• 1
  • 2
2021-11-21, 21:31
Jag lider av panikångest och ångest i vardagen dvs saker jag har gjort eller sagt som får mig få panikångest.

Jag har läst att xanor är bäst lämpad för ångest men hur får jag det utskrivet lätt? Kan man få det genom kry?
Citera
2021-11-21, 21:39
Medlem
Softers avatar
Du måste prova äta hela medicinlistan på Fass först. Om 16 år när du har prövat alla antidepressiva med 6 stycken självmordsförsök i bagaget kan du eventuellt få utskrivet 0,25mg xanor per dag om du mutar läkaren med 200 000 under bordet.

Nä, men jag önskar dig lycka till, återkom gärna hit om du lyckas på nått vis, du är inte den enda som behöver ha utskrivet xanor vid behov. Må väl.
Citera
2021-11-21, 21:41
Medlem
FloppyAsHells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emelie-r
Jag lider av panikångest och ångest i vardagen dvs saker jag har gjort eller sagt som får mig få panikångest.

Jag har läst att xanor är bäst lämpad för ångest men hur får jag det utskrivet lätt? Kan man få det genom kry?

Du har god chans att få prova mirakelmedicinen Atarax.
Mycket nöje.
Citera
2021-11-21, 21:44
Medlem
Ali-Babas avatar
Citat:

du måste gå via en privat klinik och har du dokumenterat missbruk kan det vara svårt men då kan man oftast slänga en extra slant under bordet till läkaren det brukar aldrig slå fel .

Via nån jävla app kan du glömma , vänd dig till närmsta mupp med märkes jacka och magväska så får du 100 kasol / xanor för runt 800 spänn !

Lycka till grabben! och glöm inte boosta med 7.3 åbro eller kopparberg 7.0 päron cider .
Citera
2021-11-21, 21:52
Medlem
Softers avatar
Är det någon som har mutat en läkare och fått utskrivet benzo och hur mycket pengar behövdes för att få receptet? Hur lades frågan upp?

" - Hej jag har ångest/panikångest, jag behöver xanor utskrivet"
" - Tyvärr jag kan inte skriva ut det, har du prövat Atarax?"
" - Jo jag har prövat Atarax och varken det eller andra skräpmediciner fungerar, jag behöver verkligen ha utskrivet xanor *lägger upp 5 000 på bordet* .."

Vad tror ni?

Jag tycker inte att frågan är offtopic då svaret kan hjälpa även TS.
Citera
2021-11-21, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Softer
Är det någon som har mutat en läkare och fått utskrivet benzo och hur mycket pengar behövdes för att få receptet? Hur lades frågan upp?

" - Hej jag har ångest/panikångest, jag behöver xanor utskrivet"
" - Tyvärr jag kan inte skriva ut det, har du prövat Atarax?"
" - Jo jag har prövat Atarax och varken det eller andra skräpmediciner fungerar, jag behöver verkligen ha utskrivet xanor *lägger upp 5 000 på bordet* .."

Vad tror ni?

Jag tycker inte att frågan är offtopic då svaret kan hjälpa även TS.

5000?

Det tjänar läkaren på två dagar...
Citera
2021-11-21, 21:59
Medlem
Softers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Astrid79
5000?

Det tjänar läkaren på två dagar...
Ja visst gör han det, vad tycker du vore rimligt då? För ett 30-dagars recept? Sen "övrig tid" då man behöver skiten fixar man det på annat håll, och blir man intagen på urin/blodprov så är det ju såklart receptet man ätit ur.

Jag undrar hur man bör lägga upp det, för min och ts skull.
Citera
2021-11-21, 22:24
Medlem
senapslamms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Softer
Ja visst gör han det, vad tycker du vore rimligt då? För ett 30-dagars recept? Sen "övrig tid" då man behöver skiten fixar man det på annat håll, och blir man intagen på urin/blodprov så är det ju såklart receptet man ätit ur.

Jag undrar hur man bör lägga upp det, för min och ts skull.

Vänd dej till Orten, grabben. Du kommer aldrig få Xanor för 30 dagar utskrivet av någon läkare i Sverige.
Citera
2021-11-21, 22:56
Medlem
SarkastiskSympatis avatar
Citat:

Jag vill egentligen inte leva längre pga långdragen sjukdom och har dödsångest dagligen. Detta har jag kommunicerat med min läkare och nu är vi inne på antidepp nummer två och jag har efter att få testat Lergigan fått tantbenson Sobril utskriven. Jag har berättat att jag tar OxyContin ibland mot ångesten och smärtan, detta tyckte hon var "rimligare" än att få Xanor då den är för stark enl henne, glöm då inte att LARO finns i samma hus och hon har erfarenhet av Xanor från de som går där.

TLDR: Det är lättare att råna en butik än att få Xanor på recept.
Citera
2021-11-21, 23:13
Citat:
Ursprungligen postat av senapslamm
Vänd dej till Orten, grabben. Du kommer aldrig få Xanor för 30 dagar utskrivet av någon läkare i Sverige.

Vad ligger priset på ?
Citera
2021-11-21, 23:14
Beror nog på vilken läkare du får.. har tjatat bråkat och överklagat i åratal där jag bor.. läkarna här tycker det är bättre att jag dricka sprit 3-5 ggr per vecka än att få ordentliga piller utskrivna för att kunna sova pga fysiska och psykiska åkommor.
Citera
2021-11-21, 23:59
Medlem
Citat:

Nej du kommer inte att få Xanor på recept bara sådär och definitivt inte via KRY, eller någon benzo för den delen heller

Jag fick mitt Xanor recept på nåder pga grav insomnia då INGET annat funkade och då det inte finns några andra tyngre Bensodiazepiner mot sömnstörningar i Sverige längre och jag tål inte Z analoger, så det blev Xanor som sista utväg.

Tilläggas kan att jag bara tar dem vid behov och inte varje natt.

Brorsan fick nyligen recept på Xanor men då har han lidit av dokumenterat svår psykisk ohälsa i nästan 20 år och jag blev förbluffad själv faktiskt att de skrev ut den tyngsta benzon av dem alla som förstagångsbenzo och inte typ Sobril. Han hade rejäl flax med en väldigt givmild doktor.

Förvänta dig att läkaren försöker pracka på dig SSRI/SNRI, Atarax, Lergigan, Theralen och annat skräp.

När du har testar det och det inte fungerar så kanske du om du har tur får typ Sobril eller Stesolid utskrivet om ett par år.
Senast redigerad av WhiskeyTango84 2021-11-22 kl. 00:06.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in