• 1
  • 2
2021-11-19, 19:52
Medlem
Seriöst nu, jag har flera likes och en hel del matchningar. Många är ganska snygga och visar sig lättklätt, det är ibland bara trosor och bh eller något liknande.

Man gillar varandra, hon tycker välnqtt jag är snygg och jag tycker likadant. Jag vill ligga, men vaffan vill hon?

De ställer inga frågor förutom "du då", de undrar inte vem jag är, de har inga intressen man kn prata om och de är oftast helt jävla ovilliga att överhuvudtaget göra nåt. Så vaffan gör de?

Senaste fyra veckorna har jag varit på knappt tio dejter. Noll knull.
Citera
2021-11-19, 19:55
Medlem
Charlie-Whites avatar
Sluta sitt och internetjaga! Ut i djungeln och leta efter ditt byte.....
Citera
2021-11-19, 20:01
Medlem
kyrkstockens avatar
Det är väl ingen hemlihet att kvinnor registrerar sig för bekräftelse och inte för att träffa någon (därför har inte kvinnor klarat av att hantera mobiltelefoner).

Men 10 dejter utan något låter misstänkt. Gissar att du erbjudit dig att pröjsa allt och kvinnorna gått enbart därför?

Jag antar att du inte är socialt helt omöjlig. Men uttryck som knull talar ju inte för det. men det låter ju som berättelserna på amerikanska mansbloggar. Beteendet kanske har nått hit?
Citera
2021-11-19, 20:04
Bannlyst
"men vaffan vill hon?". Seriöst nu min vän; hon vill inte något, åtminstone ingenting som Du vill. Varför skulle hon vilja... Lägg ner tramset. Vill dom inte knulla direkt finns det ingen anledning att fortsätta kontakten.

Med hälsning Fredrik
Senast redigerad av dumpenpunktse 2021-11-19 kl. 20:43.
Citera
2021-11-19, 20:17
Medlem
Uppmärksamhetshoror som alltid
Citera
2021-11-19, 20:23
Medlem
snivlems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dropstone
Seriöst nu, jag har flera likes och en hel del matchningar. Många är ganska snygga och visar sig lättklätt, det är ibland bara trosor och bh eller något liknande.

Man gillar varandra, hon tycker välnqtt jag är snygg och jag tycker likadant. Jag vill ligga, men vaffan vill hon?

De ställer inga frågor förutom "du då", de undrar inte vem jag är, de har inga intressen man kn prata om och de är oftast helt jävla ovilliga att överhuvudtaget göra nåt. Så vaffan gör de?

för att de kan välja och vraka ....... Tänk dig själv, att du var HETT EFTERTRAKTAD av 90% av motsatta könet och kunde få ligga vilken kväll somhelst året om inom en 1 timme, äääh mena 10 minuter .... hur hade du agerat ??

nä bojkotta attentionwhores utan hjärna och träffa nån i verkligheten, kan du ta för dig, snacka upp en främling så kommer du aldrig ha en chans iallafall
Citera
2021-11-19, 20:24
Medlem
Citat:

Helt fel fråga.

Du bör fråga vad du själv håller på med.
Citera
2021-11-19, 20:25
Medlem
snivlems avatar
förresten, 19e idag, barnbidraget har rasslat in på singelmammornas konto....Glid ut på krogen och fiska upp en packad glad kärring ikväll .....
Citera
2021-11-19, 20:26
Medlem
Kajahs avatar
Tinder är en scam!

https://youtu.be/jbBNYtUn4T8
Citera
2021-11-19, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PowerFireFuck3000
Helt fel fråga.

Du bör fråga vad du själv håller på med.
Haha du har så rätt! Och jag vet ärligt talat inte. Borde ta reda på det först.
Citera
2021-11-19, 20:40
Medlem
Tor7s avatar
Kvinnor är kvinnor även på Tinder, alltså idioter.
Citera
2021-11-19, 20:42
Medlem
Citat:
Haha du har så rätt! Och jag vet ärligt talat inte. Borde ta reda på det först.

Vad bra! Gör det, lycka till!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in