2023-08-10, 20:16
Medlem
Guldtand r s bonnigt Svennig. Och tror att sexualsadisten skulle blivit mrdad om han satt p Kumla. Sexmrdaren lyckades enligt egen utsago spela psyksjuk. Och hamnade p rttspsyk dr han suttit sen 1997. Grattis, du hade frmodligen varit en fri man. Om du tagit fngelsestraff. Sedan Janne Tomula blir en runk i hur antisocial hans sambo var.
Guldtand bara runkar ikapp och hoppas han gjort ngon som p allvar sparkar in drren till hans sjunkade skepp.
Citera
2023-08-23, 16:57
Medlem
Han mste ocks hvda innan podden. Att han lever drmmen. Att hans ml var att leva p podcast vilket han gr.
Frst i vrldshistorien med detta i en podcast.
Plus alla vet att du drmmer om det. Sen Sanna Rough som lter kt i din reklam? Smart?
Vx upp och gr det du kan. Poddar r inte din grej alls.
Citera
2023-08-23, 17:33
Medlem
KuReLuBs avatar
Undrar varfr det sket sig med Guldtand och Patrik Sjbergs samarbete.

"Guldtand och Sjberg. S ska Patrik Sjberg och Alexander "Guldtand" Sahlins nya podd heta. Nr den kommer att spelas in och slppas str nnu oklart, men duon stter ribban hgt."

Tyvrr betallnk:
https://www.ttela.se/noje/patrik-sjo...6-820438f133c9
Citera
2023-09-12, 00:46
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KuReLuB
Undrar varfr det sket sig med Guldtand och Patrik Sjbergs samarbete.

"Guldtand och Sjberg. S ska Patrik Sjberg och Alexander "Guldtand" Sahlins nya podd heta. Nr den kommer att spelas in och slppas str nnu oklart, men duon stter ribban hgt."

Tyvrr betallnk:
https://www.ttela.se/noje/patrik-sjo...6-820438f133c9
Jag antar att Dumpen fick fr stort fokus fr Sjberg. Det, kombinerat med att Guldtand i vrigt bara snackar om porr hela tiden, det funkar ju inte.
Citera
2023-12-17, 21:10
Medlem
Sjukt dlig intervjuare men nd roligt att lyssna p. I 5 minuter. Introt r ju s roligt/skmskudde att man tappar allt hopp.

Inga relevanta gster vill vl vara med i hans podd s det r bara massa sexsnack. Trttsamt. Och Gran lambertz. Ovntat minst sagt att han dyker upp

Avsnittet med en yrkeskriminell var lite intressant. Inte s ofta som sna individer lter sig intervjuas.
Citera
2023-12-19, 19:58
Bannlyst
Fan vad jag str mig p denna importerade svartskalle som ska frska spela s tuff hela tiden.
Grabban vger ju lika mycket som en rka fr helvete.
ey, ey, ey ey. Visst han har ett stort intresse fr porr , undrar just hur mnga av de trasiga OF brudar som varit i studion som han satt p. Ey, ey, ey. Jag r marknadschef p.....det r vl en bra dejtinglinje Sanna Rough?
Jsses
Citera
2024-01-12, 15:41
Medlem
r ens CP Collin medveten om han hngs ut som peddo? Dummare n en sna
Citera
2024-01-12, 16:07
Medlem
brianpedersens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GatuSoparen
r ens CP Collin medveten om han hngs ut som peddo? Dummare n en sna
Haha, ja, kan man undre sig, utroligt dumt menneske
Citera
2024-02-13, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skaraboo
Fan vad jag str mig p denna importerade svartskalle som ska frska spela s tuff hela tiden.
Grabban vger ju lika mycket som en rka fr helvete.
ey, ey, ey ey. Visst han har ett stort intresse fr porr , undrar just hur mnga av de trasiga OF brudar som varit i studion som han satt p. Ey, ey, ey. Jag r marknadschef p.....det r vl en bra dejtinglinje Sanna Rough?
Jsses
Klart han pippat runt i gstlistan
Asiatiska kttbullen.
Citera
2024-02-14, 11:52
Medlem
frankgwagners avatar
Skrattar s jag grter.

En lgbegvad poddare intervjuar lgbegvade gster. Det finns nt hr. I sm doser. Hgst 5 min. Annars ker man in p psyket.
Citera
2024-02-14, 12:48
Medlem
SaboMuggades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frankgwagner
Skrattar s jag grter.

En lgbegvad poddare intervjuar lgbegvade gster. Det finns nt hr. I sm doser. Hgst 5 min. Annars ker man in p psyket.
Har bara hrt intervjun med Saxlind och han framstr d inte som lgbegvad.
Citera
2024-02-14, 14:06
Medlem
YuriOrlovs avatar
Jahan hller sig till manus. Onekligen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in