2025-05-30, 07:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kvillebacken1
Vems begravning?

nazzen Carl Lundström
Citera
2025-07-14, 17:02
Medlem
Började lyssna på podden förra veckan. Frånsett all porr så har han intressanta gäster, och det gillar jag. Men han är så fruktansvärt sinnesslö och noll påläst. När gästens resonemang blir längre än ett par minuter tappar Alex tråden. Han glömmer ofta bort vad som sagts tidigare i ett avsnitt. Väldigt konstig människa, men som sagt - gästerna är intressanta.
Citera
2025-07-19, 22:05
La till podden och lyssnade på ett halvt avsnitt innan jag bestämde mig för att aldrig lyssna på den någonsin igen. Okritisk intervju med en av sveriges värsta sexualbrottslingar. Kändes helt puckat bara. Intervjuaren ville ha detaljer om själva brotten vilket man märkte att till och med intervjuobjektet blev helt frågande till. Urk.
Citera
2025-07-20, 02:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CoolTjej84
La till podden och lyssnade på ett halvt avsnitt innan jag bestämde mig för att aldrig lyssna på den någonsin igen. Okritisk intervju med en av sveriges värsta sexualbrottslingar. Kändes helt puckat bara. Intervjuaren ville ha detaljer om själva brotten vilket man märkte att till och med intervjuobjektet blev helt frågande till. Urk.

Ja, Guldtand ger nazister, kvinnomördare, sexualbrottslingar, homo/transfober m fl en plattform där de får uttrycka sig fritt vilket är riktigt problematiskt. Att han själv är mörkhyad och ändå rasist visar helt klart på en bristande intelligens. Dessutom uttrycker han åsikter på sina plattformar som lätt skulle kunna gå under hets mot folkgrupp. För att inte prata om vilken extremt dålig intervjuare han är, inte alls påläst. Århundradets sämsta poddare helt klart.
Citera
2025-07-23, 01:03
Medlem
Marabouoreos avatar
Helt sjukt att hans pod ens får publiceras. Mer sinnesslö och världsfrånvänd människa får man verkligen leta efter.
Citera
2025-08-05, 15:03
Medlem
Såg just denna nazzekramare på TikTok och gjorde misstaget att Google honom. Sjuk människa som endast sprider hat
Citera
2025-11-07, 13:01
Medlem
Såg att det verkar finnas avsnitt på engelska, vågar man lyssna på det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in