ganska oväsentlig. Eller iaf så oväsentlig att det blir långt mindre än dubbelt så äckligt av dubbel mängd.
Citera
2021-12-04, 19:29
  #9
Medlem
Inte en chans, usch!
Citera
2021-12-04, 20:05
  #10
Medlem
sfrges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fabriksbyggnad
Va? All mat innehåller spår av fekalier och andra kroppsvätskor. Jag äter väl typ allt.

Min dotter körde något konstigt spel. Vill du hellre dricka en kaffe som GW doppat sin penis i än äta dina egna 10 tånaglar…. Den var tveksam

Intressant fråga där. Vill du käka en grillkorv som du vet att Veronica Maggio har pullat sig själv med eller äta dina egna tånaglar?
Då hade jag tveklöst smakat på Maggios safter.
Jag tror nog att jag hade valt GW:s kaffe också om jag var tvungen.
Citera
2021-12-04, 20:09
  #11
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sfrge
Intressant fråga där. Vill du käka en grillkorv som du vet att Veronica Maggio har pullat sig själv med eller äta dina egna tånaglar?
Då hade jag tveklöst smakat på Maggios safter.
Jag tror nog att jag hade valt GW:s kaffe också om jag var tvungen.

Livet är inte svart eller vitt. Det beror helt enkelt på hur alternativen ser ut.

Naglar är inte på topplistan av föda… men kändisar könsvätskor kanske ökar aptiten?
Citera
2021-12-04, 20:20
  #12
Medlem
sfrges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fabriksbyggnad
Livet är inte svart eller vitt. Det beror helt enkelt på hur alternativen ser ut.

Naglar är inte på topplistan av föda… men kändisar könsvätskor kanske ökar aptiten?

Alt är relativt. Angående Maggios fittsafter så är det ju väsentlig skillnad på hur länge sen hon hade kört upp korven i sitt våta sköte tills du käkar den. Äter du den direkt efteråt så är det ju inte så jäkla illa. Förutsatt att hon sköter sin hygien vilket jag inte tvivlar på att hon gör.
Korven får ju typ bara en lite fetare glattig hinna utanpå som ger en viss bismak.

Skulle du däremot äta korven uppmikrad 24 timmar efter det att Veronica lekt med den så smakar det nog inte så bra.
__________________
Senast redigerad av sfrge 2021-12-04 kl. 20:23.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback