2021-11-25, 15:23
Bannlyst
ni vet att alla tittar på er va?
jag har långt axellångt hår. jag arbetar med många araber som har förlorat varenda hårstrå precis när dom fyllde 30.

detta är inte en arab tråd. utan detta är en fråga till er alla som inte rope.

men detta fenomen verkar till 99% komma från arabländer där alla blir flintisar så fort dom fyllt 30 år.
Citera
2021-11-25, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BertNylander
jag har långt axellångt hår. jag arbetar med många araber som har förlorat varenda hårstrå precis när dom fyllde 30.

men detta fenomen verkar till 99% komma från arabländer där alla blir flintisar så fort dom fyllt 30 år.
Ungefär 30% av alla 30-åringar och 50% av alla 50-åringar är eller börjar bli tunnhåriga. Så det är nog inte riktigt så att alla går omkring och stirrar sönder folk pga detta när det är så här vanligt.
Citera
2021-11-25, 15:41
Medlem
Har en liten helikopterplatta uppe på skallen och har rakat för det mesta.
Har ofta sportkeps på mig men bryr mig inte om hår eller flint. 62 år.
Citera
2021-11-25, 16:12
Medlem
Mayahems avatar
Jag började tappa hår när jag var 30 men det växte tillbaka för att det berodde på stress. Jag förstår vad du menar förutom att du är en transa.
Citera
2021-11-25, 16:14
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BertNylander

Långt hår till axlarna? Är du kvinna? Har du örhänge?

Många frågor nu.
Senast redigerad av Carl Serung 2021-11-25 kl. 16:17.
Citera
2021-11-25, 16:26
Medlem
Du tror att "alla" tittar på folk som har lite flint, men går runt med axellångt hår som man?

Jag tror att du har fått en kommentar av någon med rakad skalle och kände dig tvungen att skapa en tråd.
Citera
2021-11-25, 16:29
Medlem
Tvonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Långt hår till axlarna? Är du kvinna? Har du örhänge?

Många frågor nu.

Om inte kvinna så smygbög minst

/Lättkränkt Flint
Citera
2021-11-25, 16:49
Medlem
Rasseltasss avatar
En del flintisar har det nog ganska tungt. Det är de killar som skulle se ganska tråkiga ut även om de hade håret kvar men som, i och med hårförlusten, bara ser för jävliga ut.

Jag är imponerad av att många av dessa, ofta kepsbeklädda, killar orkar hålla modet uppe.
Citera
2021-11-25, 17:00
Medlem
Trams . Jag tycker det ser helt ok ut på de flesta och innebär t o m en förbättring för en del. Kolla Greider; cancerbehandlingen är väl del av orsaken här men han ser riktigt bra ut.
Citera
2021-11-25, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rasseltass
En del flintisar har det nog ganska tungt. Det är de killar som skulle se ganska tråkiga ut även om de hade håret kvar men som, i och med hårförlusten, bara ser för jävliga ut.

Jag är imponerad av att många av dessa, ofta kepsbeklädda, killar orkar hålla modet uppe.

Jo det kan inte va lätt. Stod bakom en kille i kassakön en gång. I 20-årsålder borde han ha varit. Hans beteende var som han helst ville sjunka ner genom golvet. Plågsamt att se.
Istället för dyra ofta misslyckade hårtransplantationer så borde dessa grabbar skaffa löshår, tupe, peruk.
Känner en äldre man som har en sån. Man måste veta att han är halvflint för att tro att det inte är hans riktiga kalufs.
En del rakar skallen men då ska man också passa i det. Då kan det bli kanon.
Citera
2021-11-25, 17:39
Medlem
Stakeholders avatar
Alltså, långt vackert hår är naturligtvis oerhört eftersträvansvärt. Men det är verkligen inte alls som har vackert hår även om det rent formellt är hår.

Värst är nog Göran Greider-stilen. Han och andra med samma frisyr hade säkert bra hår förr men sen blir det gråare och tunnare. Samma frisyr i femtio år men håret ser ut som disklödder.

Inte snyggt alls
Citera
2021-11-25, 18:24
Medlem
Karmans avatar
Mig bekommer det inte ett skvatt. Jag har alltid sett (för) ung ut, så äntligen börjar jag se lite mer mogen och manlig ut. Verkar inte vara ett hinder i något sammanhang med tunn hårväxt, snarare tvärt om faktiskt. I alla fall för min del.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in