• 1
  • 2
2021-11-19, 16:05
Medlem
Vad sger ni om detta? Jag sjlv tycker att det lter jvligt suspect.

Bild p grafen https://ibb.co/Fq9ncw7
Note: This Pre-Covid Prediction Did Not Include a Pandemic or Nuclear War

In 2014 we published a disclaimer about the forecast. In six years the scenario has changed dramatically. This new disclaimer is meant to single out the situation from 2020 onwards. Talking about the United States and the European Union as separated entities no longer makes sense. Both are the Western block, keep printing money and will share the same fate.

After COVID we can draw two major conclusions:

The Western world success model has been built over societies with no resilience that can barely withstand any hardship, even a low intensity one. It was assumed but we got the full confirmation beyond any doubt.
The COVID crisis will be used to extend the life of this dying economic system through the so called Great Reset.

The Great Reset; like the climate change, extinction rebellion, planetary crisis, green revolution, shale oil () hoaxes promoted by the system; is another attempt to slow down dramatically the consumption of natural resources and therefore extend the lifetime of the current system. It can be effective for awhile but finally wont address the bottom-line problem and will only delay the inevitable. The core ruling elites hope to stay in power which is in effect the only thing that really worries them.

Resten av artiklen hr https://stateofthenation.co/?p=56663
Citera
2021-11-19, 16:26
Medlem
madtops avatar
Rubrik justerad, var tidigare 🚨Deagel Predicts Stunning 70% Population Reduction by 2025 (USA) 🚨 LS!
/Moderator
Citera
2021-11-19, 19:16
Medlem
NeinChads avatar
Ja, vaccinationsprogram + vldsam utrensning utav frihetslskande amerikaner lr kunna f det resultatet.

Sverige skulle minska med 28% till 7,2 miljoner enligt samma rapport.
Citera
2021-11-19, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NeinChad
Ja, vaccinationsprogram + vldsam utrensning utav frihetslskande amerikaner lr kunna f det resultatet.

D r det bst vi stter fart och tar emot flyktingar igen.

OnT Sjlvklart r det hiitep fr att skrmma upp folk. Vet inte vilka som r mlgruppen man kan tnka mig att detta tilltalar Trumpvljare och annat WTpatrask.
Senast redigerad av LudwigVon 2021-11-19 kl. 19:49.
Citera
2024-07-26, 22:59
Medlem
HipToBeSquares avatar
Den officiella frklaringen av till minskiningen i invnarantal av Deagel sjlv r att det skulle bli en s svr ekonomisk kollaps att folk skulle fly vst, dvs motsatt migration vad vi har idag. Om tittar p Deagels egna siffror s borde man d se den migrationen genom att lnder som folket i vst flyr till fr en kraftig kning av invnare. Denna kning ser man ingenstans i Deagels egna siffror s det r allts en ren lgn frn deras sida.

En annan teori r att folk skulle d i massor av vaccinen. Detta r fortfarande en ppen frga och det dr miljoner av vaccinen men det r en bit kvar t.ex. ver 70% av population i t.ex. UK. Vad vaccinen fr svaga?

Min egen teori r att Deagel frutspdde att en Bolshevikrevolution skulle vara i full gng i hela vst efter 2020. Vad som alltid kommer med ett kommuistvertagande r massmord, det r en del av strategin. Deagel siffror r baserade p vad de tror r antalet folk som de tror inte gr att konvertera till den kommunistiska tankevrden (ls slav). S det r rent industriellt massmord det r frgan om, vilket redan har hnt i flertal inkarnationer av kommuniststater som t.ex. Kina, Sovjet, Kambodja osv.
Citera
2024-07-26, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NeinChad

Vilket inte stmde. Igen. Det r en grupp klpare som sitter och tramsar.
Citera
2024-07-29, 13:01
Medlem
Ett av WEF:s strsta ml r att minska vrldens befolkning. Enligt vad jag har hrt vill de minska dem till 500 miljoner. Jag r vertygad om att covid slpptes ut med flit, och jag r vertygad om att anledningen till varfr en del ldre svenskar inte fick syrgas-maskar (och att mnga av dem brndes upp kort innan covid kom) beror p att makthavarna ville att s mnga som mjligt skulle d. Framfrallt ldre.

Hela detta vlfrdssystemet med mass-invandringen som mnga europeiska lnder driver, r inte hllbart p lngre sikt. Det r ett slags ponzai-bedrgeri. Det behvs hela tiden nya mnniskor fr att skjuta upp problemen. Men under tiden frsmras allting.

Det r drfr Kanada (som r det land dr flest WEF young leaders arbetar inom regeringen) har infrt dds-hjlp. Landet har blivit en destination fr alla som inte vill leva lngre. Detta kommer troligtvis att infras i andra lnder. Det r ocks drfr de r helt besatta av abort, och av att man ska kunna utfra abort nr som helst.

Det har funnits mnga ondskefulla makt-galna mnniskor genom historien. Stalin, Hitler, Mao, Pol Pot osv. Men jag tror att WEF r de vrsta ngonsin. De verkar nmligen vara anti-mnskligheten. De bryr sig mycket mer om tecknologi n om mnniskor och deras vl-mende. De vill ha total kontroll ver mnniskor genom en digital valuta, kameror verallt, 15 minuters-stder osv. Vi kommer att leva i en mardrm om de verkligen fr sin vilja igenom.
Citera
2024-08-02, 09:44
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GigiBali
Ett av WEF:s strsta ml r att minska vrldens befolkning. Enligt vad jag har hrt vill de minska dem till 500 miljoner.
Blandar du inte ihop WEF med texten p Georgia guidestones nu?

Citat:
Jag r vertygad om att covid slpptes ut med flit, och jag r vertygad om att anledningen till varfr en del ldre svenskar inte fick syrgas-maskar (och att mnga av dem brndes upp kort innan covid kom) beror p att makthavarna ville att s mnga som mjligt skulle d. Framfrallt ldre.
Eftersom Sveriges och hela jordens befolkning vxer och r strre nu n innan pandemin s mste det varit ett riktigt tafatt och misslyckat frsk i snt fall

Citat:
Hela detta vlfrdssystemet med mass-invandringen som mnga europeiska lnder driver, r inte hllbart p lngre sikt. Det r ett slags ponzai-bedrgeri. Det behvs hela tiden nya mnniskor fr att skjuta upp problemen. Men under tiden frsmras allting.
S samtidigt som europeiska lnder bygger p massinvandring s vill de minska befolkningen ? Lter rrigt

Citat:
Det r drfr Kanada (som r det land dr flest WEF young leaders arbetar inom regeringen) har infrt dds-hjlp.
Landet har blivit en destination fr alla som inte vill leva lngre. Detta kommer troligtvis att infras i andra lnder. Det r ocks drfr de r helt besatta av abort, och av att man ska kunna utfra abort nr som helst.

Malaysia har fler YGL i regeringen och dr r abort enbart tilltet om modern riskerar allvarlig skada eller dd - t.ex graviditet pga vldtkt eller incest r ingen tillten orsak. Tror inte de r srskilt positiva till ddshjlp heller - om den inte utfrs som en fljd av sharialagarna frsts (men d brukar inte den som fr hjlpen vara s frivillig)..

Citat:
Det har funnits mnga ondskefulla makt-galna mnniskor genom historien. Stalin, Hitler, Mao, Pol Pot osv. Men jag tror att WEF r de vrsta ngonsin. De verkar nmligen vara anti-mnskligheten. De bryr sig mycket mer om tecknologi n om mnniskor och deras vl-mende. De vill ha total kontroll ver mnniskor genom en digital valuta, kameror verallt, 15 minuters-stder osv. Vi kommer att leva i en mardrm om de verkligen fr sin vilja igenom.
15 minutersstder tycker jag lter kanon - lsom svenska smstder nr jag sjlv var ung p 70-talet. Allt ndvndigt fr arbete och liv inom gngavstnd med lokala leverantrer och butiker.
Citera
2024-08-02, 13:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Blandar du inte ihop WEF med texten p Georgia guidestones nu?

Eftersom Sveriges och hela jordens befolkning vxer och r strre nu n innan pandemin s mste det varit ett riktigt tafatt och misslyckat frsk i snt fall

S samtidigt som europeiska lnder bygger p massinvandring s vill de minska befolkningen ? Lter rrigt

Malaysia har fler YGL i regeringen och dr r abort enbart tilltet om modern riskerar allvarlig skada eller dd - t.ex graviditet pga vldtkt eller incest r ingen tillten orsak. Tror inte de r srskilt positiva till ddshjlp heller - om den inte utfrs som en fljd av sharialagarna frsts (men d brukar inte den som fr hjlpen vara s frivillig)..

15 minutersstder tycker jag lter kanon - lsom svenska smstder nr jag sjlv var ung p 70-talet. Allt ndvndigt fr arbete och liv inom gngavstnd med lokala leverantrer och butiker.
Det r ganska vlknt att mnniskor som har det bra stllt ekonomiskt, oftast skaffar fler barn n de som inte har det bra stllt ekonomiskt. Genom att flytta mnga miljoner mnniskor frn fattiga lnder till rika, tnker de sannolikt att det ska leda till att frre barn fds.

Covid var troligtvis endast ett stt att minska befolkningen p. Feminism, abort mm r andra stt. WEF gr givetvis inte ut och sger "vi vill minska jordens befolkning med flera miljarder". Men det finns personer som tidigare har varit en del av WEF, och personer som har infiltrerat dem, som har vittnat om att de definitivt vill minska vrldens befolkning. Personligen tror inte jag att det r Klaus Shwab och WEF som har den ultimata makten. De r troligtvis endast torpederna, dvs verkstllarna. De som verkligen ligger bakom sdana planer, r oftast mnniskor som inte syns. Jag tror tex inte att Elon Musk r vrldens rikaste man. Det skulle inte frvna mig om det r ngon inom Rothchilds-slkten. Men de vill inte synas av flera olika anledningar.

Jag hller helt och hllet med om att de inte har lyckats bra nr det gller att minska vrldens befolkning. Dremot verkar de lyckas vldigt bra nr det gller att minska vrldens vita befolkning, vilket kanske r deras riktiga ml. Jag vet inte. Nr det gller snt hr r spekulationer den enda vgen att g tills riktiga bevis uppstr.

Genom hela historien har det funnits mnniskor som har velat ha makt ver andra mnniskor i ett land eller rike. Detta har i mnga fall lett till stora massmord. Kommunisterna i Soviet, Kina och Kambodja. Nazisterna i Tyskland. Kim-dynastin mf. Vad fr dig att tro att ngot liknande aldrig kommer att hnda igen?

Om du vill leva i en 15-minuters stad som du inte fr lov att lmna utan en speciell anledning, och staten ger dig ett dokument som visar att du fr lov att lmna staden, okej. Men det vill inte jag, och jag kan garantera dig att de flesta andra inte heller vill det. Om du lser saker som WEF har skrivit, r det helt uppenbart att de vill skapa ett slags "kontroll-samhlle", med kameror verallt, en digital valuta, och kanske tom tvinga mnniskor att stta in ett chip i sin kropp. "Tecknologisk Kommunism/Fascism" r vad jag kallar det. En riktigt dystopisk vrld i stil med 1984. Klaus Shwab har sjlv sagt att han tycker att Kinas modell r den som andra lnder br ha som frebild. Jag har aldrig varit i Kina, men utifrn vad jag har hrt (det kan absolut vara lgnaktig propaganda. Men det r det enda jag har att utg ifrn) verkar Kina inte vara ett bra land att leva i.
Citera
2024-08-02, 17:10
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GigiBali
Det r ganska vlknt att mnniskor som har det bra stllt ekonomiskt, oftast skaffar fler barn n de som inte har det bra stllt ekonomiskt. Genom att flytta mnga miljoner mnniskor frn fattiga lnder till rika, tnker de sannolikt att det ska leda till att frre barn fds.
Det enda landet i vrlden dr barnafdandet minskar s kraftigt att befolkningstillvxten r negativ r Kina, och de har ingen invandring alls att tala om vad jag vet. Men vrldens nst folkrikaste land kanske inte rknas?

Citat:
Covid var troligtvis endast ett stt att minska befolkningen p. Feminism, abort mm r andra stt.
Varfr var det troligtvis det?

Citat:
WEF gr givetvis inte ut och sger "vi vill minska jordens befolkning med flera miljarder". Men det finns personer som tidigare har varit en del av WEF, och personer som har infiltrerat dem, som har vittnat om att de definitivt vill minska vrldens befolkning.
Spnnande - vilka personer r det och vad har de sagt?

Citat:
Personligen tror inte jag att det r Klaus Shwab och WEF som har den ultimata makten. De r troligtvis endast torpederna, dvs verkstllarna. De som verkligen ligger bakom sdana planer, r oftast mnniskor som inte syns. Jag tror tex inte att Elon Musk r vrldens rikaste man. Det skulle inte frvna mig om det r ngon inom Rothchilds-slkten. Men de vill inte synas av flera olika anledningar.

Jag hller helt och hllet med om att de inte har lyckats bra nr det gller att minska vrldens befolkning. Dremot verkar de lyckas vldigt bra nr det gller att minska vrldens vita befolkning, vilket kanske r deras riktiga ml. Jag vet inte. Nr det gller snt hr r spekulationer den enda vgen att g tills riktiga bevis uppstr.

Genom hela historien har det funnits mnniskor som har velat ha makt ver andra mnniskor i ett land eller rike. Detta har i mnga fall lett till stora massmord. Kommunisterna i Soviet, Kina och Kambodja. Nazisterna i Tyskland. Kim-dynastin mf. Vad fr dig att tro att ngot liknande aldrig kommer att hnda igen?
Tyvrr tror jag absolut det kommer hnda igen - och hnder i t.ex ryssland/ukraina och Israel/palestina just nu.

Citat:
Om du vill leva i en 15-minuters stad som du inte fr lov att lmna utan en speciell anledning, och staten ger dig ett dokument som visar att du fr lov att lmna staden, okej.
Nej det vill jag frsts inte - men det r ju inte definitionen av en 15-minutersstad- det r definitionen av en konspirationsteori
Citera
2024-08-03, 09:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken

Spnnande - vilka personer r det och vad har de sagt?

Dennis L. Meadows r vl en av de mer inflytelserika nymalthusianerna och han hade en framskjuten position i Club of Rome - som r en fregngare till WEF.

P rak arm har vl bde Bill Gates och den indiska etablissemangs-fejkgurun Sadghuru offentligt p video skmtat om behovet av att snka jordens befolkningsantal. Liksom Prins Philip av Storbritannien.

Vad r det du ifrgastter?

Att den engelsk-amerikansk-sionistiska etablissemanget vill snka jordens befolkningsantal till under en miljard r vl hur offentligt knt som helst?

Kissinger talade ppet p 70-talet om att snka fertiliteten i afrika - fr att f strre andel av deras naturresurser.

Klaus Schwab r en bokstavlig lrjunge till Kissinger.

Nekar du till ngot av detta?

Eller r det bara de slappa formuleringarna du reagerar p?
Citera
2024-08-03, 09:35
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndersStenberg
Dennis L. Meadows r vl en av de mer inflytelserika nymalthusianerna och han hade en framskjuten position i Club of Rome - som r en fregngare till WEF.

P rak arm har vl bde Bill Gates och den indiska etablissemangs-fejkgurun Sadghuru offentligt p video skmtat om behovet av att snka jordens befolkningsantal. Liksom Prins Philip av Storbritannien.

Vad r det du ifrgastter?

Att den engelsk-amerikansk-sionistiska etablissemanget vill snka jordens befolkningsantal till under en miljard r vl hur offentligt knt som helst?

Kissinger talade ppet p 70-talet om att snka fertiliteten i afrika - fr att f strre andel av deras naturresurser.

Klaus Schwab r en bokstavlig lrjunge till Kissinger.

Nekar du till ngot av detta?

Eller r det bara de slappa formuleringarna du reagerar p?

Slappa formuleringar, faktafel, svepande pstenden utan kllor etc r det jag reagerar p. Att det naturligtvis vore bra fr klotet om befolkningen minskade r frsts korrekt att de flesta r verens om, men det r ju ett avsevrt mycket mindre dramatiskt pstende n att t.ex pst att WEFs strsta ml r att minska jordens befolkning till 500 miljoner eller att covid troligtvis var ett stt att minska jordens befolkning g.

Club of Rome bildades vl dessutom bara 3 r innan Klaus skapade det som idag r WEF.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in