2021-11-25, 22:03
Medlem
Låt dom knulla ifall dom vill det, vem fan bryr sig om dom får efterblivna barn. Deras problem.
Citera
2021-11-25, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Jo fast varför ska man behöva göra det med en släkting, när det finns hur många andra människor där ute som helst? Har man det tänket så har man uppenbarligen något fel i huvudet.

Tänket att personer ska få styra över sina egna liv eller vad?

Själv är jag inte intresserad av att begå incest, utan det är principiellt jag är mot ett förbud.
Hur vanligt är det ens? 1/100 000 ?
Citera
2021-11-25, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ProGBG
Låt dom knulla ifall dom vill det, vem fan bryr sig om dom får efterblivna barn. Deras problem.

Vårt problem. Det går mycket skattepengar och det belastar sjukvården, psykiatrin mm.
Citera
2021-11-25, 22:35
Medlem
HateWrecks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ProGBG

Lär man dom att köra i fisan så är ju det där med trollungar inte heller något att bekymra sig över.
Problem solved!
Citera
2021-11-25, 22:38
Medlem
Mycket möjligt att de har olika biologiska mammor. Pappan har nog flera fruar.
Citera
2021-11-25, 22:47
Medlem
sonicguides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tryckkokaren
Enligt Uppsalas tidning så har två syskon haft sex med varandra. Pappan reste bort en månad på grund av detta, medans modern fortsatte att lämna dem ensamma. Pappan ifråga förbjöd barnen att kontakta denne medans han var bortrest.

Detta har pågått sedan småbarnsåren enligt Unt.se

Vad föranleder att två syskon börjar ha sex med varandra?
Nationalitet på familjen?
Vilka är familjen?

https://unt.se/bli-prenumerant/artikel/jnx9nv4r
Betalvägg
En gammal svensk paradgren ute på åkrarna. Ca 50 procent hade legat med en nära släkting och i vissa fall syskon i de landsbygdsorter som jag kände till bra under min uppväxt men visst det fanns även folk i tätort som hade gjort detta.
Citera
2021-11-25, 22:49
Medlem
De är sinnesslöa av långvarig tradition men de håller det åtminstone inom familjen.
Citera
2021-11-25, 22:51
Medlem
sonicguides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
"Sen småbarnsåldern". Är dom av olika kön, tvillingar eller hur stor åldersskillnad? Frågorna hopar sig...
Det vanligaste är att detta sker när båda just blivit eller är på väg att bli könsmogna. Sen kan det naturligtvis finnas de som upprepar sig och inte kan lägga av.
Citera
2021-11-25, 22:58
Medlem
Julskinkatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timoteus
wikipedia uppger att det är lagligt på rätt många ställen. https://en.wikipedia.org/wiki/Cousin...riageWorld.svg

Sedan är det väl mer vanligt i vissa områden, men ändå.

Ja det visar sig vara tom väldigt vanligt i Irak, Somalia, Afghanistan.

Och var kommer invällarna ifrån i Sverige?

Barnen som föds har mkt högre risk att ha utvecklingsstörning el bara låg IQ. Barn som behöver assistans livet ut.

Det är riktigt sjukt. Och vem betalar!? Jo vi skattebetalare. (och barnen såklart, med lidande)

Rödgrön politik = inavelspolitik
Citera
2021-11-25, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babyspenat
Skärp dig nu.
Skärp mig? Hur då? Ska jag sluta säga sanningen om inavel bland muslimska grupper?
Citera
2021-11-25, 23:25
Medlem
DontWantWars avatar
Hörde att efternamnet var Lannister
Citera
2021-11-25, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ok-perfekt
Wikipedia

Vore intressant att jämföra korellationen mellan inavel och islam i världens länder. Vad man ser på kartan så har de flesta länder låg grad av incest förutom just de muslimska.

Ju fler muslimer desto mer incest?
Korrelationen mellan inavel och IQ i olika länder är extremt hög.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in