2021-11-25, 23:27
Medlem
HGs avatar
Flint är väl accepterat idag??
Citera
2021-11-25, 23:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HG
Flint är väl accepterat idag??

Du kanske har missat hur helt vanliga hemmafruar dissar prinsen av england, william. ENBART för att han inte har hår på skallen. fatta? Du är prins över ett av de mäktigaste länderna och en helt vanlig kvinna säger, nej, jag kan inte dejta honom. han har inget hår.
Citera
2021-11-25, 23:46
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BertNylander
Du kanske har missat hur helt vanliga hemmafruar dissar prinsen av england, william. ENBART för att han inte har hår på skallen. fatta? Du är prins över ett av de mäktigaste länderna och en helt vanlig kvinna säger, nej, jag kan inte dejta honom. han har inget hår.

Han är faktiskt ganska gullig.
Jag har inte tänkt på att han blivit flintis.

Hans bror har jag alltid tyckt varit ful.
Citera
2021-11-26, 00:43
Medlem
Whirls avatar
Rakat huvudet kalt sedan jag var 18 år. Om man har en symmetrisk skalle, lite kraftigare käke och markerade ögonbryn tycker jag att det är bland de snyggare stilarna för män, speciellt om man är i god fysisk form med en bra klädstil. Ett rakat huvud ger fokus på de andra bitarna av utseendet, så där gäller det att vara på topp.

Tjejer på krogen har ju ofta frågat om de "får känna" på hjässan vilket brukar vara klara indikationer på intresse så mina erfarenheter är enbart positiva. Smidigheten och det faktum att det är gratis är ju ren bonus. Har en hyfsad hårlinje fortfarande, men kommer aldrig gå tillbaka.
Senast redigerad av Whirl 2021-11-26 kl. 00:47.
Citera
2021-11-26, 02:07
Medlem
sluskjohans avatar
Hellre flint än att se ut som en flicka. Skulle nog våga påstå att folk kollar mer på dig. Är man snygg så spelar håret ingen roll.
Citera
2021-11-26, 07:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sluskjohan
Hellre flint än att se ut som en flicka. Skulle nog våga påstå att folk kollar mer på dig. Är man snygg så spelar håret ingen roll.

Hur kul är det att få Flint-Leffe eller andra glåpord kastade efter sig på stan?
Citera
2021-11-26, 07:30
Medlem
Normalsaltatsockers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CaseyRyback
Hur kul är det att få Flint-Leffe eller andra glåpord kastade efter sig på stan?
Har aldrig fått glåpord, däremot mycket fitta..
Citera
2021-11-26, 08:31
Medlem
Kan känna medlidande med 20-25-30 åringar som är skalliga eller extremt tunnhåriga, man är i en ålder då utseende är viktigt för många. Men det går kompensera med vara snygg på andra sätt, vissa tjejer gillar ju dessutom rakad skalle. Men i övrigt får man acceptera det som livets gång. De flesta tappar hår med stigande ålder.
Senast redigerad av sidsix 2021-11-26 kl. 08:34.
Citera
2021-11-26, 08:37
Medlem
Normalsaltatsockers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sidsix
Kan känna medlidande med 20-25-30 åringar som är skalliga eller extremt tunnhåriga, man är i en ålder då utseende är viktigt för många. Men det går kompensera med vara snygg på andra sätt, vissa tjejer gillar ju dessutom rakad skalle. Men i övrigt får man acceptera det som livets gång. De flesta tappar hår med stigande ålder.
Kvinnor tänder mer på självförtroende än hår iaf.
Citera
2021-11-26, 08:48
Medlem
Nu har jag klarat mitt hår men det är grått, har bekanta dock som börjat tappa håret redan under högstadiet.
Men ser jag mig omkring i verkligheten nu som fullvuxen, så tittar nog folk mer på en långhårig vuxen man och undrar när han skall växa upp snarare än på en halvflintis meddelålders man.
Vet en kompis som tyckte det var lite jobbigt i högstadiet då hans flickväns släktingar undrade varför hon var ihop med en gubbe (Bägge var då 14). Och att han blev ifrågasatt när han skulle köpa barnbiljett på bussen. Men efter 15 tyckte han det enbart var positivt.
Citera
2021-11-26, 08:55
Avstängd
Grontarskonts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrStreamer
Jo det kan inte va lätt. Stod bakom en kille i kassakön en gång. I 20-årsålder borde han ha varit. Hans beteende var som han helst ville sjunka ner genom golvet. Plågsamt att se.
Istället för dyra ofta misslyckade hårtransplantationer så borde dessa grabbar skaffa löshår, tupe, peruk.
Känner en äldre man som har en sån. Man måste veta att han är halvflint för att tro att det inte är hans riktiga kalufs.
En del rakar skallen men då ska man också passa i det. Då kan det bli kanon.

Tupe är bara fel! Bara att gilla läget, ligger hela självkänslan i håret är man rätt körd!

Blev tunnhåriig runt det att jag blev 30 körde kort trimmat eller rakat! Skulle säga att det motsatta könet inte brydde sig nämnvärt! Livet går vidare!

Finns en del fördelar! Schampokostanaden är minimal och fixandet framför spegeln är dito!
Citera
2021-11-26, 09:34
Medlem
SoberZealots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FivePoundPeter
Jag tycker att de flesta ser rätt bra ut i flint. Tillsammans med skägg kan det se riktigt bra ut till och med.

Att tunnhårighet är jobbigt om man är i tjugoårsåldern förstår jag, men sen tycker jag att det är överdrivet.

Övervikt och framförallt ölmage tycker jag är betydligt värre. I mina ögon finns det ingen som klär i det, tyvärr.
Jag hade hellre blivit av med min mage och varit flint, än ha magen och hår.

I övrigt, vad är det för skillnad på en ölmage och gubbmage?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in