2021-11-29, 11:24
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
En kille som heter Alex och kallar sig Guldtand har en podcast dr han intervjuar jttekonstiga mnniskor. Allt frn porrbrudar och swingers till Gran Lambertz och AFA-huliganer.

Citat:
Guldtands Podcast, en podcast dr Alex "Guldtand dr han trffar intressanta gster och diskuterar allt om allt. Gsten pratar alltid till punkt, trots sikt! Glm dina bekymmer, imorgon kommer det nya. Man ska inte vara blyg, det kommer man inget vart med

Podcast: https://anchor.fm/guldtandspodcast

Youtube: https://www.youtube.com/channel/UC2c...4G55PTlVML1xBA
Citera
2021-11-29, 16:20
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
En kille som heter Alex och kallar sig Guldtand har en podcast dr han intervjuar jttekonstiga mnniskor. Allt frn porrbrudar och swingers till Gran Lambertz och AFA-huliganer.

Podcast: https://anchor.fm/guldtandspodcast

Youtube: https://www.youtube.com/channel/UC2c...4G55PTlVML1xBA
Det hela fll p dennes utseende o uppsyn..papperskorgen.
Citera
2021-11-29, 17:14
Medlem
Dr.Feelgood.s avatar
Idn med hans podd och valet av gster r inte s dumt, men det faller ofta p guldtands irriterande rst och att man hr att han tycker det r coolt att han har s "edgy" gster och mnen.
Citera
2022-02-07, 07:47
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Han r ganska dryg i sitt stt att intervjua, jobbigt att lyssna p. 90% av det han sger r mmmm, eeehhhhhh, och s vidare. Vore bra om han kunde fila p intervjutekniken, och kanske inte alltid kra allting i kronologisk ordning.
Citera
2022-02-19, 10:03
Avstngd
FarliKorvs avatar
Som den podknarkare jag r s r jag p stndig jakt efter nya podcasts, hittade denna Guldtand i morse, lyssnat en halvtimma p det hr avsnittet nu, en krring som r bedragerska.
https://poddtoppen.se/podcast/151425...5-bedragerskan

Finns det ngon flashbacktrd om krringen som sitter och grter ut och hvdar att hon endast gjort ngra sm f bedrgerier men att folk passade p att anmla henne fr lite alla mjliga bedrgerier som hon r "oskyldig" till......, sen gnlls det om allt mjligt, att det r kallt om stjrten fr en kvinna att sitta p cell-toaletten och en massa annat snyft.

Finns det trd, vad heter elndet?

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

Ett annat avsnitt som jag redan lyssnat igenom, Izza Landoria, Sexbarnsmamma och sexdrottning precis som avsnittet heter s r det en sexbarnsmor som jobbar som strippa och cam-hora.

Hon berttar att hon har valt det lite tyngre artilleriet nr det kommer till porr-camandet, hon hller p med bland annat mensporr dr hon leker med mensiga tamponger ven att hon pissar ner sig och runkar av sin man med ftterna.

Hahahaha vilket jvla flk d finns

Porren har jag inga lnkar till men jag hittade att hon har en egen Youtubekanal dr hon visar upp sina ungar och karln hon runkar av med ftterna

Editerade bort youtubekanalen, jag skriver lite fr fort ibland r ju fan synd om barnen, hur tnker man egentligen som mamma hr?

Sjlvklart ser jag nu att Izza har en egen Flashbacktrd

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

Knner p mig att den hr podden kommer bjuda mig p mer skratt och det ligger uppe 79 avsnitt s det finns lyssning s det rcker till oss alla hela helgen.
Har ni ngot avsnitt ni kan tipsa om?
Senast redigerad av FarliKorv 2022-02-19 kl. 10:15.
Citera
2023-04-12, 20:06
Medlem
Lyssnat igenom ett par avsnitt. Ett dr ett par jobbade inom porr, mest onlyfans och sdant och fokus p deras jobb och lite om deras uppvxt. Ganska lttsamt och inga tunga mnen som togs upp.

Drefter bjd han in en tjej som ocks var verksam inom porr, onlyfans och cam men dr hon dremot haft en hemsk barndom med missbrukande morsa, blivit kidnappad, mobbad, vldtagen, stalkad etc.

Gsten var ppen och srbar, frmodligen fr att de knde varandra sedan innan.
Men den hr Guldtand hade s jkla mrkliga reaktioner verlag p hennes berttelse. Nr hon satt och pratade om vldtkter och mobbing och annan skit som hnde i hennes barndom och i tonren s sitter den hr Guldtand med en glad ton i rsten istllet fr att knna empati infr sin gst. Han bemtte hennes fruktansvrda trauman p en jkligt mrkligt stt, som om hon typ berttat att hon hade varit och spelat padel en timme, nr hon i sjlva verket berttar om nr hennes ex lste in henne i ett rum i flera dagar och inte ens lt henne g p toa. Han stllde in en hink som hon fick gra behoven i, som han inte ens bytte...typ "okej s efter att du blivit vldtagen i rven d vad hnder sen i livet"
Citera
2023-04-16, 15:14
Medlem
JuniorDahlens avatar
Idn r ju smkul men Guldtand r ju verkligen en helt vrdels intervjuare. Han r totalt ofrmgen att plocka upp roliga sidospr osv och gr efter sin stolpiga lista.
Citera
2023-04-16, 18:01
Medlem
Verkar ha dille p att bjuda in porrskdisar osv.
Vem r ens tnten som driver podden? Hade kanske varit intressant med ngon som faktiskt kan driva en sn hr typ av podcast framt.
Citera
2023-04-16, 19:40
Medlem
En helpantad norrlnning med en osund fascination fr porrbrudar/horor r det hela syftet till varfr han driver podden fr att f prata med dessa eller? Fr snna ckliga vibbar.
Citera
2023-04-16, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Menace.II.Society
En helpantad norrlnning med en osund fascination fr porrbrudar/horor r det hela syftet till varfr han driver podden fr att f prata med dessa eller? Fr snna ckliga vibbar.
Knappast norrlnning va? Oavsett, fullstndigt olyssningsbart. Hoppar kors och tvrs med frgorna. Obildad. Otroligt dligt flyt i intervjun pga alla oskra lten han skriker ut nr det r dags fr nsta frga. Sveriges smsta intervjuare?
Citera
2023-04-19, 10:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Menace.II.Society
Frmodligen har han frhoppningen att f ligga med dessa
Om med en skickliga intervjuare hade det kanske varit roligt en eller tv gnger
Men han r vrdels och har en skara ganska ointressanta gster. Jag lyssnade p typ 4 avsnitt och gav upp.
Citera
2023-05-08, 11:52
Medlem
SylarQQs avatar
Nya avsnittet idag med ludo r ett nytt low. En 19 ring som haft en semi-emo period och inte vet ett skit om livet. Har han slut p gster?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in