Citat:
Ursprungligen postat av
emelie-r
SD har länge talat om att de är stolta nazister och att det är samma parti som de alltid varit.
Folk förstår sig verkligen inte på hur farlig det här partiet är. Ett parti vars vill vrida tillbaka klockan till 30-talets Tyskland. Vars drömmer sig om att leva som man gjorde under medeltiden vars som hatar allt och alla, vars som är en av de värsta sorterna vi har och göra med i modern tid.
Ett parti vars vill bevara Sverige svenskt och tror sig på att vi ska ha inhemsk kultur.
Jag läste någonstans i NY Times att världens och främst Europas ögon är på Sveriges utveckling och tror definitivt inte att man vill se de vid en regeringsmakt.
Glöm aldrig detta: https://youtu.be/8vAOUQWr_hA
Jag vet inte hur gammal du är eller vad du egentligen vet.
1989 införde Socialdemokraterna Luciabeslutet det innebar i princip att Sveriges gränser blev stängda för flyktingar.
Den borgerliga regeringen rev upp beslutet.
1994 hade socialdemokraterna fått tillbaka regeringsinnehavet. Strax efter det höll de ett möte med muslimska organisationer om att samarbeta. Muslimer skulle rösta på sossarna och muslimer skulle välkomnas i partiet som politiker sossarna lovade att gynna muslimska intressen.
Jag är 55 år. Jag kan jämföra Sverige idag mot Sverige från tidigt 1970-tal.
Jag gillar inte dagens Sverige. Jag gillar inte vad som håller på att hända med Sverige.
Som jag ser det är Sverige förstört