2021-11-19, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kajah
Tinder är en scam!

https://youtu.be/jbBNYtUn4T8

Tack för videon, jävligt bra, rekommenderar alla att se den.
Citera
2021-11-19, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kajah
Tinder är en scam!

https://youtu.be/jbBNYtUn4T8
Grym video. Tack.
Citera
2021-11-19, 21:15
Medlem
Katzyns avatar
Du måste väl ändå förstå att en första grundregel är att de flesta varorna som är kvar i butiken är kvar för att ingen köpt dem än. Så pass otroligt trista tjejer blir väl kvar på hyllan, där du hittar dem...
Citera
2021-11-19, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dropstone
Seriöst nu, jag har flera likes och en hel del matchningar. Många är ganska snygga och visar sig lättklätt, det är ibland bara trosor och bh eller något liknande.

Man gillar varandra, hon tycker välnqtt jag är snygg och jag tycker likadant. Jag vill ligga, men vaffan vill hon?

De ställer inga frågor förutom "du då", de undrar inte vem jag är, de har inga intressen man kn prata om och de är oftast helt jävla ovilliga att överhuvudtaget göra nåt. Så vaffan gör de?

Senaste fyra veckorna har jag varit på knappt tio dejter. Noll knull.

Kvinnor som blivit bekväma med bekräftelsen de får och har därmed inte känt sig tvungna att utveckla sitt intellekt.
Svårare än så är det inte
Citera
2021-11-20, 00:35
Medlem
Dejting funkar sällan. Knyt långvariga kontakter med tjejer istället. Minst någon gång måste ju nån vilja inleda en relation.
Citera
2021-11-20, 07:46
Medlem
CC75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katzyn
Du måste väl ändå förstå att en första grundregel är att de flesta varorna som är kvar i butiken är kvar för att ingen köpt dem än. Så pass otroligt trista tjejer blir väl kvar på hyllan, där du hittar dem...

+1 på ovan. Inte hela sanningen men det ligger en hel del bakom det du skriver Katzyn, särskilt kopplat till Tinder. Knixet är att de som är på Tinder tillhör samma varugrupp och det är inte helt roligt att erkänna det för sig själv...

// CC
Citera
2021-11-20, 09:35
Medlem
Klappasäftens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanZzZ
Dejting funkar sällan. Knyt långvariga kontakter med tjejer istället. Minst någon gång måste ju nån vilja inleda en relation.

Enklare sagt än gjort för många. Bara för att det funkar för dig fungerar det inte för andra. Allt nästan uteslutande idag över sociala kontaktnät.

Men Tinder är skit! Inga seriösa tjejer där tyvärr men sedan är det också många killar på en tjej så tjejen blir mättad av alla meddelanden hon får från killar och då behöver hon inte anstränga sig.
Citera
2021-11-20, 09:45
Medlem
DayNites avatar
Citat:
Seriöst nu, jag har flera likes och en hel del matchningar. Många är ganska snygga och visar sig lättklätt, det är ibland bara trosor och bh eller något liknande.

Man gillar varandra, hon tycker välnqtt jag är snygg och jag tycker likadant. Jag vill ligga, men vaffan vill hon?

De ställer inga frågor förutom "du då", de undrar inte vem jag är, de har inga intressen man kn prata om och de är oftast helt jävla ovilliga att överhuvudtaget göra nåt. Så vaffan gör de?

Senaste fyra veckorna har jag varit på knappt tio dejter. Noll knull.

Skulle säga att det har med dig att göra
10 dater och 0 ligg?
du ser inget mönster?
du saknar det som krävs för att landa dessa
sänk din ambtion och gå från 8or till 6 or så kommer du få ligga
om inte, läs från ovan och datea 5 or / lost and found lådan

lycka till
Citera
2021-11-20, 09:47
Medlem
DayNites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanZzZ
dåligt förslag, dateing funkar men om du är en 5a så kan du inte jaga efter 8 or för dom ligger med 10or, så fixa lite självinsikt så går det bra
Citera
2021-11-20, 11:10
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Trodde du skulle gnälla över att dom bara knarka uppmärksamhet och det aldrig gick utanför internet så alla dejter sen på några veckor kom ju som ett wtf.

Du är en dålig closer. Av någon anledning gör du inte kvinnorna sugna och våta. Sen så knullar inte kvinnor runt, det är en fet myt för tom slampors fokus är att hitta ett förhållande. Träffar du då kvinnor och skickar ut vibbar att du bara tänker knulla henne så blir hon ointresserad.
Citera
2021-11-20, 16:20
Medlem
En faktor till att det lett till en sådan utveckling i nät-dejtingsfären beror delvis på oss män. Majoriteten av männen har i princip tappat all självrespekt när dem matchar med en snygg tjej och sätter genast henne på en piedestal. Så fort tjejen skriver kortfattade, urtrista och kompetentbefriade svar så fortsätter männen plöja vidare med sina meddelanden vilket resulterar i att tjejer kan fortsätta ta noll initiativ. Förmodligen med rädsla över att förlora henne i guess. Sen spelar givetvis massa andra omständigheter in, ex att tjejer har betydligt större urval av män att välja på osv.
Citera
2021-11-20, 16:23
Avstängd
Melange5738s avatar
Citat:

De är ute efter validering. De vill bara veta att du vill ha dem så de får sin egoboost. Det är samma fenomen när de avbokar en dejt ett par timmar före för att sitta hemma och titta på tv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in