2021-11-26, 21:04
Medlem
Scamps avatar
Det är nog fler som tittar på dig som ser ut som en tjej.
Citera
2021-11-26, 21:58
Medlem
maxatdunders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whirl
Rakat huvudet kalt sedan jag var 18 år. Om man har en symmetrisk skalle, lite kraftigare käke och markerade ögonbryn tycker jag att det är bland de snyggare stilarna för män, speciellt om man är i god fysisk form med en bra klädstil. Ett rakat huvud ger fokus på de andra bitarna av utseendet, så där gäller det att vara på topp.

Tjejer på krogen har ju ofta frågat om de "får känna" på hjässan vilket brukar vara klara indikationer på intresse så mina erfarenheter är enbart positiva. Smidigheten och det faktum att det är gratis är ju ren bonus. Har en hyfsad hårlinje fortfarande, men kommer aldrig gå tillbaka.

Håller med, kvinnor ser pondus och självkänsla långt före frisyren. Eller tja, de värderar såklart det högre!

Personligen tycker jag snaggat är hygieniskt, behagligt, manligt och ofta ännu snyggare på de som passar i det eller bara har alldeles för tunt hår. Som du säger behöver man några attribut som gör det snyggt och kompletterar. Skägget kan också göra mycket för de med svag käklinje/haka och passar snagg.
Citera
2021-11-26, 22:17
Medlem
Har motsatt problem, alldeles för tjockt hår, hur man än friserar det så ser det ut som man har mössa på sig efter en månad!
Citera
2021-11-26, 22:24
Medlem
Jag kör sånn nazi-frilla med muskulös och vältränad kropp. Med bra skägg och ansikte kommer man jävligt långt
Citera
2021-11-27, 00:08
Medlem
Flint är manligt.
Fyll ut med skägg
Citera
2021-11-27, 05:29
Medlem
Onanikrems avatar
Rakad skalle is tha shit!
Citera
2021-11-27, 06:21
Medlem
Ju mer man du är ju mindre hår på huvudet i vuxen ålder.
Män med mycket hår på huvudet har mer feminina gener.
Vill du vara man eller kvinna?
Citera
2021-11-27, 09:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BertNylander
ni vet att alla tittar på er va?
jag har långt axellångt hår. jag arbetar med många araber som har förlorat varenda hårstrå precis när dom fyllde 30.

detta är inte en arab tråd. utan detta är en fråga till er alla som inte rope.

men detta fenomen verkar till 99% komma från arabländer där alla blir flintisar så fort dom fyllt 30 år.

okej, så här är det... åldrande och utseende bekymrar kvinnor och tanter.

Män och barn bryr sig inte.

Kvinnor brukar nog kolla hårsvallet, men jag antar man får byta frisyr så man inte ser ut som Kalkyl. Många kör stubbat eller helrakat.
Citera
2021-11-27, 13:31
Medlem
bomhulls avatar
Tror jag föredrar män med flint än axellångt hår.
Finns inget värre än män med långt hår
Citera
2022-01-22, 00:23
Medlem
Peter77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BertNylander
ni vet att alla tittar på er va?

Dummaste jag hört. Vad är du, 12? 14 kanske?
Det är vanligt med håravfall och vissa råkar ut för det tidigt, andra lite senare

Själv är jag 44 och har inte tappat ett hårstrå, räknar inte med att göra det heller då jag tror jag har bra gener gällande just den biten. Min farsa dog vid 70 och han hade inte det minsta tillbakagång eller kala fläckar.

Men att alla skulle stirra på folk som är flintis vad det löjligaste jag hört.

Vuxna människor håller inte på med sådant så därmed är det ganska tydligt att du inte är vuxen.

Till alla män med flint kan jag bara beklaga om ni tycker det är jobbigt. Ingen bryr sig utom ni själva.
Citera
2022-01-22, 14:52
Medlem
Hussefars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mestersnokarN
Har motsatt problem, alldeles för tjockt hår, hur man än friserar det så ser det ut som man har mössa på sig efter en månad!

Samma för mig. Varmt som fan blir det dessutom med den extramössan.
Citera
2022-02-08, 12:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mestersnokarN

Minns när jag var i tonåren. Klippte mig var 14e dag. Gillade inte alls hur håret växte.

I vuxen ålder vete tusan vad jag ska göra. Får jag höra talas om Jason Statham hjälper det mig mentalt ingenting. Tycker han är ful. Jag har hår på sidorna och i nacken men inte på hjässan. Tycker inte om det heller. Känns som att jag med ovalt huvud egentligen har ett runt och det trivs jag aldrig i.

Tar jag på mig en keps känner jag mig snygg. Men jag vill inte vara någon djävla kepsbärare.
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in