2021-11-25, 20:22
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fettsugning
Nu är de ju i tonåren så tror inte det kommer "växa bort".
Om det är så tror jag också det är alldeles försent att behålla skygglapparna på eller ge lite guidning i hur olämpligt det är.

Det krävs seriös terapi och om barnen omhändertagits litar man inte på päronen.
Citera
2021-11-25, 20:23
Medlem
Adonis.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Vad menar du med ’inte alltid varit’? Kusiner har gift sig i Sverige sedan lång tid tillbaka.

En flört kusiner emellan är inget konstigt. Believe me, I know. Fullt naturligt faktiskt. Folk är trångsynta & det är inte bra att dom förtränger sina sexuella känslor, bättre att bejaka dom. Syskonsex är oxå ok, I guess. Vad tycker du? Var din pappa varsam eller hårdhänt? Själv stannar jag vid kompis & kusinsex.

Incest är kanske lite sjukt men har man delat säng, rum, glädje & sorg hela sitt liv så är det inte så konstigt. Båda blev nyfikna & det ena leder till det andra. Inget konstigt egentligen. Fel? Kanske. Men har vi rätt att döma?

Vad tycker du, vän? Har du ngn erfarenhet som du vill dela. Har själv beskrivit min relation med min feminina kusin tidigare, i en annan tråd flr några år sedan. Du är seriös. Låt oss dela historier.
Senast redigerad av Adonis. 2021-11-25 kl. 20:25.
Citera
2021-11-25, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adonis.
En flört kusiner emellan är inget konstigt. Believe me, I know. Fullt naturligt faktiskt. Folk är trångsynta & det är inte bra att dom förtränger sina sexuella känslor, bättre att bejaka dom. Syskonsex är oxå ok, I guess. Vad tycker du? Var din pappa varsam eller hårdhänt? Själv stannar jag vid kompis & kusinsex.

Incest är kanske lite sjukt men har man delat säng, rum, glädje & sorg hela sitt liv så är det inte så konstigt. Båda blev nyfikna & det ena leder till det andra. Inget konstigt egentligen. Fel? Kanske. Men har vi rätt att döma?

Vad tycker du, vän?
Jaaa asså utgår man från svensk lag är det faktiskt FULLT lagligt att med länsstyrelsens godkännande få gifta sig med ett halvsyskon. 😂😂😂 å så pratas det om MENA och sharia som tillåter kusingifte
Citera
2021-11-25, 20:30
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av minay
Jaaa asså utgår man från svensk lag är det faktiskt FULLT lagligt att med länsstyrelsens godkännande få gifta sig med ett halvsyskon. 😂😂😂 å så pratas det om MENA och sharia som tillåter kusingifte
Om problemen med inavel ökar kan du nog räkna med att rekommendationerna att inte knulla sin kusin kommer bli förbud istället.
Citera
2021-11-25, 20:31
Medlem
Adonis.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av minay

Araber vet allt om att ta för sig av livets goda. Svennar har alltid varit tillbakadragna & blyga liksom. En snygg syster är bättre att lägra än att inte lägra ngn alls.

Egentligen, vad är rätt & vad är fel? Jag blåser ibland folk i mitt yrke. Jag är nöjd ändå liksom.

Syskon är kanske främmande för mig men andra tycker det är najs. Smaken är som baken. Vissa gillar öl, andra cider.
Citera
2021-11-25, 20:37
Medlem
Deckard-Cains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TimmieStark
Så pappan reste bort en månad när han fick kännedom om saken.
Då måste han ha en plats att resa till, som tex ett hemland.

Närå, han tog den obligatoriska ”mina barn har sex månaden”. Den infördes av såssarna för några år sedan. ”Familjeveckan” som dem satsat i årets budget var en ny modell av den gamla i folkmun kallad ”incestmånaden”
Citera
2021-11-25, 20:38
Medlem
flaskborstes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SylvesterLundgren
Ganska markant skillnad på kusingifte och 2 syskon som knullar.

Kusingifte i tre generationer har samma effekt som syskon på arvmassan läste jag i någon vetenskaps tidning.

Skit samma för vuxna syskon så länge de använder preventivmedel och inte avlar några ungar.
Det kunde skrivas in i lagstiftningen..att det enbart bestraffas om incest mellan vuxna personer genererar avkomma. Annars så är det väl upp till det vuxna paret. En omodern lag som tappat udden i.o.m. preventivmedel och fosterdiagnostik.
Citera
2021-11-25, 21:24
Medlem
Kan ju vara skönt ändå, fast det känns fel i huvudet..
Citera
2021-11-25, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snickartasken
Kan ju vara skönt ändå, fast det känns fel i huvudet..

Känns säkert rätt i något huvud.
Citera
2021-11-25, 21:56
Medlem
Timoteuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 80y
sverige är ett av extremt få länder i världen som tillåter kusingifte , första kusin som man säger på andra språk dör de kallar även syslingar mm kusin .

just sayin

wikipedia uppger att det är lagligt på rätt många ställen. https://en.wikipedia.org/wiki/Cousin...riageWorld.svg

Sedan är det väl mer vanligt i vissa områden, men ändå.
Citera
2021-11-25, 21:59
Medlem
Timoteuss avatar
Ja, och så har vi onkeln och brorsdottern som gifte sig och fick trillingar i Tyskland.

https://www.youtube.com/watch?v=VvlpCFZNO6Y
Citera
2021-11-25, 22:02
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TretaGhunberg
Så länge det inte blir några barn så gör det ju igen skada
Jo fast varför ska man behöva göra det med en släkting, när det finns hur många andra människor där ute som helst? Har man det tänket så har man uppenbarligen något fel i huvudet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in