2021-11-25, 19:10
Medlem
Dangerzone2000s avatar
Skulle ni kunna ligga med en flint? Jag tror inte jag skulle göra det. Kanske om han var i övrigt hade sjukt fin kropp och snyggt ansikte. Har dock aldrig behövt överväga detta
Citera
2021-11-25, 19:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BertNylander
ni vet att alla tittar på er va?
jag har långt axellångt hår. jag arbetar med många araber som har förlorat varenda hårstrå precis när dom fyllde 30.

detta är inte en arab tråd. utan detta är en fråga till er alla som inte rope.

men detta fenomen verkar till 99% komma från arabländer där alla blir flintisar så fort dom fyllt 30 år.

Keps och får ligga mer än någon annan i tråden. Dock vet tjejerna inte om att jag är lite halv flint. För kepsen är på under sexet haha får bli operation snart

https://m.youtube.com/watch?v=B45_q2iHY2Y

har själv haft en sån . 7000:- höll i 2 månader så inget för vanliga arbetare
Senast redigerad av Chloemmm 2021-11-25 kl. 19:55.
Citera
2021-11-25, 20:07
Medlem
Ptja, jag gör mitt jobb, jag handlar min mat och jag går och lägger mig utan att någonsin tänka på hur just Du tittar på mig. Så, svaret är nog att det inte påverkar alls.
Citera
2021-11-25, 20:16
Medlem
Hamleyss avatar
Ptjaa jag tänker inte så mycket på hår alls. Det är lite segt på sommaren när det är gassande solsken men förövrigt så är det inget jag tänker på.

Eftersom jag har träffade min fru när håret redan var borta och mina barn som jag älskar väldigt mycket verkar inte heller bry sig så mycket.
Så det spelar inte så mycket roll vad andra eventuellt skulle tycka om min avsaknad av hår.
Citera
2021-11-25, 20:17
Medlem
Igor-Mortiss avatar
Det är inte lätt. Sedan jag började tappa hår har jag dragit mig undan och lever som en skuggvarelse. Jag drar mig undan de föraktfulla blickarna, faller ofta I gråt, men gråtattackerna kommer numera inte lika ofta och plötsligt.

Jag inser att jag inte längre har mycket att leva för, vilken kvinna eller arbetsgivare vill ha en flintis?
Citera
2021-11-25, 20:46
Medlem
Svinriks avatar
Jag köpte en peruk och fick tillbaka självförtroendet.
https://www.funidelia.se/peruk-president-usa-blond-vuxen-84610.html
Citera
2021-11-25, 20:48
Medlem
ENTPs avatar
Ärligt, har ett ordentligt svall själv och ingen uppmärksammar det som flintissnubbar. Får mycket uppmärksamhet från kvinnor/tjejer generellt men män säger det rakt ut och framför allt män som inte har något val. Personligen så tycker jag att flint är rätt ballt, har kört snagg flera gånger men folk tror att jag är nästa breivik haha så kör med seglarsvallet istället haha.

Hata inte på männen som inte har ett val kom igen nu.
Citera
2021-11-25, 20:48
Medlem
ENTPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Igor-Mortis
Det är inte lätt. Sedan jag började tappa hår har jag dragit mig undan och lever som en skuggvarelse. Jag drar mig undan de föraktfulla blickarna, faller ofta I gråt, men gråtattackerna kommer numera inte lika ofta och plötsligt.

Jag inser att jag inte längre har mycket att leva för, vilken kvinna eller arbetsgivare vill ha en flintis?
Lugna dig för i helvete
Citera
2021-11-25, 20:51
Medlem
Tänkt på detta fenomen också ibland. Beundrar de män som orkar fortsätta leva ett drägligt liv.
Citera
2021-11-25, 20:54
Medlem
Anti-WOGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Igor-Mortis

Jäkla skitsnack, jag har varit snaggad/rakad sen slutet av 70-talet och har aldrig haft problem med att få kvinnor. Inte ens nu på äldre dar...
Citera
2021-11-25, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karman
Mig bekommer det inte ett skvatt. Jag har alltid sett (för) ung ut, så äntligen börjar jag se lite mer mogen och manlig ut. Verkar inte vara ett hinder i något sammanhang med tunn hårväxt, snarare tvärt om faktiskt. I alla fall för min del.

Brukar vara tvärtom. Tunnhårig som ung ser äldre ut, speciellt under 35, men är man tunnhårig som +45 plus ser man yngre ut, eftersom det gråa håret då inte syns. Det funkar heller inte med färgat hår, det ser förjävligt ut, man ser direkt på texturen att det är just färgat och egentligen grått.
Citera
2021-11-25, 21:24
Medlem
Karmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av simson12
Brukar vara tvärtom. Tunnhårig som ung ser äldre ut, speciellt under 35, men är man tunnhårig som +45 plus ser man yngre ut, eftersom det gråa håret då inte syns. Det funkar heller inte med färgat hår, det ser förjävligt ut, man ser direkt på texturen att det är just färgat och egentligen grått.
Tror detta är ganska individuellt. För mig känns det så i alla fall. Beror kanske ocksp på hur ansiktet förändras och hur huvudet/utseendet "lämpar" sig för tunn hårväxt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in