Som den podknarkare jag r s r jag p stndig jakt efter nya podcasts, hittade denna Guldtand i morse, lyssnat en halvtimma p det hr avsnittet nu, en krring som r bedragerska.
https://poddtoppen.se/podcast/151425...5-bedragerskan
Finns det ngon flashbacktrd om krringen som sitter och grter ut och hvdar att hon endast gjort ngra sm f bedrgerier men att folk passade p att anmla henne fr lite alla mjliga bedrgerier som hon r "oskyldig" till......, sen gnlls det om allt mjligt, att det r kallt om stjrten fr en kvinna att sitta p cell-toaletten och en massa annat snyft.
Finns det trd, vad heter elndet?
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
Ett annat avsnitt som jag redan lyssnat igenom,
Izza Landoria, Sexbarnsmamma och sexdrottning precis som avsnittet heter s r det en sexbarnsmor som jobbar som strippa och cam-hora.
Hon berttar att hon har valt det lite tyngre artilleriet nr det kommer till porr-camandet, hon hller p med bland annat mensporr dr hon leker med mensiga tamponger ven att hon pissar ner sig och runkar av sin man med ftterna.
Hahahaha

vilket jvla flk d finns
Porren har jag inga lnkar till men jag hittade att hon har en egen Youtubekanal dr hon visar upp sina ungar och karln hon runkar av med ftterna
Editerade bort youtubekanalen, jag skriver lite fr fort ibland r ju fan synd om barnen, hur tnker man egentligen som mamma hr?
Sjlvklart ser jag nu att Izza har en egen Flashbacktrd
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
Knner p mig att den hr podden kommer bjuda mig p mer skratt och det ligger uppe 79 avsnitt s det finns lyssning s det rcker till oss alla hela helgen.
Har ni ngot avsnitt ni kan tipsa om?