Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2021-11-19, 16:05
Medlem
Vad säger ni om detta? Jag själv tycker att det låter jävligt suspect.

Bild på grafen https://ibb.co/Fq9ncw7
Note: This Pre-Covid Prediction Did Not Include a Pandemic or Nuclear War

In 2014 we published a disclaimer about the forecast. In six years the scenario has changed dramatically. This new disclaimer is meant to single out the situation from 2020 onwards. Talking about the United States and the European Union as separated entities no longer makes sense. Both are the Western block, keep printing money and will share the same fate.

After COVID we can draw two major conclusions:

The Western world success model has been built over societies with no resilience that can barely withstand any hardship, even a low intensity one. It was assumed but we got the full confirmation beyond any doubt.
The COVID crisis will be used to extend the life of this dying economic system through the so called Great Reset.

The Great Reset; like the climate change, extinction rebellion, planetary crisis, green revolution, shale oil (…) hoaxes promoted by the system; is another attempt to slow down dramatically the consumption of natural resources and therefore extend the lifetime of the current system. It can be effective for awhile but finally won’t address the bottom-line problem and will only delay the inevitable. The core ruling elites hope to stay in power which is in effect the only thing that really worries them.

Resten av artiklen här https://stateofthenation.co/?p=56663
Citera
2021-11-19, 16:26
Medlem
madtops avatar
Rubrik justerad, var tidigare 🚨Deagel Predicts Stunning 70% Population Reduction by 2025 (USA) 🚨 LÄS!
/Moderator
Citera
2021-11-19, 19:16
Medlem
NeinChads avatar
Ja, vaccinationsprogram + våldsam utrensning utav frihetsälskande amerikaner lär kunna få det resultatet.

Sverige skulle minska med 28% till 7,2 miljoner enligt samma rapport.
Citera
2021-11-19, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NeinChad
Ja, vaccinationsprogram + våldsam utrensning utav frihetsälskande amerikaner lär kunna få det resultatet.

Då är det bäst vi sätter fart och tar emot flyktingar igen.

OnT Självklart är det hiitepå för att skrämma upp folk. Vet inte vilka som är målgruppen man kan tänka mig att detta tilltalar Trumpväljare och annat WTpatrask.
Senast redigerad av LudwigVon 2021-11-19 kl. 19:49.
Citera
2024-07-26, 22:59
Medlem
HipToBeSquares avatar
Den officiella förklaringen av till minskiningen i invånarantal av Deagel själv är att det skulle bli en så svår ekonomisk kollaps att folk skulle fly väst, dvs motsatt migration vad vi har idag. Om tittar på Deagels egna siffror så borde man då se den migrationen genom att länder som folket i väst flyr till får en kraftig ökning av invånare. Denna ökning ser man ingenstans i Deagels egna siffror så det är alltså en ren lögn från deras sida.

En annan teori är att folk skulle dö i massor av vaccinen. Detta är fortfarande en öppen fråga och det dör miljoner av vaccinen men det är en bit kvar t.ex. över 70% av population i t.ex. UK. Vad vaccinen för svaga?

Min egen teori är att Deagel förutspådde att en Bolshevikrevolution skulle vara i full gång i hela väst efter 2020. Vad som alltid kommer med ett kommuistövertagande är massmord, det är en del av strategin. Deagel siffror är baserade på vad de tror är antalet folk som de tror inte går att konvertera till den kommunistiska tankevärden (läs slav). Så det är rent industriellt massmord det är frågan om, vilket redan har hänt i flertal inkarnationer av kommuniststater som t.ex. Kina, Sovjet, Kambodja osv.
Citera
2024-07-26, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NeinChad

Vilket inte stämde. Igen. Det är en grupp klåpare som sitter och tramsar.
Citera
2024-07-29, 13:01
Medlem
Ett av WEF:s största mål är att minska världens befolkning. Enligt vad jag har hört vill de minska dem till 500 miljoner. Jag är övertygad om att covid släpptes ut med flit, och jag är övertygad om att anledningen till varför en del äldre svenskar inte fick syrgas-maskar (och att många av dem brändes upp kort innan covid kom) beror på att makthavarna ville att så många som möjligt skulle dö. Framförallt äldre.

Hela detta välfärdssystemet med mass-invandringen som många europeiska länder driver, är inte hållbart på längre sikt. Det är ett slags ponzai-bedrägeri. Det behövs hela tiden nya människor för att skjuta upp problemen. Men under tiden försämras allting.

Det är därför Kanada (som är det land där flest WEF young leaders arbetar inom regeringen) har infört döds-hjälp. Landet har blivit en destination för alla som inte vill leva längre. Detta kommer troligtvis att införas i andra länder. Det är också därför de är helt besatta av abort, och av att man ska kunna utföra abort när som helst.

Det har funnits många ondskefulla makt-galna människor genom historien. Stalin, Hitler, Mao, Pol Pot osv. Men jag tror att WEF är de värsta någonsin. De verkar nämligen vara anti-mänskligheten. De bryr sig mycket mer om tecknologi än om människor och deras väl-mående. De vill ha total kontroll över människor genom en digital valuta, kameror överallt, 15 minuters-städer osv. Vi kommer att leva i en mardröm om de verkligen får sin vilja igenom.
Citera
2024-08-02, 09:44
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GigiBali
Ett av WEF:s största mål är att minska världens befolkning. Enligt vad jag har hört vill de minska dem till 500 miljoner.
Blandar du inte ihop WEF med texten på Georgia guidestones nu?

Citat:
Jag är övertygad om att covid släpptes ut med flit, och jag är övertygad om att anledningen till varför en del äldre svenskar inte fick syrgas-maskar (och att många av dem brändes upp kort innan covid kom) beror på att makthavarna ville att så många som möjligt skulle dö. Framförallt äldre.
Eftersom Sveriges och hela jordens befolkning växer och är större nu än innan pandemin så måste det varit ett riktigt tafatt och misslyckat försök i sånt fall…

Citat:
Hela detta välfärdssystemet med mass-invandringen som många europeiska länder driver, är inte hållbart på längre sikt. Det är ett slags ponzai-bedrägeri. Det behövs hela tiden nya människor för att skjuta upp problemen. Men under tiden försämras allting.
Så samtidigt som europeiska länder bygger på massinvandring så vill de minska befolkningen ? Låter rörigt…

Citat:
Det är därför Kanada (som är det land där flest WEF young leaders arbetar inom regeringen) har infört döds-hjälp.
Landet har blivit en destination för alla som inte vill leva längre. Detta kommer troligtvis att införas i andra länder. Det är också därför de är helt besatta av abort, och av att man ska kunna utföra abort när som helst.

Malaysia har fler YGL i regeringen och där är abort enbart tillåtet om modern riskerar allvarlig skada eller död - t.ex graviditet pga våldtäkt eller incest är ingen tillåten orsak. Tror inte de är särskilt positiva till dödshjälp heller - om den inte utförs som en följd av sharialagarna förstås (men då brukar inte den som får ”hjälpen” vara så frivillig)..

Citat:
Det har funnits många ondskefulla makt-galna människor genom historien. Stalin, Hitler, Mao, Pol Pot osv. Men jag tror att WEF är de värsta någonsin. De verkar nämligen vara anti-mänskligheten. De bryr sig mycket mer om tecknologi än om människor och deras väl-mående. De vill ha total kontroll över människor genom en digital valuta, kameror överallt, 15 minuters-städer osv. Vi kommer att leva i en mardröm om de verkligen får sin vilja igenom.
15 minutersstäder tycker jag låter kanon - lsom svenska småstäder när jag själv var ung på 70-talet. Allt nödvändigt för arbete och liv inom gångavstånd med lokala leverantörer och butiker.
Citera
2024-08-02, 13:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Blandar du inte ihop WEF med texten på Georgia guidestones nu?

Eftersom Sveriges och hela jordens befolkning växer och är större nu än innan pandemin så måste det varit ett riktigt tafatt och misslyckat försök i sånt fall…

Så samtidigt som europeiska länder bygger på massinvandring så vill de minska befolkningen ? Låter rörigt…

Malaysia har fler YGL i regeringen och där är abort enbart tillåtet om modern riskerar allvarlig skada eller död - t.ex graviditet pga våldtäkt eller incest är ingen tillåten orsak. Tror inte de är särskilt positiva till dödshjälp heller - om den inte utförs som en följd av sharialagarna förstås (men då brukar inte den som får ”hjälpen” vara så frivillig)..

15 minutersstäder tycker jag låter kanon - lsom svenska småstäder när jag själv var ung på 70-talet. Allt nödvändigt för arbete och liv inom gångavstånd med lokala leverantörer och butiker.
Det är ganska välkänt att människor som har det bra ställt ekonomiskt, oftast skaffar fler barn än de som inte har det bra ställt ekonomiskt. Genom att flytta många miljoner människor från fattiga länder till rika, tänker de sannolikt att det ska leda till att färre barn föds.

Covid var troligtvis endast ett sätt att minska befolkningen på. Feminism, abort mm är andra sätt. WEF går givetvis inte ut och säger "vi vill minska jordens befolkning med flera miljarder". Men det finns personer som tidigare har varit en del av WEF, och personer som har infiltrerat dem, som har vittnat om att de definitivt vill minska världens befolkning. Personligen tror inte jag att det är Klaus Shwab och WEF som har den ultimata makten. De är troligtvis endast torpederna, dvs verkställarna. De som verkligen ligger bakom sådana planer, är oftast människor som inte syns. Jag tror tex inte att Elon Musk är världens rikaste man. Det skulle inte förvåna mig om det är någon inom Rothchilds-släkten. Men de vill inte synas av flera olika anledningar.

Jag håller helt och hållet med om att de inte har lyckats bra när det gäller att minska världens befolkning. Däremot verkar de lyckas väldigt bra när det gäller att minska världens vita befolkning, vilket kanske är deras riktiga mål. Jag vet inte. När det gäller sånt här är spekulationer den enda vägen att gå tills riktiga bevis uppstår.

Genom hela historien har det funnits människor som har velat ha makt över andra människor i ett land eller rike. Detta har i många fall lett till stora massmord. Kommunisterna i Soviet, Kina och Kambodja. Nazisterna i Tyskland. Kim-dynastin mf. Vad får dig att tro att något liknande aldrig kommer att hända igen?

Om du vill leva i en 15-minuters stad som du inte får lov att lämna utan en speciell anledning, och staten ger dig ett dokument som visar att du får lov att lämna staden, okej. Men det vill inte jag, och jag kan garantera dig att de flesta andra inte heller vill det. Om du läser saker som WEF har skrivit, är det helt uppenbart att de vill skapa ett slags "kontroll-samhälle", med kameror överallt, en digital valuta, och kanske tom tvinga människor att sätta in ett chip i sin kropp. "Tecknologisk Kommunism/Fascism" är vad jag kallar det. En riktigt dystopisk värld i stil med 1984. Klaus Shwab har själv sagt att han tycker att Kinas modell är den som andra länder bör ha som förebild. Jag har aldrig varit i Kina, men utifrån vad jag har hört (det kan absolut vara lögnaktig propaganda. Men det är det enda jag har att utgå ifrån) verkar Kina inte vara ett bra land att leva i.
Citera
2024-08-02, 17:10
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GigiBali
Det är ganska välkänt att människor som har det bra ställt ekonomiskt, oftast skaffar fler barn än de som inte har det bra ställt ekonomiskt. Genom att flytta många miljoner människor från fattiga länder till rika, tänker de sannolikt att det ska leda till att färre barn föds.
Det enda landet i världen där barnafödandet minskar så kraftigt att befolkningstillväxten är negativ är Kina, och de har ingen invandring alls att tala om vad jag vet. Men världens näst folkrikaste land kanske inte räknas?

Citat:
Covid var troligtvis endast ett sätt att minska befolkningen på. Feminism, abort mm är andra sätt.
Varför var det troligtvis det?

Citat:
WEF går givetvis inte ut och säger "vi vill minska jordens befolkning med flera miljarder". Men det finns personer som tidigare har varit en del av WEF, och personer som har infiltrerat dem, som har vittnat om att de definitivt vill minska världens befolkning.
Spännande - vilka personer är det och vad har de sagt?

Citat:
Personligen tror inte jag att det är Klaus Shwab och WEF som har den ultimata makten. De är troligtvis endast torpederna, dvs verkställarna. De som verkligen ligger bakom sådana planer, är oftast människor som inte syns. Jag tror tex inte att Elon Musk är världens rikaste man. Det skulle inte förvåna mig om det är någon inom Rothchilds-släkten. Men de vill inte synas av flera olika anledningar.

Jag håller helt och hållet med om att de inte har lyckats bra när det gäller att minska världens befolkning. Däremot verkar de lyckas väldigt bra när det gäller att minska världens vita befolkning, vilket kanske är deras riktiga mål. Jag vet inte. När det gäller sånt här är spekulationer den enda vägen att gå tills riktiga bevis uppstår.

Genom hela historien har det funnits människor som har velat ha makt över andra människor i ett land eller rike. Detta har i många fall lett till stora massmord. Kommunisterna i Soviet, Kina och Kambodja. Nazisterna i Tyskland. Kim-dynastin mf. Vad får dig att tro att något liknande aldrig kommer att hända igen?
Tyvärr tror jag absolut det kommer hända igen - och händer i t.ex ryssland/ukraina och Israel/palestina just nu.

Citat:
Om du vill leva i en 15-minuters stad som du inte får lov att lämna utan en speciell anledning, och staten ger dig ett dokument som visar att du får lov att lämna staden, okej.
Nej det vill jag förstås inte - men det är ju inte definitionen av en 15-minutersstad- det är definitionen av en konspirationsteori…
Citera
2024-08-03, 09:04
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken

Spännande - vilka personer är det och vad har de sagt?

Dennis L. Meadows är väl en av de mer inflytelserika nymalthusianerna och han hade en framskjuten position i Club of Rome - som är en föregångare till WEF.

På rak arm har väl både Bill Gates och den indiska etablissemangs-fejkgurun Sadghuru offentligt på video skämtat om behovet av att sänka jordens befolkningsantal. Liksom Prins Philip av Storbritannien.

Vad är det du ifrågasätter?

Att den engelsk-amerikansk-sionistiska etablissemanget vill sänka jordens befolkningsantal till under en miljard är väl hur offentligt känt som helst?

Kissinger talade öppet på 70-talet om att sänka fertiliteten i afrika - för att få större andel av deras naturresurser.

Klaus Schwab är en bokstavlig lärjunge till Kissinger.

Nekar du till något av detta?

Eller är det bara de slappa formuleringarna du reagerar på?
Citera
2024-08-03, 09:35
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndersStenberg
Dennis L. Meadows är väl en av de mer inflytelserika nymalthusianerna och han hade en framskjuten position i Club of Rome - som är en föregångare till WEF.

På rak arm har väl både Bill Gates och den indiska etablissemangs-fejkgurun Sadghuru offentligt på video skämtat om behovet av att sänka jordens befolkningsantal. Liksom Prins Philip av Storbritannien.

Vad är det du ifrågasätter?

Att den engelsk-amerikansk-sionistiska etablissemanget vill sänka jordens befolkningsantal till under en miljard är väl hur offentligt känt som helst?

Kissinger talade öppet på 70-talet om att sänka fertiliteten i afrika - för att få större andel av deras naturresurser.

Klaus Schwab är en bokstavlig lärjunge till Kissinger.

Nekar du till något av detta?

Eller är det bara de slappa formuleringarna du reagerar på?

Slappa formuleringar, faktafel, svepande påståenden utan källor etc är det jag reagerar på. Att det naturligtvis vore bra för klotet om befolkningen minskade är förstås korrekt att de flesta är överens om, men det är ju ett avsevärt mycket mindre dramatiskt påstående än att t.ex påstå att ”WEFs största mål är att minska jordens befolkning till 500 miljoner” eller att covid ”troligtvis” var ett sätt att minska jordens befolkning g.

Club of Rome bildades väl dessutom bara 3 år innan Klaus skapade det som idag är WEF.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in